Kauanko pakersit lapsiasi ulos?
KAMALAA jos tulee parin vuorokauden synnytys. Onko nopea kipeämpi?
Kommentit (48)
Ensimmäinen kesti 6h, 20min ponnistusvaihe. Toinen 4h, 10min ponnistusvaihe. Olihan ne kipeitä, mutta lääkkeiden kans pärjäsi ihan hyvin. Heti vauvojen synnyttyä oli loistava olo. Pääsin vähällä. :)
En muista. Enkä edes tiedä, mikä kaikki lasketaan. Pakerrusvaihe kesti tunnin.
"pakersit"
:D :D
T. yhden lapsen synnyttänyt kolmikymppinen nainen
Alle minuutin. Suunniteltu sektio <3 Leikannut lääkäri sanoi, että 20sek. on nopein aika, jolla on saanut lapsen sektiossa ulos.
Suosittelen lämpimästi:)
Aamulla menin ja kun ei ollut supistuksia niin pantiin supistamaan jollain tökötillä. Olin 3 viikkoa ennen laskettua aikaa naistenklinikalla koska oli raskausajan diabetes. Vauva syntyi hienosti sektiolla iltahämärissä. Oli helppoa kun heinänteko, kotiin pääsin viikon päästä ja tein normaalit hommat vauvanhoidon lisäksi.
28 tuntia ja hätäsektioon se päättyi.
Kaksi alatiesynnytystä, eka 4,5h ja toka 5,5h.
Eka 18,5tuntia, toka 8t, seuraavat 3t, 3.5t ja viineinen 1.5tuntia. Kaikki käynnistettyjä
Eka: 8h
Toka: vajaat kaksi tuntia (käynnistetty)
Kolmas: 6h
Neljäs: 5h (käynnistetty)
19 tuntia, työntö 3.5 tuntia, toiset 2 tuntia tikattavana. Pelkällä ilokaasulla, sitäkin vasta työntövaiheessa 😞 ei ikinä enää, luulin oikeesti että kuolen. Synnytin Englannissa.
Ekaa 27h ja siihen sektio päälle, tokaa 19h ja sektio päälle.
Eka synnytys kesti 1 tuntia. Olin 19-vuotias. Toinen synnytys kesti 10 minuuttia täysin kivuton, eikä ommeltu. Ponnistin vasta kun mieheni ehti ovesta sisään. Eräällä perheenjäsenellä sama juttu, just ehdittiin synnytyssaliin kun tuli jo lapsi ulos. Kaikki nämä tä syaikaisia. Tällainen oli minulle yllätys, kun äitini oli kovasti pelotellut minua.
Neljä päivää, meni kiireelliseksi sektioksi kun ei tullut lasta eikä muutakaan.
1. 8h
2. 10h
3. 1h30min
4. 2h
5. 4h pitkittyi kun poika halus syntyä väärinpäin.
Kaikista helpoin oli toka synnytys vaikka olikin ajallisesti pisin ja kamalin kolmas jossa ehdittiin sairaalassa olla vain 10minuuttia.
17h ponnistusvaihe 20 min
4h ponnistusvaihe 6 min
Nää kaikki aikoja kaiken kaikkiaan, säännöllisistä supistuksista ei tietoakaan.
1.7,5h
2. 5,5h (käynnistys)
3. 2h50min
4. 4,5h
Molemmat käynnistettiin. Ensimmäistä synnytin 9h ja toista 2,5h.
Eka 17h 45 min, toka 11h, kolmas 4h, neljäs 7h