Minkä ikäisenä miehet lakkasivat huomaamasta?
Minkä ikäinen olit kun tajusit, ettet saa enää miehiltä huomiota samalla tavalla kuin nuorempana?
Kommentit (17)
Ihmettelen, mutta minusta ne huomioi edelleenkin ihan liiankin kanssa. Olen jo 55v ja edelleen huomiota ropisee. Tietenkin huomioivat miehet ovat suunnilleen samanikäisiä kuin minäkin ja hyvä niin. Nuorempien miesten kiinnostuksesta ei välittäisikään. En kyllä näiden vanhempienkaan , sillä olen naimisissa.
Huomiota ropisee ihan kivasti vieläkin, ihmettelen :)
50+
En ole koskaan saanut huomiota miehiltä; en tiedä miltä se tuntuu. Olen 40-vuotias.
En ole koskaan saanut huomiota mieheltä, enkä usko, että ikinä saankaan.
N21
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut huomiota miehiltä; en tiedä miltä se tuntuu. Olen 40-vuotias.
Voi ei tulin surulliseksi :(
3
Vierailija kirjoitti:
N21
Minihametta ja verkkosukkaa ja ylipolvensaappaat. Huomiota ropisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21Minihametta ja verkkosukkaa ja ylipolvensaappaat. Huomiota ropisee.
Joo, ei.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21Minihametta ja verkkosukkaa ja ylipolvensaappaat. Huomiota ropisee.
Joo, ei.
N21
Älä usko tuota. Tuommoista huomiota ei lasketa. Ite aattelen, että viihtyminen omassa nahkassa ja sen näkyminen ulospäinkin tuo sitä huomiota. Sulla on vielä aikaa :)
3
Minä en ole saanut juuri koskaan positiivista huomiota miehiltä. Joskus kaksikymppisenä oli vihellyksiä ja sitten näitä, että miehet muka toisilleen, mutta kovaan ääneen, antoivat kouluarvosanoja (esim. 9 1/2). Se oli tosi epämiellyttävää.
Nykyään en saa mitään huomiota. Luulen että se loppui joskus kolmenkympin jälkeen viimeistään, se numeroidenantokin.
Olen 53-v. ja saan jatkuvaa huomiota ulkomaalaisilta ukoilta, eikä kiinnosta yhtään. Pukeudun muodikkaasti /klassisesti, mutta en huomiotaherättävästi. Luulevatko he, että olen varakas ja minusta saa elättäjän?
Vieläkin saan huomiota. Monen ikäisiltä. 45v.
Millaista huomiota tarkoitat? Sellaista ihailevaa ja kohteliasta kehumista ja silmiinkatsomista, vai sellaista törkeää, epäkohteliasta ja alentavaa teinitasoista kommentointia ja perseestä puristelua?
Minusta ainakin tuntuu, että ensin kuvattua saa lähinnä kauniit ja kiinnostavat naiset, toista kaikki naiset.
Just. REPS. Satavarma homma, ettei ykskään näistä oon-45-ja-saan-ihan-vitusti-öögaa-pirkoist sais juuri yhtn mtn huomiota yhtn keltään ILMAN TOD. HUOMATTAVAA KIRURGINVEITSEN parantelua. Mutsini veli on plastiikkakirurgi ja on kertonut noin yleisesti, kun olen skidistä saakka sen duuneista udellut. Ja sit nää naiset botoxista jähmeinä ihan ehdottomasti kiistää, jyrkästi, kaikki kohotuksensa/ korjauksensa, vaikka jatkuvasti juostaan jtn ihan epätoivosina laitattamassa. Näin tosiaan olen kuullut. Ja saa alapeukuttaa, tottahan se totuus kirpasee. Kirurgiksi tähtään itsekin.
Miksi pitäisi olla kiinnostunut muiden miesten huomaamisista tai kiinnostuksista? Kun olen parisuhteessa, olen todellakin parisuhteessa ja jätän kaikenlaiset haihattelut muille. Sinkkuna saisin seuraa kyllä milloin tahansa iästä riippumatta.
Olen 42 enkä ole huomannut. Varmaan kyseessä on jokin luontoäidin armelias sokeutumiskehitys.