Söin 5:si palaa kakkua. Painan 54-kiloa.
Olen 25-vuotta, Suomalainen. Ensivuonna aijon hakea opiskelemaan Suomenkieltä yliopistoon.
Kommentit (16)
Huono provo. Pidät aaveelaisia pilkkanas.
Olet naispuoleinen! Naispuoleinen!
Se si-pääte on siinä, kun luku jota taivutit on "vii"?
Ja vielä yksi vinkki: hae tänävuonna, jo tänäpänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 25-vuotta, Suomalainen. Ensivuonna aijon hakea opiskelemaan Suomenkieltä yliopistoon.
Et saanut yhtään enempää häiritsevää kirjoitusvirhettä aloitukseen? Jos tarkoitus oli kirjoittaa kieliopista, kai sen olisi voinu lisätä otsikkoon? Vai halusitko otsikonkin olevan aiheen vierestä?
Vierailija kirjoitti:
5:si :DDDDDD
AP tässä hei. Sain huomionne. Valitettavasti tällaisiin kirjoitusmuotoihin törmää silloin tällöin keskustelupalstoilla. Ja ne eivät ole edes trolleja, vaan ihan tosissaan kirjoitettuja.
Vaikea uskoa, että joku luuli ap:n olevan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä hei. Sain huomionne. Valitettavasti tällaisiin kirjoitusmuotoihin törmää silloin tällöin keskustelupalstoilla. Ja ne eivät ole edes trolleja, vaan ihan tosissaan kirjoitettuja.
En ole ennen nähnyt. Paljon kyllä. 5:su?
Vierailija kirjoitti:
Se si-pääte on siinä, kun luku jota taivutit on "vii"?
Mutta VII tarkoittaa seitsemän tai oikeastaan seitsemäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen nähnyt. Paljon kyllä. 5:su?
Lordi voitti €5:sut.
En ihan ymmärrä tän provon ideaa. Olen itse 170/52 ja voin syödä kevyesti viisi palaa kakkua. Oliko noi kirjoitusviheet se juttu tässä vai mikä?
Ja veljesi on 23 vuotias. Menisit mieluummin yli opistoon, vai onko se sinusta liian läpi näkyvää?