Äitihullu
Miten menee
Onko kivikissoja?
Entä mies leppynyt?
Kommentit (11)
Mies on suuttunut. Siksi ei halua puhua
No olkoot, en minä ainakaan ole syypää siihen. Ka mä ainakin osaan puhua vaikka olisin vihainenkin. Tai jos en, niin en olisi toisen kanssa.
1
Mies vastaa omista tunteistaan itse ja siitä jos on päättänyt(?) ettei puhu.
1
Niinpä. Pyydä kuitenkin anteeksi. Voi alkaa ihan uusi jakso. Ihmiset tykkää tulla huomioiduksi. Ja anteeksipyyntö on aina paikallaan, kun tekee väärin
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Pyydä kuitenkin anteeksi. Voi alkaa ihan uusi jakso. Ihmiset tykkää tulla huomioiduksi. Ja anteeksipyyntö on aina paikallaan, kun tekee väärin
Mitäs mä tein väärin?
1
Miksi se edellinen ketju poistettiin
Olit ilkeä. Suutuit lasten ja miehen hauskanpidosta. Uhkasit lasten kuullen lähteä. Teit väärin
Ao
Ps huomaan että uskollisesti laitat 1. Koitan muistaa laittaa ap
Ai sitä pitäisi pyytää anteeksi, että olen ilkeä? No miksiköhän mä olin ilkeä? Ever ocurred to you? Sen haluaisin itsekin tietää, mutta en suutu eli tunne tunnetta ilman syytä. Aivan sama kene vika se oli, mutta suuttuminen on tunne ja minulla on siihen oikeus, sori vaan. Olen terapiassa selvittämässä sitä, miksi olen ilkeä.
1
Niin ja mies puhuisi kyllä muuta, niitä näitä, mutta ei asioista, jotka ovat epäselviä.
1
Ei hääppöisesti. Ei ole kivikissoja. Ei mies ollut vihainen, minä olin. Olin tänään terapiassa. Sain tukea siihen, ettei kaikki ole vain minun syytäni. Mies ei ole kovin puhelias, todella vaikea selvittää mitään.