Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri kaapista tullut trans mies. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
11.03.2016 |

Ihan mitä vain.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen kun ei tarvitse salailla?

Vierailija
2/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen kun ei tarvitse salailla?

Helpottunut. Onni on jotain joka tällä hetkellä tuntuu mahdottomalta.

Vierailija
4/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans-mies. Siis sukupuolenvaihdosajatuksia vai "vaateleikkejä"?

Vierailija
5/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi niistä?

En ymmärrä.

Vierailija
6/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymykset tätä tasoa niin hyvä että valistat ihmisiä.

Vierailija
7/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka on syntynyt naisen ruumiiseen.

Vierailija
8/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Pahoittelut surkeista sanavalinnoista, en vaan muistanut oikeita termejä. :D Transseksuaali ja transvestiitti taitaisi olla oikeat.

Miten suhun on suhtauduttu? Kenelle olet kertonut?

Vierailija
9/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Pahoittelut surkeista sanavalinnoista, en vaan muistanut oikeita termejä. :D Transseksuaali ja transvestiitti taitaisi olla oikeat.

Miten suhun on suhtauduttu? Kenelle olet kertonut?

Aviomies tukee, hyväksyy ja ymmärtää, eroamme silti, koska miehelle ni on ongelmallista heterona elää homosuhteessa. Paras ystävä katkaisi välit. En ole kertonut kovinkaan monelle.

Vierailija
10/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymyksiä, halusin vain toivottaa tsemppiä :) Omassa tuttavapiirissäni on useampi transihminen ja kaapista ulos tuleminen on ollut osalle heistä tosi vaikeaa, yksi joutui esim. omien vanhempiensa hylkäämäksi... Pidä lippu korkealla, toivottavasti loput läheiset tajuavat pysyä vierellä! Tää on sulle uuden elämän alku, kaikkea hyvää sulle.

Vierailija
11/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysymyksiä, halusin vain toivottaa tsemppiä :) Omassa tuttavapiirissäni on useampi transihminen ja kaapista ulos tuleminen on ollut osalle heistä tosi vaikeaa, yksi joutui esim. omien vanhempiensa hylkäämäksi... Pidä lippu korkealla, toivottavasti loput läheiset tajuavat pysyä vierellä! Tää on sulle uuden elämän alku, kaikkea hyvää sulle.

Kiitos :) Mä en tunne ketään muita tällaisia ja onkin hieman yksinäinen olo.

Vierailija
12/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuulostaa vähättelevältä, mutta minun on aina ollut vaikea ymmärtää tuota ajatusta, että on syntynyt väärää sukupuolta olevaan ruumiiseen. En itse näe paljoakaan eroa miesten ja naisten välillä näin mielenliikkeiden ja ajattelun kannalta - en esimerkiksi netissä pysty läheskään aina määrittelemään henkilön sukupuolta pelkästään hänen viestiensä pohjalta ellei hän erikseen kerro sitä. Toki on jotain keskimääräisiä eroja, mutta niinhän sitä on eroja myös naisten kesken ja miesten kesken. Siksi käsitykset miehekkyydestä ja naisellisuudesta näyttäytyvät minulle aika pinnallisina, kuten yleisesti hyväksyttyinä tapoina pukeutua, laittautua, esiintyä tai käyttäytyä, ja pidän niitä vahvasti kulttuurisidonnaisina. Miten sinä ajattelet näistä asioista? Luuletko että toisenlaisessa kulttuurissa voisit olla tyytyväinen miehenä?

Vierailija
13/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulostaa vähättelevältä, mutta minun on aina ollut vaikea ymmärtää tuota ajatusta, että on syntynyt väärää sukupuolta olevaan ruumiiseen. En itse näe paljoakaan eroa miesten ja naisten välillä näin mielenliikkeiden ja ajattelun kannalta - en esimerkiksi netissä pysty läheskään aina määrittelemään henkilön sukupuolta pelkästään hänen viestiensä pohjalta ellei hän erikseen kerro sitä. Toki on jotain keskimääräisiä eroja, mutta niinhän sitä on eroja myös naisten kesken ja miesten kesken. Siksi käsitykset miehekkyydestä ja naisellisuudesta näyttäytyvät minulle aika pinnallisina, kuten yleisesti hyväksyttyinä tapoina pukeutua, laittautua, esiintyä tai käyttäytyä, ja pidän niitä vahvasti kulttuurisidonnaisina. Miten sinä ajattelet näistä asioista? Luuletko että toisenlaisessa kulttuurissa voisit olla tyytyväinen miehenä?

Jos heräisit huomenna vastakkaisen sukupuolen ulkoisten tunnusmerkkien kanssa, olisiko asia sulle ok?

Vierailija
14/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitan että voisitko olla tyytyväinen naisena toisenlaisessa kulttuurissa? :)

Vierailija
15/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi niistä?

En ymmärrä.

Transseksuaali vai transvestiitti?

Vierailija
16/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko mennä korjausleikkaukseen?

Vierailija
17/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos heräisit huomenna vastakkaisen sukupuolen ulkoisten tunnusmerkkien kanssa, olisiko asia sulle ok?

En pysty kuvittelemaan realistisesti tuollaista tilannetta. Olen omaan ruumiiseeni tottunut, koska olen sen kanssa viettänyt koko elämäni. En ymmärrä, kuinka se voisi yhtäkkiä alkaa näyttää väärältä.

Vierailija
18/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen menemään takas kaappiin. Sairasta tollainen ja noloa 😂

Ymmärrän mielipiteeksi, näin ajattelin itsekin 20 vuotta ja olin tappaa itseni moneen kertaan, koska vaiheessa eläminen on hyvin raskasta. Päätin kuitenkin valita elää, ja se edellyttää rehellisyyttä itseä ja muita kohtaan.

Vierailija
19/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitan että voisitko olla tyytyväinen naisena toisenlaisessa kulttuurissa? :)

Ei ole kyse kulttuurista, vaan siitä että koen että.multa puuttuu ruumiinosia ja niiden tilalla on jotain muuta.

Vierailija
20/50 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko mennä korjausleikkaukseen?

Jos olisin parikymppinen, kyllä. Nyt hirvittää. En ole vielä päättänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme