Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveät lyllyvät ja ihraiset reidet, miten pääsen niistä eroon

Vierailija
11.03.2016 |

Puolisokin välillä hienovaraisesti huomauttelee ja sanoo ettei voi mitään että vaikuttaa haluihin... Kaikki neuvot otetaan kiitollisena vastaan. Ylipainoa ei muuten ole

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olisi ylipainoinen niin kyllä se laihduttaminen taitaa silti paras apu olla. Lenkkeily ja lihastreeni kiinteyttää.

Vierailija
2/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla. Jos rasva kertyy sinulla lähinnä alakroppaan, niin joko tyydyt siihen että yläkroppa on jees mutta jalat paksut, tai sitten hyväksyt sen että kun laihdutat niin myös yläkroppa kutistuu luultavasti entisestään. Muotoa saa toki lihaksista sitten, mutta vaatii paljon treeniä. Tissejä treeni ei kasvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puoliso on harvinaisen törppö. Ei ne reidet voi nimittäin kovin pahat olla jos ylipainoa ei ole.

Vierailija
4/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla

Vierailija
5/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputoimalla.

Vierailija
6/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on. Ylipainoa ei ole, treenaan paljon ja ainoa kerta, kun olen reidet saanut pienemmäksi oli kun laihdutin kymmenen kiloa _normaalipainostani_. Näytti aika ikävälle; reidet laihdutuksen ja treenin seurauksena oli ihan kivat, mutta muuten näytin järkyttävän alipainoiselle. Luut törröttivät ja yleinen olemus oli kuihtunut.

Olen hyväksynyt pullukat reiteni ja pyrin muuten pitämään itseni hyvässä kunnossa. Ennemmin näin - näytän terveeltä ja voin hyvin. Miehet eivät ole ikinä ulkonäöstäni valittaneet, nykyinen suorastaan rakastaa reisiäni. Näyttävät naiselliselle kuulemma :D

Mielestäni parisuhteessa on tärkeää, että molemmat hyväksyvät toisensa yksilöinä eivätkä vaadi toisiaan muuttumaan omien tarpeidensa mukaiseksi. Vartalo muuttuu ja elää elämän mukana, olisi hullua ajatella sen pysyvän aina samanlaisena vaikka itsestään pitäisikin hyvää huolta. Itse en voisi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka jatkuvasti puuttuu ulkonäkööni, ellei aitoa huolta ole taustalla. Halut.. no, omat haluni katoaisivat huomauttelusta ja ajan mittaan rakkauskin. Mies siis vaihtoon tai terapiaan :)

Vierailija
7/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja ruokavalio.

Siivoa kaikki turha ruokavaliosta pois. Eli karkit, leivonnaiset, valkoinen riisi ja valkoinen pasta. Ja samoin limpparit, mehut ja muut sokeripitoiset juomat.

Syö säännöllisesti ja kunnon annoksia, kasviksia pitää olla joka aterialla.

Liiku päivittäin. Harrasta sellaista liikuntaa, jossa syke nousee ja tulee hiki. Ala myös käymään salilla ja treenaa jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

Vierailija
8/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös, vaikka käyn kolme kertaa viikossa salilla ja pyöräilen työmatkat. Vähän sain muhkuroita siliämään juomalla aamuisin sitruunaa. Onneksi mies tykkää mun läskireisistä, sanoo että on naisellisen näköistä.

Vierailija
9/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ylipainoinen, mutta hyllyvää tavaraa on paljon, kehosi koostumus on pielessä.

Lihasta ei siis ole paljoa, mutta rasvaa on.

Rasvaa saa poltettua kuluttamalla enemmän energiaa kuin mitä syö.

Oikea ruokavalio on lihasten kehittymisen kannalta tärkeää.

Vierailija
10/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppaamalla

Vierailija
11/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille neuvoista! Reiteni todellakin ovat ihan karseat vaikken muuten ole iso. En viitsi ihan kuvaa laittaa. Käyn paristi viikossa spinningissä ja muutamana päivänä teen reisi-pakarajumppaa. Vaimoni on sanonut asiasta todella lempeästi, ja neuvonut minulle spinkun ja jumpan. Ei vaan tule tuloksia, vaikka puoli vuotta tässä ahkeroitu. Ja olen siis mies 38 vuotta, jos sillä on treenin kannalta merkitystä.

ap

Vierailija
12/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama, yläkroppa on aika luiseva mutta jalat ja lantio leveämmät. Pitäisi varmaan harrastaa enemmän liikuntaa, ehkä jalat siitä vähän kiinteytyisivät. En oikeasti halua yläkroppani tästä enää kapenevan, joten vähäisempi ruokamäärä ei liene paras ratkaisu.

Vierailija
13/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille neuvoista! Reiteni todellakin ovat ihan karseat vaikken muuten ole iso. En viitsi ihan kuvaa laittaa. Käyn paristi viikossa spinningissä ja muutamana päivänä teen reisi-pakarajumppaa. Vaimoni on sanonut asiasta todella lempeästi, ja neuvonut minulle spinkun ja jumpan. Ei vaan tule tuloksia, vaikka puoli vuotta tässä ahkeroitu. Ja olen siis mies 38 vuotta, jos sillä on treenin kannalta merkitystä.

ap

Et niitä liikunnalla saa pois, vaan ruokavaliolla.

Vierailija
14/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kropassani kehon koostumus, urheilu ja ruokavalio on kohdallaan. Satun vain olemaan tällainen; lihaksikkaat ja silti pullukat jalat.

Myös geeniperimällä on vaikutusta. Aikoinaan pohjoisessa kylmillä alueilla naisilla on alkanut kerääntymään hitaasti sulavaa rasvaa (ts. se joka sulaa kun kaikki muu rasva on kehosta sulanut pois) reisiin, jotta ravintoniukassa ympäristössä naisella on riittänyt ravintoa raskauteen ja imettämiseen.

Vierailija
15/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku jo kertoi, hyväksy asia. Tiedän, että minullakin on luonnostaan isot reidet ja en anna asian vaivata. Jos mies sanoisi noin, ni ei kyllä tekis mieli sitä katella enää, onneksi pitää minua seksikkäänä sellaisena kun olen.

Vierailija
16/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne reidet enemmän hirveän isot vai hirveän lyllyvät? Joka tapauksessa uskon että kuntosalitreeni tai vaikka kyykyt painojen kanssa kotona parantaisivat reisien ulkonäköä, vaikka lihasten kasvatus ei toki reisiä pienentäisikään.

Vierailija
17/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet saa olla vaikka metriset, kunhan on tiukkaa lihasta. Tsemppiä ap. Mikään ei ole miehellä seksikkäämpää, kuin lihaksikkaat reidet!

Vierailija
18/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai AP olikin mies.. no sitten; treeniä treeniä ja vaimolle järkeä päähän. Oman mieheni paino nousi 40kg sairauden vuoksi, hän on edelleen mielestäni maailman haluttavin ja seksikkäin mies. Aikoo kyllä pudottaa painoa sitten kun mahdollista taas, ja kannustan tietysti - mutta terveydellisistä syistä, minulle hän on maailman paras mies omana itsenään!

Vierailija
19/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne reidet enemmän hirveän isot vai hirveän lyllyvät? Joka tapauksessa uskon että kuntosalitreeni tai vaikka kyykyt painojen kanssa kotona parantaisivat reisien ulkonäköä, vaikka lihasten kasvatus ei toki reisiä pienentäisikään.

Ongelma on läninnä se höttöisyys ja lyllyvyys. Olen suht raamikas mies, joten paksuus ei niinkään se ongelma. Ihan kuin kudos olisi viallista

ap

Vierailija
20/21 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et niitä liikunnalla saa pois, vaan ruokavaliolla.

Nope.

Kehonkoostumus muuttuu liikunnan ja ruokavalion oikealla yhdistelmällä.

Vaatii tosin myös pitkäjänteistä työtä ja sitoutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän