Sohvaperunoiden oululaispariskunnan talo 728 000e myynnissä, ostaisitko jos ois rahaa? (linkki)
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9860865
On meinaan niin jännän näköinen että kiinnostaa muidenkin mielipiteitä kuulla?
Ihan hienohan tuo on mutta vähän kolkko, jos mulla ois ton verran rahaa niin ostaisin vähän kodikkaamman. Ja pienemmän.
Sohvaperunat. Se on kyllä huikee ohjelma, oon ihan koukussa ja suosittelen kaikille! Papat on mun lempparit <3
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi. Oksettavan näköinen. Halpaa puuta ja valkoista maalia kaikki. Hinnaksi lätkäisty hienon kartanon hinta. Tuo talo näyttää hullujen huoneelta. Kaikki on mustavalkoista ja kylmää kuten suomalaisen sydän.
Kattokaahan mitä tuolla rahalla saa espanjasta uima-altaineen ja näköaloineen.
Niin, mutta jos on vanhempien työpaikat Oulussa ja lapset hyvässä suomalaisessa koulussa. Kallis talo, sitä en kiellä, mutta ei kaikki sinne Espanjaan halua. Itsekin rakastan suomalaisia vuodenaikoja, sekä suomalaista luontoa - suomalaisista rakennusstandardeista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi. Oksettavan näköinen. Halpaa puuta ja valkoista maalia kaikki. Hinnaksi lätkäisty hienon kartanon hinta. Tuo talo näyttää hullujen huoneelta. Kaikki on mustavalkoista ja kylmää kuten suomalaisen sydän.
Niin, mutta jos on vanhempien työpaikat Oulussa ja lapset hyvässä suomalaisessa koulussa. Kallis talo, sitä en kiellä, mutta ei kaikki sinne Espanjaan halua. Itsekin rakastan suomalaisia vuodenaikoja, sekä suomalaista luontoa - suomalaisista rakennusstandardeista puhumattakaan.
Ei ole paljoa standardeilla väliä kun talo näyttää ulkoa ja sisältä tuolta. Ei missään muualla maailmaa rakenneta tuon näköisiä taloja. Tuo on kauhistus. Kaikki on halpaa puuta ja halpaa designia. Kattokaa mitä tuolla rahalla rakennetaan ulkomailla. Kiveä ja marmoria. Tehdään linnoja eikä mitään puulatoja.
Aikansa elänyt malli ja design, en ostaisi.
Oulusta saa puolet halvemmalla okt:n tai kerrostaloasunnon meri- tai jokinäköalalla. En ihmettele ettei tuo mene kaupaksi, kuka tuolla "korvessa" haluaa asua. Kaikki palvelut kaukana eikä mitään maisemia.
Olen melko varma, että tuo talo on moninkertaisesti upeampi kuin yhdenkään täällä sitä haukkuvan oma asumus. Todella hieno talo, mutta en laittaisi tuollaista rahaa mihinkään taloon joka sijaitsee Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen myynnissä samalla hintapyynnöllä 2.5 vuotta myöhemmin. Samalla välittäjällä, samoilla sisustuskuvilla.
Ilmoituksen mukaan talossa on 500 000 € kiinnityksiä, selittänee ehkä sen ettei hintaa ole laskettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljoa standardeilla väliä kun talo näyttää ulkoa ja sisältä tuolta. Ei missään muualla maailmaa rakenneta tuon näköisiä taloja. Tuo on kauhistus. Kaikki on halpaa puuta ja halpaa designia. Kattokaa mitä tuolla rahalla rakennetaan ulkomailla. Kiveä ja marmoria. Tehdään linnoja eikä mitään puulatoja.
Tervetuloa vain tänne mystisille ”ulkomaille”. Monesti on tullut suomalaista rakennustaitoa ikävä.
Ai puulato? Katsottiinkohan edes samaa taloa. Joskus mietin, johtuuko suomalaisten ylivelkaantuminen noista korskeista asenteista, missä mikään ei ole mitään, ellei ole mallia superrikkaat gated community Beverly Hills tai mitä näitä vastaavia paikkoja on. Irti todellisuudesta.
Mutta joo. On kyllä kallis. Ei nyt mitään huonoja materiaaleja ole nähnytkään, vaikkeivät olisi ihan highest of high-end.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko varma, että tuo talo on moninkertaisesti upeampi kuin yhdenkään täällä sitä haukkuvan oma asumus. Todella hieno talo, mutta en laittaisi tuollaista rahaa mihinkään taloon joka sijaitsee Oulussa.
On on. Yhtä upea kuin se hullujenhuone mihin suomi majoitti trumpin kun kävivät kesällä täällä. Samaa halpaa puuta ja valkoista maalia.
Muuten ihan kiva, mutta eihän tuo taida olla edes Oulussa vaan Kempeleellä? Hintaa ihan liikaa sijaintiin nähden, täällä Treelkakaan ei tuollainen talo maksa noin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
No hemmetti tuo ei ole upea millään mittapuulla. Olen käynyt ja kauhea on. Kolkko kaikuva luola. Yäk!
Mutta toki, jos ei ole makua ja on kaiken kiiltävän perään, siis harakka, niin meneehän se tuommoinen mauton öhötyskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hemmetti tuo ei ole upea millään mittapuulla. Olen käynyt ja kauhea on. Kolkko kaikuva luola. Yäk!
Mutta toki, jos ei ole makua ja on kaiken kiiltävän perään, siis harakka, niin meneehän se tuommoinen mauton öhötyskin.
Todella hieno talo, toisin kuin 99,99% varmuudella oma luukkusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On on. Yhtä upea kuin se hullujenhuone mihin suomi majoitti trumpin kun kävivät kesällä täällä. Samaa halpaa puuta ja valkoista maalia.
Sinulla on ilmeisesti omakohtaista kokemusta hullujenhuoneista, kun jonkinlainen fiksaatio niihin liittyen näyttää ainakin olevan.
Kuinka paljon pitää käyttää mielialalääkkeitä ja neuroleptejä, että pystyy asumaan tuolla?
Millainen lääkitys pitää olla, että tuolla makuuhuoneessa pystyy rakastelemaan?
Mistä bisneksestä tuttuja kun muistu mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ilmeisesti omakohtaista kokemusta hullujenhuoneista, kun jonkinlainen fiksaatio niihin liittyen näyttää ainakin olevan.
Olen nähnyt kuvia. Tuo talo näyttää sisältä samalta miltä suomalaiset laitokset tai sairaalat ym muut näyttävät.
Talo on valmistunut 2013 ja laitettu myyntiin jo 2016. Se vähän mietityttää, mutta toisaalta, kahden vuoden asumisen jälkeen myyntivoitto kai edelleenkin on verovapaata tuloa.
Mutta kylläpä on asuntojen myynnit tiukassa, niistä voitoista nyt puhumattakaan. Tietysti se korostuu näissä kalliimmissa hintaluokissa, nuo myyntiaikojen pituudet. Toivottavasti saavat omansa pois, onhan se kylmä viesti muuten muillekin asuntojen omistajille.
Mikäs se Oulun työllisyystilanne on nykyisin? Sehän on ainakin ollut ihan kukoistava kasvukeskus, ainakin oli vielä kymmenisen vuotta sitten.
En ostais, vaikka miljonääri olisin, kolkko eikä ollenkaan kodikas minun mielestä.
Mulle riittäs paljon pienempi talo, oikeastaan mökki, joka on talon muotoinen. En tarvitsis kuin paei huonetta ja keittiön ja saunan.
Mutta luultavasti menisin mieluummin kerrrostaloon, se on itselleni mieluisin asumismuoto. Ostaisin kerrostaloasunnon jonkun kaupungin keskustasta.
Sohvaperunat on kyllä hyvä.
No ei tuo mikään kauhea ollut. Vähän tuo kiiltävä valkoisuus sisustuksessa häiritsi. Eikä nyt ollut minun tyyppinen sisustus mutta kivan näköinen ulkoa. Mutta en kyllä maksaisi yli 700 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kuvia. Tuo talo näyttää sisältä samalta miltä suomalaiset laitokset tai sairaalat ym muut näyttävät.
Olen ollut laitoksissa töissä 20 v eikä ne tuolta nättä.
Äkkiäkös tuon maalaa. Itse tykkään pohjaratkaisusta ja julkisivusta. Pidän mauttonana samaa myynti-ilmoitusta vuodesta toiseen. Jos todella haluaisivat myydä tuon talon, se olisi varmaan stailattu toisin. Pitkä myyntiaika on huono mainos, mielestäni.