Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunoiden oululaispariskunnan talo 728 000e myynnissä, ostaisitko jos ois rahaa? (linkki)

Vierailija
11.03.2016 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9860865
On meinaan niin jännän näköinen että kiinnostaa muidenkin mielipiteitä kuulla?
Ihan hienohan tuo on mutta vähän kolkko, jos mulla ois ton verran rahaa niin ostaisin vähän kodikkaamman. Ja pienemmän.

Sohvaperunat. Se on kyllä huikee ohjelma, oon ihan koukussa ja suosittelen kaikille! Papat on mun lempparit <3

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt sohvaperunoista, että tuo nainen on kiinnostunut sisustamisesta, mutta tuon talon sisustushan on järkyttävä. Vaalean ja mustan rinnalle on laitettu kirkkaan vihreää! Ihan järkyttävä tuo kontrasti noissa väreissä. Ei siinä siis mitään, että käytetään värejä, mutta ei ehkä ihan noin rajulla kontrastilla.

Vierailija
122/187 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värimaailman muuttaisin.

Hieno se silti on ja plussaa maalämmöstä. On varmasti hintansa väärti. Ostaisin ja sisustaisin uudestaan, kodikkuus puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulusta on raharikkaat kaikonneet. Tämä talo saa hyvin ilmaista mainosta Sohvaperunoissa eikä silti mene kaupaksi.

Typerää pröystäilyä rakentaa tullaisia ökytaloja. Varmasti kaduttaa nyt.

Mitä tekevät työkseen Oulun Sohvaperunat?

Ovat opettajia..

Miten tuommoinen lukaali pystytetään opettajan palkalla? Kuuluvatko rakennuttajasukuun?

Jani on ammattikoulun opettaja ja Linda Luovilla media-alan opettaja. Talo on jo toinen jonka ovat rakentaneet.

Vierailija
124/187 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hienohan tuo on mutta vähän kolkko, jos mulla ois ton verran rahaa niin ostaisin vähän kodikkaamman. Ja pienemmän.

Sohvaperunat. Se on kyllä huikee ohjelma, oon ihan koukussa ja suosittelen kaikille! Papat on mun lempparit <3

Onkohan tuo Asuntomessut-taloja?

Vierailija
125/187 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Asuntomessut-taloja?

Ei todellakaan ole.

Vierailija
126/187 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi metsokankaalta yhtään mitään taloa. Nimensä mukaisesti keskellä metsää ja huonot julkiset liikenneyhteydet keskustaan. Liian kaukana siihen nähden, miten sinne julkiset kulkee ja pyörämatkaksi myös liian kaukana.

Vierailija
127/187 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean vitosen lack-pöydät ja kirkkaanvihreät karvamatot tuon hintaluokan talossa. Järkkyä. Jos tuo olisi sisustettu paremmin, niin voisi kiinnostaakin useampia. Nykyisellään tuo ei luo sellaista mielikuvaa, että olisi hintansa väärti. En ymmärrä mikä tuossa talossa maksaa.

Vierailija
128/187 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kandeis harkita jo vähän pudottaa tota hintaa kun on ollut jo sentään 2,5 vuotta myynnissä.

Ollut kyllä jo ainakin 3,5 vuotta myynnissä, eikä hintaa ole tiputettu sentilläkään. Eiköhän tuo kerro siitä, että mitään suurempaa tarvetta myymiselle ei ole, on vain lähdetty koittamaan kepillä jäätä. Kämppä on siis valmistunut 2013 ja laitettu myyntiin 2015, eli heti kun se on ilman myyntivoittoveroa ollut mahdollista. Eli jos joku kämpän vältämättä haluaa, niin se myydään tuohon hintaan, tai liki sitä, mutta jos ei niin siinä asutaan itse.

En usko, että tuohon hintaan tulevat kämppää saamaan ikinä kaupaksi. Vitosella pitäisi hinta alkaa, ennen kuin alkaa ihan oikeasti kiinnostuneita ostajakandidaatteja ilmestymään. Mutta mitäpä sillä sitten on väliä, jos mitään pakottavaa tarvetta myymiseen ei ole ja viihtyvät luomuksessaan.

Itse en tuollaisessa sairaalassa kyllä vihtyisi, mutta tuo valkoista lattiasta kattoon nyt sattuu olemaan trendi yhä edelleen, tosin kohta puoliin tuonkin trendin on jo pakko mennä ohi ja silloin on taas toivottavasti lämpöisten sävyjen vuoro.

Vierailija
129/187 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat molemmat opettajia eli kummallakin pitkät kesät aikaa rakentaa. Muistan jostain lukeneeni, että ovat ennenkin rakentaneet. Eli ilmeisesti ovat rakentaneet pari taloa, jotka on myyty ja aina voitoilla päivitetty parempaan.

Vierailija
130/187 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se ranta on? Tolla hintaa meinaan pitäis jo löytyä. Muutenkin on aika mikkihiiri tontti.

Vierailija
131/187 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat molemmat opettajia eli kummallakin pitkät kesät aikaa rakentaa. Muistan jostain lukeneeni, että ovat ennenkin rakentaneet. Eli ilmeisesti ovat rakentaneet pari taloa, jotka on myyty ja aina voitoilla päivitetty parempaan.

Onko tuo siis jonkinlainen vaurastumiskeino? Rakennetaan talo, myydään voitolla, rakennetaan uusi isompi ja hienompi ja taas myyntiin? Nyt taisi vaan tulla Oulussa huonot ajat vastaan. Asuvatko edelleen kuitenkin tuossa talossa? Minusta olisi ikävää, jos koti olisi koko ajan myynnissä, siis vuosikausia.

Vierailija
132/187 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen vaurastumiskeino.

Hejssan hoplan till alla tutuille. Puss o kram!

Vierailija
133/187 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos Ouluun. Täällä etelärannikolla olen jo ihan kipurajoilla kylmyyden ja pimeyden kanssa.

Vierailija
134/187 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, jos mulla olisi rahaa. Ruma ja aivan liian iso talo mun tarpeisiin, enkä myöskään haluaisi muuttaa noin pohjoiseen.

Vierailija
135/187 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihinnoiteltu kivikasa metikössä. Siinähän myyvät.

Vierailija
136/187 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea talo! Ketjun kateellisten mielestä pitäisi vissiin olla seinillä kukkatapettia ja lattialla mosaiikkiparkettia. Olisin kiinnostunut, jos talo olisi Uudellamaalla.

Vierailija
137/187 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen myynnissä samalla hintapyynnöllä 2.5 vuotta myöhemmin. Samalla välittäjällä, samoilla sisustuskuvilla.

Vierailija
138/187 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Oksettavan näköinen. Halpaa puuta ja valkoista maalia kaikki. Hinnaksi lätkäisty hienon kartanon hinta. Tuo talo näyttää hullujen huoneelta. Kaikki on mustavalkoista ja kylmää kuten suomalaisen sydän.

Kattokaahan mitä tuolla rahalla saa espanjasta uima-altaineen ja näköaloineen.

Vierailija
139/187 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika booring värimaailma, musta-valko-vihreä. Muuten on kyllä hieno.

"Koti, joka kutsuu nauttimaan elämästä perheen kesken, kuin myös kestitsemään laajaakin ystäväpiiriä." <- sormet kurkkuun.

Eli et tiedä tyylistä mitään. ;)

Vierailija
140/187 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kodikkaammista taloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän