Pitääkö mun kutsua miesystävän lapsikin mökille mukaan?
Mies tapaa lastaan joka toinen vkl. Lapsi on todella tärkeä miehelle, haluaa huolehtia ja viettää isä-poika aikaa.
Ajattelin kesällä kutsua miehen mökille, minun ja lapseni kanssa---- kutsunko myös miehen lapsen?
Tilanne on uusi, en tiedä miten toimia.
Toisaalta olisi aika tylsää, jos mies esim. nukkuisi lapsen kanssa, toisaalta lapsesta olisi seuraa miehelle kalastukseen ym.
Kommentit (47)
tää on kyllä upea palsta.kysyy mitä vaan, mikä liittyy yh-äitiin,sen lapseen ja isän uuteen suhteeseen,aina ammutaan:D
Erikoista, että ap pohtii ketä hän kutsuu sukulaistensa mökille. Eiköhän mökin omistaja esitä kutsut. Toivottavasti ap ei oo mun sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
tää on kyllä upea palsta.kysyy mitä vaan, mikä liittyy yh-äitiin,sen lapseen ja isän uuteen suhteeseen,aina ammutaan:D
Katsohan, kun näin ydinperheellisen näkökulmasta tuollainen kysymys nyt vain on täysin vailla järkeä.
Jos lapsi on tärkeä miehelle, miksi hän vaivautuu olemaan isä vain 4 päivää kuussa. Ai niin, lapsi on adhd, jota kamalan eksän kuuluu jaksaa hoitaa yksin ne loput 26 päivää kuussa. Mutta isähän on hyvä isä näinkin. Ja lapselle on nyt uusi hoitajakin eli ap haussa niille neljälle isäpäivälle.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että ap pohtii ketä hän kutsuu sukulaistensa mökille. Eiköhän mökin omistaja esitä kutsut. Toivottavasti ap ei oo mun sukulainen.
Ei esitä, jos on antanut luvan mökkiä käyttää. Mun sukulaiset omistaa mökin, mutta eivät jaksa siellä enää käydä kuin kerran tai pari kesässä jos on muukin suku mukana ja mulle on annettu lupa siellä käydä ihan vapaasti ja kutsua kavereitakin ja samalla pitää sitä kunnossa, ettei se jää tyhjileen ja rapistu.
Aihe ei ole se mikä on arka. Vaan ap:n lapsellisuus on se mikä herättää tunteita. Jos ap olisi 17-vuotias, niin lapsellisuus olisi ymmärrettävää. Mutta ei taida olla...