Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos sulla olisi viikko elinaikaa?

Vierailija
10.03.2016 |

Rahaa voisi olla käytössä vaikkapa pari tonnia ylimääräistä. Mikä kokemus muuttaisi elämän?

Olen itse vakavasti sairas ja ajattelin lopettaa kärsimykseni viikon päästä, mutta siitä viimeisestä viikostahan voisi nauttia. Kaipaisin vain vinkkejä kun itselläni ei ole kovin hyvä mielikuvitus.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tosiaan olisi hyvä varmistaa ettei jotkut sairaat ihmiset enää tee kenellekään mitään pahaa, sitten voisi suunnitella sen lähtönsä mahdollisimman näyttävästi että herättäisi paljon keskustelua.

Eduskuntatalon edessä ehkä.

Vierailija
22/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin seksiseuraa ja toivoisin saavani vielä pari kunnon panoa. Edellisestä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ihan varma, että kuolen?

Ajaisin erään miehen luo ja selostaisin sille, että kyllä, olen todellakin rakastunut sinuun. Ihan oikeasti, ihan aidosti, ihan säälittävästi. Näyttäisin sille kaikki kirjoittamani kirjoitukset hänestä ikinä. Sanoisin, että et ehkä tuntenut samoin kuin minä, mutta mitä ihmettä oikein hannaat, mitä sinulla on menetettävää, olla kanssani viikko?

Vierailija
24/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi lähteä matkalle johonkin etelään, jossa asiat otetaan rennosti. Oikeasti, suosittelen.

Vierailija
25/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottaisin varmaan jonkun näköisen kirjan mun elämästä. Rukoilisin ja hyvästelisin tutut ja suvun.

Vierailija
26/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaisin johon elostelukaupunkiin ja toteuttaisin kaikki seksifantasiani.

Vierailija
27/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kokeilla tehdä kaikkea mahdollisimman noloa. Käyttäytyisi kuin mikäkin pelle.

Sitten ihmiset voisivat tuntea ylemmyyttää ja yhteishenkeä kun saisivat joukolla pilkata toista.

Vierailija
28/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ihan varma, että kuolen?

Ajaisin erään miehen luo ja selostaisin sille, että kyllä, olen todellakin rakastunut sinuun. Ihan oikeasti, ihan aidosti, ihan säälittävästi. Näyttäisin sille kaikki kirjoittamani kirjoitukset hänestä ikinä. Sanoisin, että et ehkä tuntenut samoin kuin minä, mutta mitä ihmettä oikein hannaat, mitä sinulla on menetettävää, olla kanssani viikko?

Miksi et tee tätä jo nyt, kun on sulle selvästi tärkeetä? Elämä on liian lyhyt kaikkiin jossitteluihin, aja tuonne jo huomenna!!

Vierailija
29/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi lapsia niin leikkisin päivät ja iltaisin kirjoittaisin heille kirjeitä. Vaikka jokaiselle syntymäpäivälle aina aikuisikään saakka.

Samaa aattelin. Kirjoittaisin heille mahdollisimman paljon lohdun ja toivon sanoja. Yhteisistä muistoista. Meille tärkeistä asioista ja arvoista. Oi, alkoi itkettää..

Nämä tuli kanssa mieleen itelle. Lisäksi lukisin nauhalle lasten lempisatuja ja koska en ole yleensä missään kuvissa, ottaisin lapsille muistoksi kuvia heistä kanssani. Jos olisin hyvissä voimissa lähtisimme lasten unelmamatkalle, jos en, niin olisimme vain kotona ja rakentaisimme legolinnoja sekä leipoisimme mokkapaloja pakastimen täyteen.

Vierailija
30/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisin, herkuttelisin mielin määrin ja viettäisin aikaani perheen kanssa sekä kävisin kävelemässä luonnossa. 

Vierailija
31/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappaisin ja raiskaisin kunnes joku tappais mut, siinäpä se.

XD

Vierailija
32/35 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkyttelen hillitsemättömästi näille vanhempien ehdotuksille. Kirjeitä lapsen joka synttärille, satu nauhalla jne. Mokkapalat :( Miten suurta rakkautta se onkaan! Olette ihania.

terkuin lapseton nainen 30v.

Vierailija
33/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma joku sienitrippi voi oikeasti muuttaa ihmisen maailmankatsomuksen. EHKÄ kokeilisin jotain, jos olisi satavarma, että hengissä en muutenkaan selviä.

Mutta tässä muita ehdotuksia

- syö herkkuja. Nautiskele hyvissä ravintoloissa tai hae 3 kertaa päivässä mäkkäriruokaa jos se on sun juttu.

- anna muille. Livauta jollekin seteli salaa taskuun, laita kirjaston kirjan väliin satanen ja lappu jossa onnittelet löytäjää, lähetä jollekin 500 euroa kirjeessä. Mene kauppaan ja sano, että maksat seuraavien 10 asiakkaan kahvit ja pullat. Tai että seuraava asiakas saa ostaa 50 edestä kosmetiikkaa

- mene maalle/löytöeläinhoitolaan (sovi asia tietty etukäteen) ja tee päivä töitä ilmaiseksi. Saat rapsutella eläimiä ja saat siitä iloa.

- silitä kissaa

- mene johonkin luontoon: kolille, kiipeä ylös. kävele tunturin huipulle. mene autolla jos et jaksa kävellä. maksa siitä, että sinut viedään. kuuntele luonnon ääniä ja katsele auringonlaskua

- tule lappiin ja näe revontulet. Makaa toppahaalarissa keskellä ei mitään ja katso kuinka taivas leimuaa ja rätisee. sen jälkeen laitat nuotion, paistat makkaraa (tai soijanakkeja) ja juot nokipannukahvit

Vierailija
34/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kuuntele musiikkia. maksa live-esiintymisestä. vaikka vain sulle jos rahat riittää. mene konsertteihin

- laula ja musisoi itse

- harrasta seksiä, ei tarvitse välittää ehkäisystä eikä taudeista. kokeile kaikkea mitä haluat. maksa siitä vaikka jos et muuten saa, jos olet vaikka niin väsynyt ja raihnainen ettet pysty enää iskemään ketään

- mene uimaan. matkusta johonkin missä on jo lämmintä ja kaunista. Capri. ota huone/asunto jossa oma allas. katsele merta. kellu altaassa

- haistele ruusuja

Vierailija
35/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi mitään mitä tekisin erilain. Ongelma on siinä että teen jatkuvasti niitä asioita mistä nautin eniten, joten tuollaisessa tilanteessa ei olisi oikein mitään extraihmeellistä mitä vetää pakasta. No yksi bändi on jonka haluaisin nähdä livenä, hankkiutuisin varmaan sen konserttiin.