Suunnittele minulle 1000 kalorin dieetti
sellainen missä saa kumminkin syödä. Esim keittoja ja muuta!
Kommentit (14)
Varmasti saa vatsan täyteen, mutta noilla syömisillä on kaiken aikaa nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, mä syön vain osan tuosta ja olen aina kylläinen. Esim tuo päivällinen on tupla mun normiannokseen verrattuna. Välipalaakaan en yleensä syö, ehkä muutaman pähkinän herkuttelen satunnaisesti. Jotta saan "normaalin kalorimäärän" n 1500/pvä syön vielä jäätelöä joka päivä. Ruokaa en pystyisi enempää syömään.
Mutta mä olenkin hoikka, jaksan jopa treenata noilla eväillä oikein hyvin
Vierailija kirjoitti:
Ei nälkä ole niin kamala asia. Tietysti jos ei ole koskaan sitä tuntenut, mutta kyllä siihen tottuu.
Mitä tavoittelet tällä dieetillä? Nopeaa painonpudotusta? Kuinka monta kiloa per vko?
1 kpl Ristoranten Mozzarella pizza
Pari pientä omenaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nälkä ole niin kamala asia. Tietysti jos ei ole koskaan sitä tuntenut, mutta kyllä siihen tottuu.
Tottahan nälkä on hyvä asia, silloin tietää tarvitsevansa ruokaa. Nälän ei kuitenkaan pidä olla jatkuva olotila.
Vierailija kirjoitti:
Tää on helppo:
- aamulla gefiluspiimään tehty marjasmoothie (desi piimää, 1/2 dl sokertitonta marjakeittoa, 1,5 dl marjoja) 67kcal. Lisäksi kananmuna 74 kcal tai puuroa annos ja rasvatonta maitoa 110kcal tai 1 ruisleipäsiivu + sipaisu levitettä + 1 siivu keittokinkkua tai kalkkunaleikettä ja kurkkua/tomaattia 100kcal
- lounas iso lautasellinen kasvissosekeittoa (esim myskikurpitsaa, porkkanaa, sipulia, perunaa, yrttejä, kasvislientä 250 kcal, siivu ruisleipää 79 kcal
- välipala hedelmä, esim banaani 100 kcal
- päivällinen kotiruokaa esim stroganoffia 200g + täysjyväriisiä 100g + sekasalaattia ilman kastiketta 600 kcal
Noista tulee yhteensä 1170 - 1206 kaloria ja varmasti saa vatsan täyteen
No mitäs terveellistä ja hyvää miinuspeukuttajat syö?? Ei normaalipainoisen /hoikan naisen tarvitse syödä yli tarpeen. Lihavilla tietty ihan erikokoiset annokset....
1
Ei kannata syödä alle 1200kcal tai menettää ruoalla yli puolta kiloa viikossa (erikseen, jos urheilee paljon). Jos syöt alle 1200kcal tai menetät yli puoli kiloa, niin sitten lähtee lihasta, jota elimistösi tarvitsee. Ihan yksinkertaistettuna liian alhainen energiataso on rasite sydämelle ja keuhkoille, mutta tarvitaan niitä lihaksia esim. lämmönsäätelyyn ja muutenkin tasapainoiseen elämään. Lihakset vaikuttavat myös esim. verensokeritasapainoon.
1000 kalorin dieetti= yhden kilokalorin dieetti. Yhden kilokalorin saadaksesi voit vaikka juoda puoli kuppia kahvia.
Vierailija kirjoitti:
1 kpl Ristoranten Mozzarella pizza
Pari pientä omenaa
Minä aloitan tämän! Paitsi vaihdan omenat pariin lisäjuustosiivuun :D Jaan sen lätyn kolmeen osaan, niin saan kolme ateriaa. Kerron sitten, kuinka kävi :)
Tää on helppo:
- aamulla gefiluspiimään tehty marjasmoothie (desi piimää, 1/2 dl sokertitonta marjakeittoa, 1,5 dl marjoja) 67kcal. Lisäksi kananmuna 74 kcal tai puuroa annos ja rasvatonta maitoa 110kcal tai 1 ruisleipäsiivu + sipaisu levitettä + 1 siivu keittokinkkua tai kalkkunaleikettä ja kurkkua/tomaattia 100kcal
- lounas iso lautasellinen kasvissosekeittoa (esim myskikurpitsaa, porkkanaa, sipulia, perunaa, yrttejä, kasvislientä 250 kcal, siivu ruisleipää 79 kcal
- välipala hedelmä, esim banaani 100 kcal
- päivällinen kotiruokaa esim stroganoffia 200g + täysjyväriisiä 100g + sekasalaattia ilman kastiketta 600 kcal
Noista tulee yhteensä 1170 - 1206 kaloria ja varmasti saa vatsan täyteen