Kannattaako opiskella girurgiksi?
oon ilta lukiossa ja suunnittelen tässä jatko opintoja. paljonko girurgit saa palkkaa? onko helppoa hommaa?
Kommentit (94)
Ratio lokki ja pato lokki on paraat ericoitumis lokit, ei tarvite niitä ruiguttajia guunnella. Ruicuttajat menee sille castro logille ruccuilemaan. AP kun alat cirurkiks, oo tarkka ettet vahinkossa sinne suoli girurkiks rupea, voi haista, hyhyh!
Vierailija kirjoitti:
läägigsestä ganditaatti ja sitten magisteriksi. licenciaatti ja mitä näitä nyt on? dohtori ja brohfeschori?
Voit ottaa vielä jonkun subbean alan cirurcin obit, joku bieni giva paikka, jota leiccelet. Ei kannata koko bään cirurciks ruveta, on niin baljon juttuja bäässä.
Hahaa😊😃! Giidos nauruista giggelisgoggelis
eigös cohta ala hacu? voit laittaa papperit menemään eteenpäi.
Kyllä kannattaa hankkia chirungin pätevyys kirjeopistosta, saa ihan omaan tahtiin opiskella ja harjoitella taitoja ystäviin ja sukulaisiin. Samalla poistuu jonoista potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Quirourqui.Helöy Iam a quirourqui vrom Albuquerque .
Gänädänränskäläiset siellä Albuquerquessa sanoisivat "Säly! Sössyi quirourqui (dy travaj)".
Tarkoitin kyllä Uuden Meksikon Albuquerqueta , ehkä Kanadassakin on samanniminen. Hyviä quirourquita varmaan molemmmissa.
onko muuten girurgeja baigalla? iha waa jos gogemugsia ois opinnoista?
gasvadusdiedeen doghtori määstör ov saiens.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän nyt 5:ttä kertaa läägikseen. Kun pääsen sisään, ajattelin heti erikoistua girurgiaan. Myös anes tesesia girurgin homma kiinnostaa koska helppoa vaan nukuttaa ihmisiä ja seurata gäbbyrästä nukkuuko.
Olen kuullut, että nukkumattilääkärin hommissa ei pahin ongelma ole siinä nukahtaako potilas vai ei, vaan herääkö potilas enää vai ei.
Totta turiset, kyllä minäkin lähärinä saisin asiakkaan nukkumaan, mutta hereille enää en. Samoin saa portsari-Perttikin!
no mites on, huomasitko yhteishaussa laittaa ensisijaiseksi hakutoiveeksi? girurgiksi voi tosin obisgella aika monessa opinahjossa.
Kannattaisko harkita eläin lääkinnälistä koulutusta ku eläimet on n iin pörrösii ja pehmosii. Emmä kyllä tykkää mistään allikaattoreista enkä oikein guldagaloistagaan. Nii että tarttisko niitä yhtään hoitaa ku ei kerran tykkää tai silleen?
läägigsestä ganditaatti ja sitten magisteriksi. licenciaatti ja mitä näitä nyt on? dohtori ja brohfeschori?