Kannattaako opiskella girurgiksi?
oon ilta lukiossa ja suunnittelen tässä jatko opintoja. paljonko girurgit saa palkkaa? onko helppoa hommaa?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Ita lukiosta girurgiksi.
Korjaahan toi äikkä kuntoon ennen kuin haet sisään
Ymmärryksessä vikaa? Mähän kirjotin haluavani girurgiksi enkä äidin kielen obettajaksi! Ei girurgin edes tarvitse osata välttämättä kirjoittaa, siksihän heillä on ne sanelu koneet.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen opiskelemassa patolokiksi. Siinä on hyvä homma potilaat ei valita.
Batoloki, itiootti!
Palstan muijat taas osoittaa tasonsa, kun ei osata kirjoittaa edes tavanomaisia sanoja.
Quirourqui.[/quote]
Helöy Iam a quirourqui vrom Albuquerque .
Kyl mää roktolookiksi lugemist suasittelisin. Tietäisit ainaskin minne tunkee keegirjaimes.
Vakavampi juttu tosielämästä bongattuna.
Olen tutustunut useampiinkin rögntenhoitajiin. Ja muutamaan rötngenhoitajaan. Sitten vielä yhteen rötgenhoitajaan.
Ei naurata, ettei ihminen osaa omaa ammattiaan kirjoittaa. Näiden käsissä sitten säteilynappulat...
-ope terveydenhuollon alalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gigurgeilla on gusta päässä, allerkialääkäri olis parempi.
Tai kynekoloki.
Opettele kirjoittamaan. Se on cynegoloki.
Aika noloa oikasta väärinkirjoitus kun itsekään et osaa kynekolokkia oikein kirjoittaa.
Ap sopisi paremmin äidin gielen opettajaksi.
tulisko susta sitten girurgologian ganditaatti? tarviiko tehä kradu?
Vierailija kirjoitti:
Quirourqui.
Helöy Iam a quirourqui vrom Albuquerque .
Gänädänränskäläiset siellä Albuquerquessa sanoisivat "Säly! Sössyi quirourqui (dy travaj)".
Olen boliisi ja vaimoni on kambaaja. Veljeni on babbi ja äitini cosmetoloki.
Kiteen hammashoitolan sivuilla kerrottiin että siellä on tavattavissa hamashoitaja, ei houkuttele hirveästi mennä sellaisen käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vakavampi juttu tosielämästä bongattuna.
Olen tutustunut useampiinkin rögntenhoitajiin. Ja muutamaan rötngenhoitajaan. Sitten vielä yhteen rötgenhoitajaan.
Ei naurata, ettei ihminen osaa omaa ammattiaan kirjoittaa. Näiden käsissä sitten säteilynappulat...
-ope terveydenhuollon alalta
Nogitan, mä olen bannut rönkkenhoitajaa. Hyvin baineli mun nabbulat ja nibbelit. Girjoittamisesta ei ollut puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kiteen hammashoitolan sivuilla kerrottiin että siellä on tavattavissa hamashoitaja, ei houkuttele hirveästi mennä sellaisen käsittelyyn.
Isis oli hamashoitaja!
Vastaus ap:n kysymykseen: Gannattaa!
Vierailija kirjoitti:
Missä :D en löytänyt googlella
Joku klyyvarinsa korjauttanut siellä mainitsi virolaisesta gännigirurgista.. Minä itseasiassa
taidan tietää kyseisen häiskän, vuosia vuosia sitten ystäväni sisko kävi saman gännigalan
veitsen alla fikauttamassa potaattinsa kapeampaan kuosiin. Hinta oli hyvin huokea, mutta tosiaan.. Giru oli JOKA kerta heidän konsultoidessaan haissut kuin rankkitynnyri,
joko vanhalta tai uudelta viinalta tai näiden kombolta! :DDDDDD Ko. gännigiru
tosin potkas tyhjää muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä :D en löytänyt googlella
Se kirjotetaan Kuukqle.
Mun lapsi opiskelee lagimiäheksi. Se on helppoa hommaa: mitä paremmin valehtelee, sen enemmän tiensa.