Kannattaako opiskella girurgiksi?
oon ilta lukiossa ja suunnittelen tässä jatko opintoja. paljonko girurgit saa palkkaa? onko helppoa hommaa?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mutta kannattaa tehdä käytännön testi. Ensin semmoinen känni että just ja just pysyt tajuissasi, sitten kannat yhdellä kädellä ilman muita apuvälineitä täyden tarjottimellisen piripintaan täytettyjä laseja halki helsingin rautatieaseman ruuhka-aikaan läikyttämättä tippaakaan. Jos ei onnistu niin turha edes kokeilla. Kirurgin käsi ei saa täristä missään tilanteessa.
ei kai ne nyt sentään kännissä leikkaa? ap
ei mutta tärinää ei saa olla ääriolosuhteissakaan :)
Minun nenäleikkauksen suorittanut kirurgi oli kyllä aivan päissään. Mitä ehdin häntä ennen nukutusta nähdä. Kukaan hoitohenkilökunnasta ei tätä tapausta myönnä. Virossa siis kävin erään hyvämaineisen suomalaisen firman kautta.
Sit kaikki naiset kävis suhun ihan guumana ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gigurgeilla on gusta päässä, allerkialääkäri olis parempi.
Tai kynekoloki.
Opettele kirjoittamaan. Se on cynegoloki.
Ihte asiassa se on cynegolokki.
Vierailija kirjoitti:
Qirurci
Quirourqui.
Vierailija kirjoitti:
Girurgit tienaa sitä enemmän mitä ne leiggaa. Ehgä yleensä n. 5-8g/gg.
Helpointa on blastiiggagirurgin homma, tarvii vaan gorjata gaiggi rumat. Gäsigirurgigsi ei gannata ruveta, se ei oo helppoa gun on niin biggutarggaa.
Dääällä gaggsi meinasi gualla nauruun gun luimme tämän gommentin :)
Kastro enteroloki niin saa auttaa läsgigasoja ja tehrä ihroille pötsin pienennysleiggaugsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Girurgit tienaa sitä enemmän mitä ne leiggaa. Ehgä yleensä n. 5-8g/gg.
Helpointa on blastiiggagirurgin homma, tarvii vaan gorjata gaiggi rumat. Gäsigirurgigsi ei gannata ruveta, se ei oo helppoa gun on niin biggutarggaa.Dääällä gaggsi meinasi gualla nauruun gun luimme tämän gommentin :)
Oleddeco Turgulaissi?
Entäs tuo Pato lokki, asiakkaat ei paljon häiritse.
No ei se kauhean vaikeaa hommaa ole, käsityötä, kunhan tunnistaa leikattavat elimet, niin pärjää. Leikkaukset on melko rutiininomaisia ja samanlaisia kerta toisensa jälkeen, joten kun elimet tunnistaa ja on vain tarkka käsi, niin hyvin sujuu.
Itse olen opiskelemassa patolokiksi. Siinä on hyvä homma potilaat ei valita.
Yleislääkäri tietää kaiken muttei osaa mitään, kirurgi osaa kaiken muttei tiedä mitään, psykiatri ei tiedä eikä osaa mitään, patologi tietää ja osaa kaiken mutta on aina myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs tuo Pato lokki, asiakkaat ei paljon häiritse.
Pato lokki ongin og, mutta onko lokilla on egsistentiaali onggelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ihana vastaus näiden muiden keskellä. :g
Mammat on taas vitsailupäällä! Kova vittuilu päällä :) Nyt tartuttiin g-kirjaimiin.
Gi - rur -gi! Huippupalkka!
Gi - rur -gi! Ei oo rankka!
Ilta lukiosta hommaan meen,
Ja girurgoinnit parhaat teen!
Mitä se kidurki edes tekee siinä työssä jollain gorregtilla kirjotustaidolla?
Älkää heti dumatko toista. Voitte joskus joutua ap:n asiakkaaksi, silloin loppuu tirskuminen.
Mun mielestä sun kannattaisi opiskella äitin kielen opeksi.
ei mutta tärinää ei saa olla ääriolosuhteissakaan :)