Kannattaako opiskella girurgiksi?
oon ilta lukiossa ja suunnittelen tässä jatko opintoja. paljonko girurgit saa palkkaa? onko helppoa hommaa?
Kommentit (94)
Mitä patologi tekee ku se haluu rentoutua? Avaa romaanin, höh höh.
Girurgi Tamminen käy painamassa potilasta saa ihan uuden merkityksen, gun asialla on aito iltalugion gäynyt girurgi, jolla gunlingus oli pääaineena.
Vierailija kirjoitti:
No ei se kauhean vaikeaa hommaa ole, käsityötä, kunhan tunnistaa leikattavat elimet, niin pärjää. Leikkaukset on melko rutiininomaisia ja samanlaisia kerta toisensa jälkeen, joten kun elimet tunnistaa ja on vain tarkka käsi, niin hyvin sujuu.
Kaikkihan nyt elimet tunnistavat: tuossa on giggeli ja tuossa billu.
Itse yritän nyt 5:ttä kertaa läägikseen. Kun pääsen sisään, ajattelin heti erikoistua girurgiaan. Myös anes tesesia girurgin homma kiinnostaa koska helppoa vaan nukuttaa ihmisiä ja seurata gäbbyrästä nukkuuko.
Vierailija kirjoitti:
oon ilta lukiossa ja suunnittelen tässä jatko opintoja. paljonko girurgit saa palkkaa? onko helppoa hommaa?
miten sulla menee fykebi??? Enkku myös tärkeä ja ruotsia kans pitää osata. Etene askel kerrallaan. Yritähän ensiksi suorittaa lukio, oot ottanut syventävät fykebi ja pitkä matematiikka auttaa kummasti fykessä. Mikäli fysiikka takkuaa niin ei toivoakaan lääkikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kauhean vaikeaa hommaa ole, käsityötä, kunhan tunnistaa leikattavat elimet, niin pärjää. Leikkaukset on melko rutiininomaisia ja samanlaisia kerta toisensa jälkeen, joten kun elimet tunnistaa ja on vain tarkka käsi, niin hyvin sujuu.
Kaikkihan nyt elimet tunnistavat: tuossa on giggeli ja tuossa billu.
Se on BIMBBI. Ei kiroilla!
girurgiksi voi opiskella amicsen mergonomi tai akronomi tai gondiittori tai megaaniccolinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän nyt 5:ttä kertaa läägikseen. Kun pääsen sisään, ajattelin heti erikoistua girurgiaan. Myös anes tesesia girurgin homma kiinnostaa koska helppoa vaan nukuttaa ihmisiä ja seurata gäbbyrästä nukkuuko.
Olen kuullut, että nukkumattilääkärin hommissa ei pahin ongelma ole siinä nukahtaako potilas vai ei, vaan herääkö potilas enää vai ei.
Kyllä bsygologi on niin paljon mielenkiintoisenpi ammatti.
Tosin myös egonomi voisi olla viellä givampi.
Ita lukiosta girurgiksi.
Korjaahan toi äikkä kuntoon ennen kuin haet sisään
Vierailija kirjoitti:
Olet niin oigeassa. Kannattaa erikoistua suoraan, eikä mennä niille johdantogurcceille. Säästää ajassa 6 vuotta. Mitähän varten nuo toiset tekee niitä kaikenmaailman kursseja, jos on jo erigoistumisala mielessä selvänä. Mietin tuota ratio lokkia, sais katella filmejä, eikä tarvi paljon valittajia kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
miksi ei kotiäidin ammatti kiinnosta. tämä on rankkaa työtä mutta hymyilevät lapsoset tekee tästä sen arvoista. :)
Tää repes. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ita lukiosta girurgiksi.
Selvä: äiccä gundoon. Onko nyt oigein?
Vierailija kirjoitti:
Juu gyllä gannattaa. Varmaan paljon palkkaa saavat.
Voisit ryhtyä vaikka Silmä girurgiksi. Se on varmaan tosi helppoa hommaa kun silmä on niin pieni alue.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi et opiskelisi egonomiksi?
Minä olen egonomi ja johdan brojegdeja, sillä olen brojegdimänidzö
no mutta kyllä kannattaa Bsygoterabeutiksi saman tien!
Vierailija kirjoitti:
Ita lukiosta girurgiksi.
Miksi? Fykebi:llähän sitä sisään mennään eikä äikän esseellä.
Jos lähtisi radio loogigogsi mitä kanavaa kannattaisi kuunnella ja kuinka monta tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Qirurci
Quirourqui.
Naurattaa niin, että kohta menee bissat böxyyn, ai gauheeta
Keekki sanos tähän AAH.