Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä jännämiehistä valittava kilttimies

Vierailija
10.03.2016 |

Mikä sinusta tekee kiltin ja kunnollisen?
Mitä annettavaa sinulla on naiselle, jota jännämieheltä ei voi saada?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/25 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin siskon miehelle viestiä, että ottaa eron siskosta. Hänkin on kaikkine puutteinensa hyvä mies, mutta ei ole jännämies ja olen varma että sisko retkahtaa vielä semmoiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun joidenkin miesten mielestä p*llun saaminen ratkoo kaikki mt-ongelmat. Vähän kyllä luulen etteivät noiden miesten ongelmiin pelkkä kolo auta. Ilmeisesti yhteiskunnan pahjanpohjimmaisten pitäisi saada naisia alistettavikseen kun muuten elämä ei ole miehenä elämisen arvoista.

Siis pelkkö naisettomuusko tekee miehestä yhteiskunnan pahnanpohjimmaisen?

Itse olen kunniallinen veroja maksava kansalainen. Moni jännämies on yhteiskunnallisesti hyödyttömämpi.

Se oli viittaus blogiin, eikä naisettomiin miehiin. Blogissahan lähinnä puhutaan yhteiskunnasta syrjäytyneistä miehistä, joille nyt pitäisi sitten ilmeisesti kustantaa kela-rahoilla käyntejä ilotaloihin jotta tulee parempi mieli.

Naurakaa ja pilkatkaa tätä jatkuvasti kasvavaa yhteiskuntaluokkaa ihan vapaasti.

Toivottavasti muistatte, että te maksatte tämän joukon aiheuttamat kustannukset ja kärsitte heidän mielenterveyspsykooseissaan aiheuttamat tuhot läheisillenne. Kaikkihan on niin kauan hyvin, kun ongelma ei kosketa itseä millään tavalla.

Vierailija
24/25 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistin siskon miehelle viestiä, että ottaa eron siskosta. Hänkin on kaikkine puutteinensa hyvä mies, mutta ei ole jännämies ja olen varma että sisko retkahtaa vielä semmoiseen.

Niinpä. Hirveä homma rikkoa kaikki ystävien ja sukulaisten avioliitot joissa ei ole valittu jännämiehiä. Ainoastaan yhdellä kaverilla on ehkä jännämies, tai se on sillä lailla jännä että se vaikuttaa vihaiselta eikä puhu mitään vaimonsa kavereille. On jopa mahdollista että se on kilttimies.

Vierailija
25/25 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken laittamassa alemmassa rapussa asuvalle pariskunnalle kirjekuoren, missä kerrot miehelle mitä tuleman pitää ja ottaa eron ennen kuin jännämiehet kerkeävät iskeä. Vaikuttaa symppikseltä ja ei tyttökään pahan näköinen ole, mutta tilanne on mitä on.