Valmis odottamaan
Hei, kiinnostaisi saada naisilta mielipiteitä siitä että kauan teillä on yleensä mennyt että alatte ikävöimään sitä vanhaa rakastanne jos itse olette olleet jättävänä osapuolena? Itselläni on sellainen tilanne että nainen jätti ja on ihastunut jo toiseen ja tapailee tätä henkilöä, mutta itse vielä rakastan niin paljon kyseistä naista että olisin valmis vielä yrittämään uudestaan hänen kanssaan ja tiedän että hänkin vielä rakastaa minua, mutta ei vain tällä hetkellä pysty antamaan meille enään mahdollisuutta. Oliskin kiinostaa kuulla että minkälaisia kokemuksia teillä on aiheesta ja onko noin yleensäkään mielestänne mahdollista että se toisenkin ikävä käy niin kovaksi että odottaminen ja ajan antaminen kannattaa? Kiitos!
Kommentit (4)
"Tiedät, että rakastaa sinua." Ihan varmasti. Ole aikuinen ja lopeta haikailu, se juna meni jo.
Niissä tapauksissa, kun olen itse ollut suhteen päättävä osapuoli, en ole lainkaan alkanut ikävöidä jättämääni miestä. Olen joko vaihtanut lennosta tai ollut todellakin kypsänä suhteeseen jo ennen sen loppumista. Ainoastaan kun olen tullut itse jätetyksi, olen ikävöinyt jonkun verran, muttei minua ole koskaan kyllä ns. otettu takaisin. Loppu on ollut loppu kumminkin päin.
Mikä sut saa luulemaan että kyseinen nainen haluaisi enää palata menneeseen? Ja etenkin kun hänellä on jo uusi.