Kysy lesbolta
Kumoaisin mielelläni stereotypioita meistä, joten kysykää mikä vain ihmetyttää. Ikää 20v.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
käytättekö strap-onia?
Emme käytä, tykkäämme mennä ihan sormipelillä ;)
Laitatko usein sormen omaan ja/tai kumppanin pyllyyn :P Nuoletteko toistenne pyllyjä :P
Vierailija kirjoitti:
Noh,lepakko katosi linjoilta.Kaikki naisparit joita minä tunnen ainakin nimittäin vetää oikein huolella toisiaan turpaan välillä.Samoin lepakkopari jonka olen tuntenut 15 vuotta.Ihmettelen et miksi..
Mielestäni typerää yhdistää kyseinen asia lesbouteen, samalla tavalla heterot toisiaan joskus muksivat. Mielestäni parisuhdeväkivaltaa ei pidä hyväksyä keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko usein sormen omaan ja/tai kumppanin pyllyyn :P Nuoletteko toistenne pyllyjä :P
Omaan pyllyyni en usko, joskus käytän sormea myös pyllyssä, mutta varsin vähän, sillä ei aiheuta tyttöystävälleni kovinkaan suurta nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan pyllyyni en usko, joskus käytän sormea myös pyllyssä, mutta varsin vähän, sillä ei aiheuta tyttöystävälleni kovinkaan suurta nautintoa.
Siis en koske, autocorrect pääsi yllättämään.
kaikilla tosi lepakoilla lyhyt tukka ja matala ääni..nämä mää oon bi tyttöset on asia eriksenn..ne tajuaa hetken päästä ettei ne ollutkaan lesboja *heh*
Tääkin taitaa olla joku olen niin naisellinen ja femiini lesbo kun parikymppisenä kuvittelen että oon tosi lepakko..no et ole..jaksat pari vuotta max ja palaat miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette aina niin väkivaltaisia ja agressiivisia???
Miten tämä liittyy seksuaaliseen suuntautumiseen mitenkään? Vai onko tämä viittaus testosteronitasoihin? Miten selität sitten sen että osa heteronaisista käyttäytyy ja näyttää miehiltä ja osa lesbonaisista taas on naisellisia ja feminiinisiä?
Höpö höpö.Kaikki lesbot jotka tunnen ovat väkivaltaisia muita ja toisiaan kohtaan.En tiedä johtuuko se pillun nuolennasta vai mistä mutta kummallisia purkauksia joutuu teidän kanssa todistamaan.Lisäksi olette usein masentuneita ja alakuloisia.Ja tosiaan mulla nelikymppisellä naisella ollut parikymmentä vuotta lesbo ystäviä joten tiedän mistä puhun.Sinä taas et taida vielä tietää teidän maailmastanne mitään.
Toivon sydämmelisesti puolestasi, että ymmärrät, että sinun tuntemasi ihmiset eivät välttämättä kuvasta tietyn suuntautumisen oikeaa luonnetta. Uskon omaan kantaani, jos sinä uskot omaasi ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
kaikilla tosi lepakoilla lyhyt tukka ja matala ääni..nämä mää oon bi tyttöset on asia eriksenn..ne tajuaa hetken päästä ettei ne ollutkaan lesboja *heh*
Tääkin taitaa olla joku olen niin naisellinen ja femiini lesbo kun parikymppisenä kuvittelen että oon tosi lepakko..no et ole..jaksat pari vuotta max ja palaat miehiin.
Itselläni on lyhyt tukka, tyttöystävälläni ei, joten lyhyttukkaisuus ei ole mikään kirjoitettu sääntö, matalasta äänestä en pysty varsinkaan omalla kohdallani sanomaan mitään, ainakaan minulle ei ole siitä huomautettu.
Tuosta miehiin palaamisesta en voi tässä vaiheessa sanoa mitään, koska en nää tulevaisuuteen, mutta tällä hetkellä en ainakaan tunne tarvitsevani mitään muuta elämääni kuin sitä mikä minulla on jo nyt.
Minkä takia lesbot pitävät niin kovin bmx-pyöristä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia lesbot pitävät niin kovin bmx-pyöristä?
En osaa tähän vastata, koska en itse ole kyseisistä pyöristä innostunut. En muutenkaan ole törmännyt kyseiseen asiaan sen enempää lesbojen kuin heterojenkaan kautta.
Mikä on rekkamerkki on suositumpi lesbojen keskuudessa Scania vai Volvo?
Sä kuvittelet että lesbous on pelkkää seksiä.Se on sun,nuoren ihmisen ongelma.Olen katsellut todellakin vuosikymmeniä lesbopareja ja paras ystäväni on lesbo.Usein heoidän maailmassaan ihmetyttää väkivaltaisuus ja agressiot.Pienemmästäkin asiasta ollaan hyökkäämässä kimppuun ja hyökätäänkin,siis fyysisesti.Masennusta ja alakuloisuutta..johtuisiko jostain seksuaalisesta tyhjiöstä?
Pystyt keskustelemaan seksistä ja seksuaalisuudesta ja heittelemään kovia kommentteja koska olet kaikentietävä kaksikymppinen nainen joka kuvittelee maailman olevan sua varten.
Säälin todella täällä TODELLISESSA mmailmassa eläviä lesboja jotka suhaavat miehen kanssa tehtyjen lapsien,masennuksen,riitojen ja viinan maailmassa,usein kuvioissa myös huumeet.
Älä kuvittele sen olevan noin yksioikoista.Sinäkin vanhenet,haluat lapsia yms. ja ne hommat ei mene kuin elokuvissa,turha luulla.Lapsi parka,ei se oo kuule pelkkää seksiä elämä...
Mikä on tyttöystäväsi suosikki jälkiruoka? Entä omasi? :- )
Miksi edes vaivaudut vastailemaan näin kamaliin kysymyksiin? Mä en jaksaisi. t. toinen lesbo, joka haluaa ilmoittaa melkein kaikki tähän asti tulleet kysymykset asiattomiksi.
No, toivottavasti ainakin kaikki ne heterot, jotka jatkuvasti täälläkin väittävät, ettei Suomessa ole homofobiaa, lukevat tämänkin ketjun.
Mielenkiintoista... Itse olen bi ja kerran rakastunut todella naiseen ja se oli molemminpuoleista... mutta en ryhtynyt mihinkään, olen naimisissa miehen kanssa ja meillä on hyvä perhe, yhteinen elämä muutenkin jne... Lisäksi muuten olen muutamia kertoja ihaillut/ollut ihastunut naiseen.
Ei ole vielä nykymaailmassakaan elämä helppoa ei-heteroilla, siihen joudut varautumaan.
Sitten se kysymys... Mikä on ihaninta naisen ulkonäössä? Mihin ulkoisiin seikkoihin ihastut? Entä luonteessa?
t. eräs kristitty bi
Jos olet naispuolisten kaveriesi kanssa saunassa niin katseletko heitä siinä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vaivaudut vastailemaan näin kamaliin kysymyksiin? Mä en jaksaisi. t. toinen lesbo, joka haluaa ilmoittaa melkein kaikki tähän asti tulleet kysymykset asiattomiksi.
No, toivottavasti ainakin kaikki ne heterot, jotka jatkuvasti täälläkin väittävät, ettei Suomessa ole homofobiaa, lukevat tämänkin ketjun.
Samaa mietin ja olen bi. Ihan ihme kommentteja täällä.
Minä voisin kysyä, että oletko kohdannut homofobiaa ollessasi jossain tai tavatessasi jonkun kasvokkain? Voi olla mitä tahansa pienestä eleestä/jutusta johonkin todella räikeään. Omalla kohdallani on ollut käden yhtäkkinen vetäminen pois, kun olen ollut kättelemässä keski-ikäistä miestä ja kertoessani olevan Pirkko-Amandan tyttöystävä. Lisäksi joskus tuhahteluja, yökkäilyjä yms. on tullut vastaan, kun olen kävellyt kumppanini kanssa käsi kädessä tai pussannut huulille (en imutellut).
Toinen kysymys: voisitko itse seurustella biseksuaalin kanssa?
Minkä ihmeen takia ootte noin tekopyhiä? Aina toitotetaan tasa-arvosta ja siitä, kuinka lesbous ja homous on normaalia (niin kuin mun mielestä onkin). Mut sitte itse teet tällaisen vastakkainasettelun, kysy lesbolta. Ihan sama, kuin tekisin itse keskustelun "kysy heterolta" tai "kysy ihmiseltä"? Itse voisitte vaikuttaa tuohon tasa-arvoon, mut sitten itse kuitenkin ruokitte tällaista vastakkainasettelua.
Haluatko lapsia? Milloin ihastuit ensimmäisen kerran? :)
käytättekö strap-onia?