Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET (tai miehiä ymmärtävät naiset) selvittäkää mitä tämä mies tarkoittaa!!

Vierailija
10.03.2016 |

Alkaa PIKKUHILJAA ottamaan pannuun. Kyse työkaverista.
Joka toinen päivä suurinpiirtein pitää hyvänä, kehuu, on mukava jne. Sitten taas ihan yhtäkkiä saattaa seuraavana päivänä olla kuin olisin ilmaa.
Tuntuu kuin minulta vedettäisiin matto jalkojen alta aina uudelleen ja uudelleen.

Antaa toivoa ja sitten taas yhtäkkiä ei ole huomaavinaankaan. Mitä v*tun leikkiä tämä on ja ennen kaikkea; mitä tämä tarkoittaa. Miestä lukevat vastauksia!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs helvetistä me voidaan tietää, toisin kuin monet kuvittelevat ei ole olemassa jotain kollektiivista mieltä nimeltään 'mies' ja meistä jokainen tietää mitä jonkun miehen päässä pyörii.

Monesti auttaa, kun ihan kysyy siltä ihmiseltä suoraan.

Vierailija
2/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän minulta. Ylikuormitun sosiaalisesta kanssakäymisestä aika nopeasti ja mikäli vaikka yhtenä päivänä on joutunut vääntämään smalltalkkia ja muuta mukavaa monien ihmisten kanssa, niin voi olla että olen seuraavat 1-3 päivää melkein täysin mykkä ja omissa ajatuksissani. Aina ei vain jaksa kiinnostaa muut ihmiset tai heidän kuulumisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa? Vedetään matto jalkojen alta? Puhutko nyt pelkästä työkaverista, vai työkaverista johon olet ihastunut itse?

Vierailija
4/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täsmälleen sama tilanne omalla työpaikallani! Alan olla totaalisen kyllästynyt työkaverini käytökseen! Ensin aamulla hän on aidosti iloisen oloinen minut nähdessään (tulee oikein erikseen sanomaan hyvät huomenet yms.) ja sitten päivän kuluessa muuttuukin yhtäkkiä kylmäksi, ei katso silmiin, välttelee minua yms. Tänään minulle riitti ja päätin itse käyttäytyä samalla tavalla häntä kohtaan ja johan hän tuli hetken kuluttua luokseni keksien tikusta asiaa.

Itse olen tulkinnut asian niin, että hänen on pakko olla ihastunut. Ja että hän on välillä kylmä sen takia, että saisi kuoletettua tunteensa, koska olemme molemmat varattuja. Toisaalta tämä mies ei päivän aikana useinkaan hakeudu juttelemaan kanssani ja tämä mietityttää, koska eikö juuri ihastuneet hakeudu toistensa seuraan? Suurin piirtein ensimmäistä kertaa tänään tuli pidemmäksi aikaa oma-aloitteisesti luokseni, kun varmaan huomasi minun olevan kettuuntunut. Lounaalle toki pyytää aina mukaan osana isompaa porukkaa. Hakeutuuko ap:n työkaveri seuraasi useinkin?

Vierailija
5/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kiireitä? Ei tehe mieli jutella? On omia asioita mielessä?

Kysy suoraan eläkö mietiskele täällä palstoilla, minä ja kaikki muut miehet joita tiedän arvostaa kaikista eniten jos asiat sanotaan suoraa päin naamaa. Jos jokin mietityttää sano se suoraan niin hommat hoituu kaikista helpoimmin. 

Vierailija
6/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee, että kaikki on heihin ihastunut, juu ei olla.

-mies

Vierailija
7/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä äijällä on kiire saatana. Lähesty sitä ja puhu sille, jos se ei aloita kontaktia. Ei siinä mitään ylianalyysejä tarvi vetää.

Vierailija
8/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo? Anna sille pillua niin on seuraavanakin päivänä on mukava.

Vierailija
9/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä olet ihastunut ja hän ei.Näin ikkäästi yksinkertaista.Kuvittelet näkeväsi hänessä ihastusta mutta sitä ei ole,mies käyttäytyy kuin normaali ihminen joka ei joka päivä jaksa kaikkia ihmisiä ja sinä olet korviasi myöten ihastunut ja tulkitset häntä sen kautta..

Ja sinä kiehnäät ja vaanit ja kuljet perässä ja höpötät..huokaus.

Kysy suoraan että ollaaks tai sitten lopetat itse tuon leikkimisen!!!

Vierailija
10/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse varattu tai vanhempi kuin vaanimasi mies?Miksi itse leikittelet vain???

Vierailija
11/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täsmälleen sama tilanne omalla työpaikallani! Alan olla totaalisen kyllästynyt työkaverini käytökseen! Ensin aamulla hän on aidosti iloisen oloinen minut nähdessään (tulee oikein erikseen sanomaan hyvät huomenet yms.) ja sitten päivän kuluessa muuttuukin yhtäkkiä kylmäksi, ei katso silmiin, välttelee minua yms. Tänään minulle riitti ja päätin itse käyttäytyä samalla tavalla häntä kohtaan ja johan hän tuli hetken kuluttua luokseni keksien tikusta asiaa.

Itse olen tulkinnut asian niin, että hänen on pakko olla ihastunut. Ja että hän on välillä kylmä sen takia, että saisi kuoletettua tunteensa, koska olemme molemmat varattuja. Toisaalta tämä mies ei päivän aikana useinkaan hakeudu juttelemaan kanssani ja tämä mietityttää, koska eikö juuri ihastuneet hakeudu toistensa seuraan? Suurin piirtein ensimmäistä kertaa tänään tuli pidemmäksi aikaa oma-aloitteisesti luokseni, kun varmaan huomasi minun olevan kettuuntunut. Lounaalle toki pyytää aina mukaan osana isompaa porukkaa. Hakeutuuko ap:n työkaveri seuraasi useinkin?

No siis on näitä päiviä, jolloin tekee juurikin tikusta asiaa että saisi olla lähelläni, sanoo juuri ne oikeat sanat, on niin IHANA! Sitten taas saattaa lähteä töistä sanomatta sanaakaan vaikka edellisenä päivänä olisi odottanut oikein tarkoituksellisesti siihen asti että nähdään vielä ennen kuin kumpikin lähtee kotiin. Mwillä ollut siis sutinaa jo jonkun aikaa...semmoista työpäivää piristävää flirttiä mutta en jumalauta jaksa enää tuota kun ei ikinä tiedä, onko tänään semmoinen päivä että kaikki on hyvin vai kenties semmonen jolloin suurinpiirtein juoksee minua karkuun käytävillä :/.

Vierailija
12/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse varattu tai vanhempi kuin vaanimasi mies?Miksi itse leikittelet vain???

Toistan,miksi itse leikittelet?Luuletko ettei se mies huomaa että pelaat?Kuulostaa siltä että on varattu kaveri..tai sinä olet jotenkin nolo tai epäsopiva.