Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin yksinäinen olo, erosta jo kaksi vuotta

Vierailija
05.12.2022 |

Enkä ole vieläkään löytänyt ketään.
Kaipaan niin paljon ihan vain seuraa, juttukaveria läheisyyttä, lämpöä.
En olisi voinut kuvitellakaan että uuden kumppanin löytäminen voi olla näin vaikeaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että se on nykyään vaikeaa. Siksi en uskalla erota ihan ok mutta väljähtäneestä liitosta.

Vierailija
2/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele millaista on sellaisella, jolla ei ole koskaan ollut kumppania.

Sun täytyy nyt vaan täyttää nuo tarpeet jotenkin muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Minkä ikäinen olet? Nuorempana on helpompi löytää uusi kumppani. Itse erosin myös kaksi vuotta sitten. Minulla on tapailusuhde, mutta siitä huolimatta olen välillä yksinäinen., koska tapaamme olosuhteiden pakosta vain harvoin. Mietin pitäisikö minun etsiä jotain uutta, mutta en ole varma löytäisinkö enää.

Vierailija
4/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku, jonka jo tunnet, toivoo parisuhdetta kanssasi. Niin se minullakin meni.

Vierailija
5/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokitan neljällä vuodella!

Kyllä naisellinen itsetunto on valunut viemäristä alas kun en kelellekään kelepaa :(

Vierailija
6/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksinäiset palstamammat ne jaksavat hokea, että "eroa, löydät paremman".

Vierailija
7/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä. Minkä ikäinen olet? Nuorempana on helpompi löytää uusi kumppani. Itse erosin myös kaksi vuotta sitten. Minulla on tapailusuhde, mutta siitä huolimatta olen välillä yksinäinen., koska tapaamme olosuhteiden pakosta vain harvoin. Mietin pitäisikö minun etsiä jotain uutta, mutta en ole varma löytäisinkö enää.

Miksi olisi nuorempana helpompaa? Esim. kolmekymppisistä tuntuu isompi osa olevan varattuja kuin neli-viisikymppisistä.

Itselleni kumppanin löytäminen oli kaikkein helpointa 40-45 vuotiaana. Samanikäisiä sinkkuja löytyi pilvin pimein.

Vierailija
8/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Jotkut ovat yksin koko elämänsä. Oletko miettinyt missä on sunlaisia ihmisiä, mikä yhdistää jonkun toisen kanssa, onko se jokin kiinnostus, arvomaailma, tekeminen, paikka, messutapahtuma, ulkomaat jne. Mihin suuntaan aiot suunnata katselemaan sopivaa.

Vierailija
9/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisellinen itsetunto on valunut viemäristä alas kun en kelellekään kelepaa :(

Varmasti kelpaat .

Vierailija
10/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että sellaisella on elämä helpompaa kun ei tiedä mistä jää paitsi. Kun on kokenut tulisen romanssin joka sitten jättää tyhjän päälle niin ensin tulee huumevieroitusta vastaava tuska, joka kestää kuukausia. Sen jälkeen itselläni tuli ankeus ja toivottomuus, etten koskaan enää tule kokemaan samaa. Kiinnostus deittailuun täysin mennyt ja se hivenen naivi toiveikkuus "ehkä joku päivä" loistaa poissaolollaan.

Vierailija
11/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan vieläkin mun kesäromanssia vuodelta 2011. Sen jälkeen ei ole ollut ketään.

Vierailija
12/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Tinderissä? Sieltä tulee viestipommitus niin ei ehdi pitkästyä.

Vierailija
13/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kelpaat .

No en ole kelvannut kuuteen vuoteen.

Vierailija
14/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua 40v yh:ta kukaan pommita tinderissä tai missään muuallakaan...

Vierailija
15/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset auki vaan

Vierailija
16/17 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että sellaisella on elämä helpompaa kun ei tiedä mistä jää paitsi. Kun on kokenut tulisen romanssin joka sitten jättää tyhjän päälle niin ensin tulee huumevieroitusta vastaava tuska, joka kestää kuukausia. Sen jälkeen itselläni tuli ankeus ja toivottomuus, etten koskaan enää tule kokemaan samaa. Kiinnostus deittailuun täysin mennyt ja se hivenen naivi toiveikkuus "ehkä joku päivä" loistaa poissaolollaan.

Tämä on muuten totta. Olin koko aikuiselämäni yksin 30-vuotiaaksi asti. Yksinäisyyden ja osattomuuden tunne oli välillä musertavaa, mutta sitä oli myös jollain tavalla alistunut *sivusta seuraajan* rooliin ja suruun elämässä. Jotenkin vaan rakensi arkeaan työn ja *vahvan, itsenäisen ikisinkku*-roolien varaan.

Sitten rakastuin ja sain vastarakkautta, mutta en niin aitoa kun olin kuvitellut ja miehen pettämisen kautta tuli katkera ero.

Suhteen jälkeen yksinäisyyden luonne muuttui: oli kerran tullut kohdatuksi ja kosketetuksi, elämä ilman sitä oli suorastaan fyysisen kivuliasta. Seuraavat kolme sinkkuvuotta olivat ehdottomasti pahimmat sinkkuvuoteni.

Luojan kiitos jaksoin olla sitkeä ja sietää Tinderiä, löysin sitten oman rakkaan mieheni. Nyt meillä on oma perhe ja se kaikki yksinäisyyden tuska oli sen arvoista.

Vierailija
17/17 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä. Olen jo lähes viisikymppinen. Olen ollut kaverimielessä yhteydessä lähes kymmeneen eronneeseen, entuudestaan tuttuun mieheen, ajatuksena että olisi joku jonka kanssa viettää aikaa, tutustua uudessa elämänvaiheessa ja ehkä suhde voisi syventyä parisuhteeksi. Mutta kahta lounasta pidemmälle en ole kenenkään kanssa päässyt. No, ehkä vielä joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä