Millaisen ihmisen kanssa ETTE voisi seurustella
Annan valmiin listan näitä yleisimpiä, joista voitte ruksata ja sitten lisätä omianne jos haluatte. Eli raksi niihin mitä ette hyväksy.
[ ] Vain ammattikoulun käynyt (peruskoulun lisäksi)
[ ] Huono hygienia
[ ] Ei muista merkkipäiviä (vuosipäivä/synttärit)
[ ] Ei osaa yhdyssanoja
[ ] Kiroilee
[ ] Polttaa tupakkaa
[ ] Polttaa kannabista
[ ] Juo alkoholia viikoittain
[ ] Käyttää vahvempia huumeita
Saa toki kertoa syitä, miksi ette?
Kommentit (17)
Tupakka, kannabis ja muut huumeet, ryyppääminen, kasvissyönti, uskovainen. Nuo ainakin ovat täysin mahdottomia ominaisuuksia minun vaimolleni.
Sellaisen, jonka vanhemmat ovat rapajuoppoja. Tulisi pelko, että hän itsekin repsahtaa tai ei osaa elää jotenkin normaalisti.
Tai sellaisen, joka ei ikinä lue kirjoja, seuraa politiikkaa, vaan kaikki tieto liittyy faceen ja siihen, mitä naapurin Tanja osti.
Arvostan nättiä pakettia, mutta täysin neutraali, vähän tyhmä ja maailmasta tietämätön elämänkumppani vain on hiton tylsää seuraa pidemmän päälle. Joten lopulta ulkonäölläkään ei ole väliä.
Mies
1 kiltti, me ei heti haluta tätä ketjua poistetuksi joten ei tuollaisia. (en tiedä onko tuokin sana ylläpidon mielestä väärin mutta yritetään muotoilla mahdollisimman nätisti) Esim. olisit voinut kirjoittaa "ulkomaalaisen"
Ap
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Tupakka, kannabis ja muut huumeet, ryyppääminen, kasvissyönti, uskovainen. Nuo ainakin ovat täysin mahdottomia ominaisuuksia minun vaimolleni.
Onko sulla omaa mielipidettä? Ei nyt kysytty vaimosi mielipidettä.
Vaimosi vaikuttaa muuten todella tuomitsevalta ihmiseltä, hän ei hyväksy hyvinkin harmittomia elämänvalintoja. Anna kun arvaan, vaimosi on ateisti, persu, saatananpalvoja, salihullu ja raivoraitis possunpurija?
Noi voisivat olla minun listalla vastaavasti ne totaaliset turn offit! ;)
2, muuten ymmärrän mutta miksei puoliso saa olla kasvissyöjä? Ei kai se sinulta ole pois.
Ap
Henkilön johon ei voisi luottaa lainkaan, tai jota joutuisin, jotenkin pelkäämään. Minulla on myös vaikeuksia ajatella, että on olemassa täysin rehellistä huonohygienistä ja vahvempia huumeita käyttvää naista (tai miestä). - Joten tuskin onnistuisin seurustelemaan henkilön kanssa, joka käyttää (vahvempia) huumeita tai jolla on erityisen huono hygiemia...
En seurustelisi: Tupakoivan, kiihkouskovaisen, kiihkorasistin, elämänkoululaisen, velttoilijan (ei edes hae työtä), nettiriippuvaisen, peliriippuvaisen, huume-tai alkoholistiriippuuvaisen, narsistin, masentuneen tai rahoillaan leveilijän kanssa.
Oma ukko on urheilullinen, elämänmyönteinen, työssään viihtyvä ja hyvä kokki sekä fiksu rahankäyttäjä. Ei luuhaa vk-loppuja ravintoloissa mutta on kiinnostunut hyvistä viineistä ja oluista, viihtyy ihmisten kanssa ja tykkää lapsista ja eläimistä. En valita. Hyvin menee. :)
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, jonka vanhemmat ovat rapajuoppoja. Tulisi pelko, että hän itsekin repsahtaa tai ei osaa elää jotenkin normaalisti.
Tai sellaisen, joka ei ikinä lue kirjoja, seuraa politiikkaa, vaan kaikki tieto liittyy faceen ja siihen, mitä naapurin Tanja osti.
Arvostan nättiä pakettia, mutta täysin neutraali, vähän tyhmä ja maailmasta tietämätön elämänkumppani vain on hiton tylsää seuraa pidemmän päälle. Joten lopulta ulkonäölläkään ei ole väliä.
Mies
Unohdit mainita että arvostat sellaista naista joka lukee vaihtoehtomediaa
Näitä miehellä ei saa olla:
Huono hygienia
Polttaa tupakkaa
Polttaa kannabista
Juo alkoholia viikoittain
Käyttää vahvempia huumeita
Uskovainen (joka tosin ei mätsää tähän komboon kovinkaan vahvasti, joo)
N28
[x] Vain ammattikoulun käynyt (peruskoulun lisäksi)
[x] Huono hygienia
[ ] Ei muista merkkipäiviä (vuosipäivä/synttärit)
[x] Ei osaa yhdyssanoja
[ ] Kiroilee
[x] Polttaa tupakkaa
[ ] Polttaa kannabista
[ ] Juo alkoholia viikoittain
[x] Käyttää vahvempia huumeita
Naisen kanssa josta ei tule jotain hyvää fiilistä,puoleensa vetävyyttä ym.
lopuilla ei niin ole väliä.
En voisi enää ikinä seurustella miehen kanssa, joka ei ole itsenäinen ja omaa hyvää itsetuntoa. Seurustelin erään mammanpojan kanssa, jolla ei ollut mitään omia mielipiteitä ja hän välitti ainoastaan siitä, mitä äiti ajatteli. Vituttaa vieläkin kun mietin :D ei enää kiitos
Vierailija kirjoitti:
Mies
Ei kannata yleistää. Omat vanhemmat olivat valitettavasti juoppoja mutta yksikään meistä heidän lapsista ei ole. Usein se menee juuri näin että kun on saanut katsoa omia vanhempiaan ja hävetä, ei tosiaankaan ole pelkoa siitä että itse siihen joutuisi. Olen korkeasti koulutettu ja onnellisesti naimisissa hyvän miehen kanssa josta ei alkoholistia saa sitten millän :)
Ei oo oikeestaa kuin 3 rajoitinta mun puolesta.
1. Naisella ei sais olla lapsia muiden kanssa.
2. Ei sukupuolitauteja.
3. Edes kohtalainen ulkonäkö.
[x] Huono hygienia
[x] Käyttää vahvempia huumeita
Ja ei myöskään nappaa joka viikko perskännit vetävä ihminen. Pieni tissuttelu asia erikseen.
En myöskään voisi seurustella kuplassa elävän lampaan kanssa, syvästi uskonnollisen (henkisyys asia erikseen) tai tylsän valittajan kanssa, joka ei tee asioiden eteen mitään. Tai bensalenkkarin. Onhan noita.
tummaihoisen