Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?

Vierailija
10.03.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.

Kommentit (272)

Vierailija
181/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tuo suhde olevan ohi :( Miehen puolelta, ei tuon sinun tekemäsi takia. Tuo reaktio kielii paljosta.

Olisi mukava tietää miten tässä lopulta käy. Osuiko vaisto oikeaan.

Vierailija
182/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtäänkään välittää toisesta, kuka tahansa ihminen ilahtuisi ap:n tekemästä yllätyksestä. Kuten jo monet ovatkin jo kommentoineet, miehen reaktio kertoo suurimmalla todennäköisyydellä pettämisestä, mutta voihan olla, että hän myös pohtii eroa. Vanha tuttu sanonta "Hyökkäys on paras puolustus."  kertoo olennaisen.

Ap:llä ei todellakaan ole mitään anteeksipyydettävää. Kannustaisin ap:tä vihastumisenkin uhalla vaatimaan miestä kertomaan, mistä kenkä puristaa.

Tsemppiä ap:lle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tätä enempää pohtimaan jos kerta on provo

Vierailija
184/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseta gps-seuranta autoon esim. älypuhelimen avulla. Muista laittaa äänettömälle.

Vierailija
185/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samantapainen kokemus, tosin ei ilmennyt työmatkoilla vaan muuten vaan oli aina yhtäkkiä enemmän tekemistä ja "menoja".. Sittempä tuo selvisi ettei tunteita ole melkein vuoteen ollut, minuun ei ollut luottamista yms mitähän kaikkea. Enkä typerä halunnut tai osannut uskoa tilannetta pahaksi.

Toivottavasti ap tilanne selviää...

Vierailija
186/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ap menee?

Vierailija
187/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kovasti jaksamista. Tiedän niin, mitä elät läpi. <3

Noin (kuin miehesi) käyttäytyy vain ihminen, joka vielä vähän tajuaa tehneensä jotain väärää. Älä syytä itseäsi. Koita jaksaa muistaa kaiken keskellä, että parempi päästä eroon nyt tuollaisesta epäluotettavasta ihmisestä.

Vierailija
188/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää, tai vähintään käy huorissa, tosin kai sekin on pettämistä. Semmoisia ne myyntimiehet on. 

Vierailija
189/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka-akka kirjoitti:

Taytyy tahan sanoa, etta kylla jokaisella alalla missa paljon matkustellaan, esiintyy paljon pettamista. todella paljon. Useilla miehilla on toinen ns. vaimo joka satamassa.

Itse tyoskentelen miesvaltaisella alalla ja tyomatkat kestavat viikosta kahteen kuukauteen. ja jokaisella taalla toissa olevalla miehella on toinen vaimo taalla paikan paalla. ja ymmarran sen ihan taysin. ollaan pitkia aikoja poissa kotoa, niin johan siina jokaisella alkaa tekemaan mieli jotain.

ja alkaa nyt sanoko ettei teidan miehet jotka on paljon poissa kotoa mitaan tekisi. kylla ne tekee.

mutta niin myos naiset. minulla on perhe omassa kotimaassani ja toinen mies taalla paikan paalla.

jos miehellani on myos toinen niin se on minulle taysin ok.

tallainen elamantyyli sopii monelle, tyopaikalla on rakkaus, mutta niin on myos kotona, jonne on helppo aina palata.

siella on kaikki valmiina odottomassa, sitten voi taas tulla toihin lomailemaan ilman parisuhdetta joka on jo aikoja elanyt, mutta silti ihan ok.

ja moni ei ymmarra kuinka yleista tallainen elama on. oikeasti, se on todella yleista.

vain ne eivat siita tieda, jotka ovat niita kotona olevia. ne jotka hoitaa sen perheen ja kodin.

se matkusteleva osapuoli saattaakin elaa aivan toista elamaa.

mutta se ei tarkoita, ettei sita vaimoa tai miesta kotona rakasta.

kylla rakastaa, mutta siella tjossain saattaa olla myos joku toinenki rakkaus.

Se on varmaan totta että pettäjätyyppi hakeutuu työhön jossa ollaan pois kotoa, mutta on sontaa väittää että kaikki reissutöissä olevat olisivat pettäjiä. Olen ollut naimisissa 22 vuotta ja reissutöissä 20 vuotta enkä ole koskaan pettänyt vaimoani. Sitä en tiedä että onko hän pettänyt minua kun olen ollu poissa kotoa, mutta siitä on tiettyjä epäilyjä, mutta ei täysin varmaan tietoa, joten elän kuin ei olisi.

Vierailija
190/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko kerro kuulumiset!

Vierailija
191/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan, mikä tää pe-la juttu nyt yhtäkkiä oikein on.

Tuskin koskaan ostajat on töissä viikonloppuisin.

Tietysti voi olla ostaja joka haluaa myyjän kustantamaa viikonlopputoimintaa.

Vierailija
192/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai vaan se mies ole raivopäissään tehnyt mitään aplle

Vierailija
193/272 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raivostui koska luultavasti toinen nainen oli hotellihuoneessa ja jos olisit soittanut aulasta ja vaatinut päästä huoneeseen, olisi jäänyt kiinni. Näkyikö hotelliaamiaisella ketään yksinäistä nuorta naista syömässä?

Vierailija
194/272 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap menee, oletko kysynyt mieheltä?

Vierailija
195/272 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo

Vierailija
196/272 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista tälle keskustelulle ja ap tulehan kuittaamaan tänne, mikä on kupletin juoni tällä hetkellä. Mä en vielä taivu uskomaan, että tämä olisi provo..

Vierailija
197/272 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täällä Savonsolmussa AP:tää tai miestä näkynyt. Voisitko vähän tarkemmin teitä kuvailla ? Ja mikähän se toinen hotelli on? Tää on aika pieni ja hiljainen paikkakunta. Salarakkaiden tapaamiseen varmasti oivallinen paikka, harvemmin tulee tuttuja tai juuri ketään muutakaan vastaan. Vielä Harvemmin tänne tulee vakiintuneet pariskunnat etelästä skumppapullojen kanssa romanttisia hotelliöitä viettämään... Joten en kyllä ihmettele, jos mies hämmentyi/raivostui ja ihan varmasti tajusi, että AP tuli vakoilemaan ja häiriköimään. AP:n käytös on melkoinen epäluottamuslause. Kyllä parisuhde perustuu luottamukseen, ei kännykän, sivuhistorian stalkkaamiseen ja työmatkojen vaanimiseen. Kipeetä, kuka toivoisi vainoharhaisten ja paranoidisen kumppanin itselleen? Ja iän myötä moinen perversio kyllä vain pahenee. Ja Jos nuorella parilla on 7 vuotta kulunut pohtiessa vakiintumista, niin ehkä että ole nyt tämä kaikki esiin tullut huomioiden toisillenne " ne oikeat". Soi Pieksämäen asemalla Blues...

Vierailija
198/272 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go SavonSolmu Go ! Pieksämäen täysi-iän saavuttaneiden ainut menomesta

- tulee niin hullut lukiovuodet mieleen!

Ja nyt on Savonsolmu näin upeen draaman näyttämönä !!!

Vierailija
199/272 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonsolmu on niemessä. Miten se AP siitä ohi ajoi, minne oli sitä kautta menossa? Mutta hieno paikka, sopii tosi hienosti just tän näytelmän kulisseiksi.

Vierailija
200/272 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis munkin kannattanut olla pikkuisen epäileväinen mieheni menojen suhteen aikoinaan. Ikävuodet 35-45 hän meni menojaan ja mä olin suunnilleen kotona ja epäili mua aina jostain venkuloinnista. No tuli sitten salamajättäminen ja yhdesssä nauroivat yhden naisen kanssa, kuinka olen ollut niin tyhmä kymmenen vuotta!

Onhan se niin tyhmää kun kuuntelee täysin perusteettomia syytöksiä ja sitten yrittää miellyttää miestään ja jättää kaikki menot menemättä, kun toinen pettää mennen tullen. Sitten kun kaikki tulee ilmi, huomaa olevansa melki 50-vuotias nainen ja nää kaksi porskuttavat ja nauravat, kuinka naivi olin!

t. jätetty ohis, joka eli narsistin kanssa ilmeisesti