Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?
Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.
Kommentit (272)
On kyllä perseestä että porukka kehittelee totuutena tämmösiä juttuja......
Vierailija kirjoitti:
Petturi ei myönnä mitään, vaikka yllätettäisiin toisen naisen päältä.
Taas näitä naisten fantasioita.
Miesten suosikkiasento on "nainen päällä", siitä kertoi jo Iltasanomien kyselykin. Ei fantasiaansa toteuttava pettäjämies halua itse olla naisen päällä.
onko miehen duuni muuttunut jollain tavalla miksi noita keikkoja ja yöpymisiä tullut lisää? onko ne eri kaupungeissa vai sattuuko jotenkin lahti nykyään useinkin paikaksi?
eipä tuohon voi kauheasti sanoa juuta eikä jaata jos ei käytös yhtäkkiä muutu vältteleväksi tai seksi loppuu kokonaan mies alkaa olla kylmä tyly ja etäinen tai muuta.
voisko ap nyt tulla kertomaan miten Pieksämäellä meni!?
Vierailija kirjoitti:
..niin, tai alta, tai viekusta vaan ;)
Otas nyt järki käteen ja keskustele asiat selviksi miehesi kanssa.
Vaadit miestä tunnustamaan rehellisesti mistä on puutetta.
Sinun ei välttämättä tarvitse tietää ns. likaisia yksityiskohtia, eli kenestä on kyse tms.
Jos kyseessä on jotain mitä sinä et pysty antamaan niin siiten vaihtoehtoina on;
a) laajentaa parisuhteen rajoja sallimaan MOLEMMILLE tarpeen mukaan "syrjähyppy" (keinoja on monia)
b) jos ei jommankumman moraalikoodi tähän taivu niin sitten on erottava.
Pettyminen tapahtuu aina ennen "pettämistä".
Oletteko naiset oikeasti miettineet millainen on miehen animaalinen perusluonne?
Tiedättekö mikä on libido?
Miehellä on luontainen joskus jopa pakottava tarve saada purkautumiseen johtavaa seksiä.
Jos oma nainen ei siihen kykene/viitsi/jaksa/huvita (ei edes käsillään tai suullaan) niin siinä on selkeä ongelma.
Ratkaisuja on monta, kannattaa etsiä niistä ensiksi sellainen jossa molemmat hoitavat asian yhdessä.
Jos siihen tarvitaan joku kolmas osapuoli niin siinäkin on vaihtoehtoja.
Eroottinen happy-end-hieronta tai sitten ihan perinteinen penetraatio pildeen.
Vanhanaikaisessa sisään-ulos-tempussa on tietty käytettävä kortsua samoin kuin suikkihommissa.
Taudit ei ole kivoja kenellekään.
EI OLE OLEMASSA MITÄÄN PETTÄMISTÄ JOS KAIKKI TAPAHTUU ENNALTA SOVITUSTI!
Kaikki yksinään murehtiminen ja huolehtiminen on turhaa ja pahentaa vain omaa oloa.
Avaudu asiasta suoraan sille henkilölle jota asia koskee, vaikka se tekisi kuinka kipeää.
Kasvaminen sattuu aina vähän, joskus vähän enemmänkin.
ÄLKÄÄ JÄÄKÖ TEINI-IKÄISEN PRINSESSAMAAILMAAN KIINNI, SE AIKA MENI JO.
KASVAKAA AISTILLISIKSI KUNINGATTARIKSI!
Olkaa avoimia, antakaa niin saatte. (t. Kristus)
Jos ette tästä usko niin silloin on oikeasti aihetta mennä seksuaaliterapeutin juttusille.
Halvemmaksi tulee jos otatte tästä vinkistä onkeenne ja alatte opiskelemaan käytännössä millä tavoin toisen voi tyydyttää ja miten itse haluaisi tulla tyydytetyksi.
PALJON LOVEE KAIKILLE (varsinkin miehille ;-)
Ap! Et voi jättää kesken tätä!
Epäilyttävältä kyllä kuulostaa.
Ap tässä taas. Tilanne kärjistyi seuraavana päivänä kun olimme päässeet kotiin. Olin laittamassa pyykkejä pyykkikoneeseen kun mies tuli luokseni ja jatkoi raivoamista. Hän oli ollut aiemmin päivällä hiljaa. Mies huusi, että on jo pari kuukautta miettinyt jättämistäni. Aloin kysellä miksi ja hän vain jatkoi raivoamista, jobka jälkeen tönäisi minut pyykkikonetta vasten. Satutin kylkeni emmekä ole sen jälkeen puhuneet mitään :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä naisten fantasioita.
Miesten suosikkiasento on "nainen päällä", siitä kertoi jo Iltasanomien kyselykin. Ei fantasiaansa toteuttava pettäjämies halua itse olla naisen päällä.
Ehkä on varmempaa pettäjän olla päällä, niin voi selittää kaatuneensa naisen päälle. Päällä ratsastusasennossa oleva nainen ei mitenkään voi näyttää vahingossa munan päälle pudonneelta.
Jos tilanne on oikeasti tuollainen, ota kamasi ja lähde, ihan sama mikä on perimmäinen syy. Minä en jäisi edes kyselemään syitä.
No voihan. Kannattaa sitten antaa miehen mennä, parempi päästä eroon väkivaltaisesta miehestä niin pian kuin mahd.
Olin elämäni suuren rakkauden kanssa vielä vuosi sitten. Koin olevani todella rakastettu sanoin ja teoin, mies sanoi, ettei koskaan pettäisi minua ja haluaa jakaa vanhuuden kanssani. Koskaan emme riidellyt, toki jotain mieilipide-eroja oli ja piku suutahduksia minun puoleltani max pari tuntia kerran kuussa.Olimme pari melkein 10v ja ulkopuolisten silmin syvästi rakastuneita.
Tuli jotain viileyttä ja laiskuutta niin intensiiviseen seksielämään muutaman viikon kuluessa. Sellainen palo jäi pois. Alkuun luulin sen olevan työstressistä johtuvaa, mutta vähitellen tuli erektiovaikeuksia ja seksi alkoi tuntua mekaaniselta. Kirjoitin tästä tännekin palstalle, onneksi. Lopulta kysyin suoraan, onko toinen nainen kuvioissa. Itkien myönsi näin olevan. Liittomme loppui siihen ja mies muuttikin uuden naisen kanssa hyvin pian yhteen ja kihlautui. Heillä oli alusta alkaen ollut selvää, että päätyvät yhteen.
Toivottavasti näin ei ole ketjun aloittajan kanssa. Itse en jatkaisi pettäjän kanssa ja oikeastaan en kykene enää miehiin luottamaan.
Noi tuli toisiksi Amazing Race -kilpailussa