Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?
Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.
Kommentit (272)
Provojen karvalakkisarjaa, ei jatkoon.
Miten olisi se oikea ap...Aloittakaa provot mieluummin uusia provo aloituksia ja jättäkää muut ketjut rauhaan
Ehkä on provo, mutta ok sellainen, just toi tapahtumien "reaaliaikaisuus" pitää lukijan otteessa -nukkuuko mies, tsekkasitko kännykän, lähteekö se AP oikeesti Pieksämäelle??? Ottakaa muut provoilijat tästä oppia.
Ja sitten hyvässä provossa on tärkeätä raflaava ja teoreettisesti meille kaikille mahdollinen kohtalo/aihe.
Minä uskoin täydestä tän ketjun ihan vika sivuille. Alussa ajattelin, kun AP: n miehen työyöpymiset on lisääntyneet, että on pitkään ollut sivusuhteita ja nyt on toinen nainen, jolla ehkä nyt vauva ja Miehellä nyt kakkosperhe. Onhan näitä miehiä, joilla useampi nainen ja lapsia eri paikkakunnilla ja naisille tilanne pysyy pitkään salassa. Äkkiähän se raskaus alkaa.
Anteeksi en ole kerinnyt mitään kirjoittamaan tänne.. Tosiaan saavuin Pieksämäelle kahdeksan jälkeen, kävin kirjautumassa omaan hotelliin yöksi sekä vein tavarat sinne ja skumpan odottamaan. Hetken aikaa keräsin itseäni huoneessa ja mietin voinko todella mennä näin pitkälle. No lähdin sitten kuitenkin miehen hotellille päin ja ajattelin että pyytäisin että he respasta soittaisivat miehelleni ja pyytäisivät alas. En kuitenkaan sitä kerinnyt tehdä sillä hotellille saapuessani näin miehen juuri kävelevän itse sisään hotelliin. Ihan yksinään. Tulin siinä sitten katumapäälle ja en pystynytkään mennä sisään hotelliin. Lähdin autolla takaisin omalle hotellille ja kokeilin sieltä soittaa miehelle. Hän ei taaskaan vastannut puhelimeen, mutta lähetti hetken kuluttua viestin että on edelleen asiakastaapamisessa ja ei voi vastata puhelimeen. Vaikka oli juuri ennen tätä kävellyt hotelliin?! Lähetin sitten viestin ja kysyin että moneltako mahtaa loppua ja hän vastasi vain ettei osaa sanoa ja kysyi sopisiko jos hän soittelee huomenna kun on lähdössä kotiin. Lähetin sitten viestin ja kysyin että kuinka hän juuri äsken käveli hotellille jos on kerta vielä asiakastapaamisessa. Tähän viestiin hän ei enään vastannut vaikka kävi viestin katsomassa. Hetken päästä hän soitti, oli aivan raivoissan ja kysyi näin suoraan lainaten että miten vitussa s tiedät millon mä menen hotelliin ja milloin en?! Keksin sitten hätäpäissäni selityksen että olin tosiaan vain aikovinani yllättää hänet ja että olin varannut hotellin ja aikaisemmin kun olin ajamassa hotellille ajoin miehen hotellin ohi ja näin hänen menevän sisään sinne. Mies jatkoi raivoamista ja sanoi ettei aio missään nimessä tulla luokseni ja että hän ei halua mitään yllätyksiä työmatkalle. Kysyi siinä myös että miksen minä ole töissä jolloin kerroin että meillä oli töissä ollut tuplabuukkaus ja pomo oli soittanut minulle että haluanko vapaaillan. Kerroin siinä sitten että olin ilomielin ottanut vapaaillan ja ajatellut heti että kuinka ihanaa on tulla yllättämään sinut. Toisinsanoen valehtelin hänelle päin naamaa aivan kaikesta.. No, mies sitten jatkoi edelleen ravoamistaan ja jankkasi ettei pidä tällaisista yllätyksistä tippaakaan. Pyysin siinä sitten anteeksi "yllätystäni" ja kysyin miksi hän oli valehdellut asiakastapaamisesta. Siihen hän antoi selitykseksi vain ettei ollut "jaksanut" vastata minulle joten oli keksinyt nopeasti vain jonkin selityksen. Olin loukkaantunut tästä, mutta kysyin silti josko oltaisiin voitu nyt sitten nähdä ja nauttia vielä hotelliyöstä. Hän suostui ja pyysi minut hotellilleen. Koko ilta oli aivan kamalaa. Meillä oli todella vaivaantunut olo, seksiäkään ei harrastettu. Luulen että mies aavisti jotakin tästä minun oikeasta suunnitelmasta.. Minulla on nyt vielä kamalampi olo, koska olen itse tehnyt niin väärin. En edelleenkään tiedä oliko tai onko miehellä muita naisia ja tällaista suunnitelmaa en voi enään jatkossa toteuttaa. Olen edelleen sillä kannalla että jotain hän on tehnyt minun selkäni takana, mutta tämä reissu oli ilmeisesti oikeasti työreissu. En oikeasti tiedä miten jatkan suhdetta tästä eteenpäin. Minulla on kamalan huono-omatunto, mutta samalla myös vahvat epäilykset.. Pitäisikö minun vain kertoa rehellisesti miehelle mistä tässä hommassa oli kyse vai miten etenen asian kanssa? :(
Olen siis ap tuossa edellisessa viestissä. Ap
Ap on kyllä harvinaisen idiootti jos tuosta miehen reaktiosta kuvittelee miehen olleen vain työmatkalla ja on puhtaat jauhot pussissa.
Koita ny herätä!!
Jos miehellä ei ole toista naista niin todennäköisesti haki sinuun etäisyyttä ja miettii ehkä eroa. Ei ole normaalia valehdella ja pitkittää tahallaan kotiinpaluuta työmatkalta.
Sen vuoksi yön yli matkatkin ehkä lisääntyneet. Hakee etäisyyttä ap:hen.
Kysy suoraan onko toinen nainen vai haluaako muuten vaan erota.
Varmaan juurikin niin että miettii eroa. Ei välttämättä ole ketään toista naista/naisia.
Raivoaminen on paras puolustus. Not. Reaktio kielii, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa - syy tosin ei välttämättä ole ulkopuolinen suhde.
Mies raivostui kun ei voinut pyytää panoaan hotelliin. Muuten se ois ilahtunut tollasesta jos ei ketään toista olisi
Tämä juttu paljastui nyt provoksi tässä kohtaa, kun aloit puhumaan toisesta hotellista. Pieksämäeltä kotoisin olevana satun tietämään, että siellä on tasan yksi hotelli, Savonsolmu. Eli ap ei ole voinut olla Pieksämäell missään eri hotellissa kuin miehensä, ellei ollut leirintäalueella yötä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu paljastui nyt provoksi tässä kohtaa, kun aloit puhumaan toisesta hotellista. Pieksämäeltä kotoisin olevana satun tietämään, että siellä on tasan yksi hotelli, Savonsolmu. Eli ap ei ole voinut olla Pieksämäell missään eri hotellissa kuin miehensä, ellei ollut leirintäalueella yötä.
Tämä teki mieli tarkistaa, että onko noin. Siellä näyttäisi olevan Savonsolmun lisäksi lomapirtti, joka sijaitsee 4 km päässä Pieksämäen keskustasta ja tarjoaa hotellitasoista majoitusta tuettujen lomien lisäksi yksittäisille matkailijoille ja seurueille (sanoo hein kotisivut).
Vierailija kirjoitti:
Raivoaminen on paras puolustus. Not. Reaktio kielii, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa - syy tosin ei välttämättä ole ulkopuolinen suhde.
Ei lisättävää. -.-
Miehesi pettää aivan varmasti, ap. Ei sillä muuten olisi ollut mitään syytä jatkaa raivoamistaan, ja hänen olisi pitänyt ilahtua yllätyksestäsi.
Luulisi, että mies olisi oikeasti ilahtunut yllätyksestä... Siis jos ei ole mitään salattavaa ko. reissussa. Tai sitten oikeasti miettii eroa? Kannattaa nyt kysyä ap miksi helvetissä hänellä oli tuollainen vihamielinen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä teki mieli tarkistaa, että onko noin. Siellä näyttäisi olevan Savonsolmun lisäksi lomapirtti, joka sijaitsee 4 km päässä Pieksämäen keskustasta ja tarjoaa hotellitasoista majoitusta tuettujen lomien lisäksi yksittäisille matkailijoille ja seurueille (sanoo hein kotisivut).
Lomapirttiä ei kyllä oikein voi hotelliksi sanoa, enemmän se on sellainen matkailumaja/retkeilykohde.
Minulle tuollainen reaktio mieheltä aiheuttaisi jo sen, että alkaisin miettiä eroa sen kummemmin syitä kyselemättä. Kertoo sen, että miehelläs taisi olla vähän muita suunnitelmia illalle, mutta sinä "pilasit" ne. Joutui sun kanssasi viettämään hotelliyön, vaikka halusi sinne jonkun ihan toisen.
Jälleen päivitystä. Saavuin Pieksämäelle, selvitin miehen huoneen ja menin koputtamaan. Mies valahti punaiseksi ja työnsin itseni sisään! Ja mikäs siellä, nuori blondi nainen sängyllä :( vedin kännit, löin miestä ja sitten kävi niin että jouduttiin vahingossa kolmen kimppaan.. Mitä teen nyt :( ap