Onko miehellä toinen vai epäilenkö turhaan?
Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta ja asutaan avoliitossa. Lapsistakin ollaan viimeaikoina paljon puhuttu sekä oman asunnon ostosta. Asutaan tällä hetkellä siis kaupungin vuokra-asunnossa.
Mies on myyntineuvottelija, joten hänellä on lähes viikottain työmatkoja ympäri suomea. Yleensä työmatkat kestävät vain päivän tai korkeintaan yhden yön jos pitää todella kauas lähteä. Noin kuukausi sitten hän ilmoitti kuitenkin vasta illalla, että joutuu jäämään yöksi Lahteen, vaikka aina aikasemmin on tiennyt jo ennen lähtöä joutuuko jäämään yöksi vai ei. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta jälkeenpäin se on jäänyt vähän mietittymään. Sen jälkeen miehen työmatkat ovat lisääntyneet huomattavasti ja varsinkin juuri ne yön yli kestävät. Hän ei myöskään silloin vastaa puhelimeen, mutta vastaa kyllä viesteihin. Kotona hän käyttäytyy kyllä aivan normaalisti ja seksiä on, mutta läheisyys on vähentynyt tai sitten vain kuvittelen niin. En ole ottanut asiaa puheeksi vielä sillä meillä on aina ollut hyvä luotto meidän suhteessa ja en vain yksinkertaisesti pysty enkä halua uskoa että hän pettäisi. Mutta jotain outoa tässä minusta on. Hän on huomenna lähdössä taas työmatkalle ja minulla on kauhea ahdistus päällä ja en oikein tiedä mitä tehdä.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako hotelliin tuoda vieraita kertomatta kenellekkään? Soita hotelliin ja kysy että onko huone vain miehelle.[/quote
no tottakai saa, ei siellä mitään ovimiehiä ole, hei haloo.
Juu ei tarvi hei halootella siellä. Kerran kaveri oli hotellissa, eikä sinne saanut tuoda ulkopuolisia. Siksi kysyin, että onkohan kaikissa hotelleissa näin.
En suosittele perään lähtemistä. Odottele rauhassa, vaikka varmasti helpommin sanottu kuin tehty.
Jää kiinni ennemmin tai myöhemmin.
Kun hän tulee kotiin, ota puheeksi asunnon osto tai lasten hankinta. Jos välttelee aihetta...siitäkin voi jotain päätellä.
Sun olisi tärkeää saada itsesi rauhoittumaan, jotta voit ajatella järkevästi. Jotain rauhoittavaa lääkettä, käyt päivystyksessä ?
Onko sinulla tapana käydä baarissa omien kavereiden kanssa, auttaisiko ?
Nonii suunnitelma on nyt se, että haen saikun ja lähden Pieksämäelle ajamaan. Soitin jo pomolle ja varasin ajan lääkäristä. Menen hotellin aulaan ja pyydän heitä soittamaan miehelle huoneeseen. Varaan tosiaan kaiken varalta toisesta hotellista huoneen ja käyn ostamassa skumpat sinne valmiiksi, jos kyseessä ei olekkaan mitään ja olen vain vainoharhainen. Nyt jopa toivon että minun vaistoni on oikeassa, koska en tiedä miten jatkaa suhdetta jossa olen mennyt näin pitkälle omien epäilyjeni kanssa.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nonii suunnitelma on nyt se, että haen saikun ja lähden Pieksämäelle ajamaan. Soitin jo pomolle ja varasin ajan lääkäristä. Menen hotellin aulaan ja pyydän heitä soittamaan miehelle huoneeseen. Varaan tosiaan kaiken varalta toisesta hotellista huoneen ja käyn ostamassa skumpat sinne valmiiksi, jos kyseessä ei olekkaan mitään ja olen vain vainoharhainen. Nyt jopa toivon että minun vaistoni on oikeassa, koska en tiedä miten jatkaa suhdetta jossa olen mennyt näin pitkälle omien epäilyjeni kanssa.. Ap
Vähän arveluttaa, että kannattaako lähteä ajamaan. Pitäisi rauhoittua eka. Jos miehelläsi on jotain salattavaa, saat hänet kiinni ennemmin tai myöhemmin.
Voithan keksiä olemattomia työvuoroja, joista infoat jo hyvissä ajoin, ja katsoa, mitä miehesi puuhastelee sillä välin...
Onko miehesi naamakirjassa? Onko tullut uusia kavereita lähiaikoina...?
Käytä vapaailtasi vaikka hemmotteluun. Pitääkö yhden työvuoron vuoksi jo käydä lääkärillä?
Miten ap:n kirjoitustyyli on muuttunut noin paljon aloituksesta verrattuna viimeisimpänä tulleisiin kommentteihin?
Vierailija kirjoitti:
Miten ap:n kirjoitustyyli on muuttunut noin paljon aloituksesta verrattuna viimeisimpänä tulleisiin kommentteihin?
Eikun unohtakaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin järjettömiä vastauksia täällä.
Käykää rehellinen keskustelu suhteen tilasta tai anna asian olla. Aivan normaalia jos 7 vuoden suhteen jälkeen haluaa silloin tällöin omaa aikaa tai miettiä vaihtoehtojaan, varsinkin jos on teinistä asti seurusteltu. Turha alkaa lietsomaan itselleen tai toiselle paniikkia asiasta syyttelemällä, vakoilemalla ja sekoilemalla.
Nyt jäitä hattuun!
Miten pettäjän (jos nyt olisi) kanssa käydään rehellinen keskustelu? Ihminen ei ole rehellinen, jos pettää..
Muuten samaa mieltä, että jäitä hattuun. Ei kannata lähteä liikenteeseen rauhattomana ja muutenkin kannattaisi rauhassa katsoa ja miettiä etukäteen, miten toimisi missäkin tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Vaikka kiva että joku jaksaa provota pitkään
Hyvä idea ap! Saitko jo töistä saikun ja huoneen toisesta hotellista? Kyllä sitä vaistoaan kannattaa kuunnella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli äsken ihmettelemään, että enkö nukukkaan kun kuuli ääntä täältä makkarista. Mutta tosiaan ei täältä tabletista mitään löydy.. Miehen työsähköposti oli tosin auki ja siellä oli tosiaan hotellivaraus pieksämäelle ensi yöksi. Joten sinne hän on aivan varmasti menossa. Mitenhän minä nyt etenen tässä asiassa vai jätänkö asian vaan tähän? Ei ilmeisesti ainakaan tästä reissusta ole valehdellut. Ap
AP
Tarkasta onko miehen työsähköpostissa suora linkki faceen ( joku facesta tullut maili ja jos siinä linkki faceen ja facen salasana tallennettuna valmiiksi). Jos miehen työsähköpostia on Outlook niin tarkasta sieltä kohta Contacts. Contactsissa on linkattuna miehen kännykkään tallennetut puhelinnumerot eli voit katsoa keiden kanssa soittelee ja viestittelee.
Tajuatteko, että kehotatte ap:ta rikkomaan lakia?
Vierailija kirjoitti:
Okei.. Miehellä ei oo kyllä aikasemmin ollut yhtäkään työmatkaa joka olisi pe-la sillä yleensä sijoittuvat aina arkeen. Pitäisköhän mun kysyä siltä tosta lauantaista? Se tuli just kotiin töistä ja rupes laittaa ruokaa. Käyttäytyy ihan normaalisti ja puhelee. Voisin olla itse vähän etäinen, jotta se kysyisi onko mulla kaikki hyvin. Mun pitäisi tosin lähtee muutaman tunnin päästä yövuoroin. Onko ihan tyhmää lähteä pelaamaan tällasia pelejeä vai kysynkö vaan suoraan? Ap
Ei muuten menisi läpi tuollainen pe-la työreissu ihan helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli äsken ihmettelemään, että enkö nukukkaan kun kuuli ääntä täältä makkarista. Mutta tosiaan ei täältä tabletista mitään löydy.. Miehen työsähköposti oli tosin auki ja siellä oli tosiaan hotellivaraus pieksämäelle ensi yöksi. Joten sinne hän on aivan varmasti menossa. Mitenhän minä nyt etenen tässä asiassa vai jätänkö asian vaan tähän? Ei ilmeisesti ainakaan tästä reissusta ole valehdellut. Ap
AP
Tarkasta onko miehen työsähköpostissa suora linkki faceen ( joku facesta tullut maili ja jos siinä linkki faceen ja facen salasana tallennettuna valmiiksi). Jos miehen työsähköpostia on Outlook niin tarkasta sieltä kohta Contacts. Contactsissa on linkattuna miehen kännykkään tallennetut puhelinnumerot eli voit katsoa keiden kanssa soittelee ja viestittelee.
Tajuatteko, että kehotatte ap:ta rikkomaan lakia?
Minua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan rikonko lakia, jos epäilykseni sanoo, että miehen puhelimessa on jotain mitä pitää tutkia. Yleensä vaisto on oikeassa! Eipä sittem harmita yhtään, vaikka mies nostaisi jonkun syytteen kirjesalaisuuden rikkomisesta, jos siellä on vahvat näytöt pettämiselle.
Ai että ap ei vaikuta sairaanloisen mustasukkaiselta, mutta silti hän on valmis teeskentelemään sairasta ja ajamaan neljän tunnin matkan vakoillakseen miestään? ? Mikä sitten on sairaanloista, jos ei tuo?
Kyllä sillä on parempi meisselinrasvauspaikka!
Vierailija kirjoitti:
Ai että ap ei vaikuta sairaanloisen mustasukkaiselta, mutta silti hän on valmis teeskentelemään sairasta ja ajamaan neljän tunnin matkan vakoillakseen miestään? ? Mikä sitten on sairaanloista, jos ei tuo?
Ap on sairaan loinen!
Mikset vaan kysy suoraan lisääntyneistä työmatkoista ja hotellissa vietetyistä öistä? Kyllä valehtelijan AINA tunnistaa! Jos alkaa kauhea selittely, liian keksitty sepustus,hiljaisuus, suuttuminen tms., niin silloin on kyllä jotain salattavaa. Jos normaali rauhallinen keskustelu menee änkyttämiseksi, niin pyydä samaan hengenvetoon, että voitko katsoa puhelimen :)
Jatkan vielä, että pitää olla määrätietoisuutta, ei turhia jatkuvia epäilyksiä / sairaita mustasukkaisuuskohtauksia tms. Niin, että mies todellakin huomaa, että nyt on jotain erikoista huomattu.
Miehellä on vaan niin paljon hommia, toivottavasti hänellä kunto kestää. Laita ainakin lämmintä piirakkaa, kun mies kotiutuu välillä hommistaan, suosittelen, pienet muistamiset pitää suhteen freshinä! Muistathan toivottaa myös jaksamista, kun sällisi lähtee taas hommiinsa, varsinkin raskaisiin yönylijuttuihin!
Täysin järjettömiä vastauksia täällä.
Käykää rehellinen keskustelu suhteen tilasta tai anna asian olla. Aivan normaalia jos 7 vuoden suhteen jälkeen haluaa silloin tällöin omaa aikaa tai miettiä vaihtoehtojaan, varsinkin jos on teinistä asti seurusteltu. Turha alkaa lietsomaan itselleen tai toiselle paniikkia asiasta syyttelemällä, vakoilemalla ja sekoilemalla.
Nyt jäitä hattuun!