Jotenkin käy tosi paljon sääliksi aikuisia naisia, joiden iho
on epätasainen, kukertavan kirjava, finninen tms. Itsellänikin yksi tuttu, jolla tällainen iho. On varmaan kamalaa käydä esimerkiksi uimahallissa tai kylpylässä, kun siellä ei voi käyttää meikkiä. Tai tosi kiva jos on uusi mies, miten edes voi olla yötä sellaisen kanssa, kun illalla pesisi meikit ja todellinen iho paljastuisi. Olen niin onnellinen, että itselläni on kaunis ja virheetön iho, vaikka ryppyjä silmissä jo onkin. Mieluummin ne rypyt kuitenkin :)
Kommentit (14)
Mä en käytä meikkiä. Oma mies pitää teinin näköisenä (on itsekin).
Vierailija kirjoitti:
on epätasainen, kukertavan kirjava, finninen tms. Itsellänikin yksi tuttu, jolla tällainen iho. On varmaan kamalaa käydä esimerkiksi uimahallissa tai kylpylässä, kun siellä ei voi käyttää meikkiä. Tai tosi kiva jos on uusi mies, miten edes voi olla yötä sellaisen kanssa, kun illalla pesisi meikit ja todellinen iho paljastuisi. Olen niin onnellinen, että itselläni on kaunis ja virheetön iho, vaikka ryppyjä silmissä jo onkin. Mieluummin ne rypyt kuitenkin :)
On sinulla huolenaiheet. Mitäs jos menisit vaikka töihin niin et ehtisi huolehtia kaikenmaailman typeristä asioista?
Mulla on juuri tuollainen aloittajan kuvailema rasvainen iho, ja olen jo 36v. Mutta mulla käy itsellä sääliksi ne oman ikäiset ihmiset joilla on ikänsä ollut kuiva iho, ja jo tässä iässä ryppyjä on enemmän kuin meikän äidillä. Mieluummin otan itse näppyisen ihon jonka saa meikillä hyvän näköiseksi kuin ryppyisen ihon, joka näyttää vanhalta meikillä ja ilman. Rasvainen iho kun suojaa rypyiltä.
Kauheeta miten mun käy sääliks ihmisiä joilla ei ole omaa elämää niinku esim ap. Mun elämä on kuitenkin niin täynnä kaikkee asiaa ettei tarvii kenenkän ulkonäköön keskittyä....
Mulla on kirjava iho, ja se kieltämättä rajoittaa elämää.
En käy kylpylöissä enkä uimahalleissa enkä ole kenenkään luona yötä. Aamuisin täytyy samantien meikata kun en voi mennä edes roskia viemään naama kirjavan punertavana. Eihän tutut edes tunnistaisi!
Olen nykymittareilla melko kaunis, mutta jos ei ole peitevoidetta tai puuteria niin kamalan näköinen.
Siis ei ole finnejä vaan lähinnä couperosaa.
Voi sinua. Minä olen aikuinen jolla on paljon aknearpia, enkä tee sinun säälilläsi yhtään mitään. Itse asiassa, vasta sitten kun sain aknen opin pitämään ulkonäöstäni - sitä ennen naamassa oli aina mukamas jotakin vikaa ja aknen myötä aloin huomata että niiden finnien alla on oikein näpsäkän näköinen nainen. Nyt on tosiaan enää arvet jäljellä mutta koen olevani kauneimmillani enkä todellakaan käytä meikkiä aina kun poistun kotoa. Ei tää rajoita mun elämää ja kehottaisin sua keskittämään säälisi vaikkapa nälkään kuolevia lapsia kohtaan, mulla kirjavanaamaisena on kaikki ihan hyvin.
Munkin käy sääliksi. Olisihan se huomattavasti helpompaa, jos ei tarvitsisi aikaa käyttää ihonhoitoon kaiken muun lisäksi.
Omalla tyttärellä atooppinen iho ja se kutina, raapiminen, raivaaminen ja kuivien ihon palojen roikkuminen :( ei voi kuin sääliä. Ja rasvata. Toivottavasti olisi vaan lapsuus iän atopiaa. Mutta tämä ei kuitenkaan tee hänestä rumaa tai että ei voisi käydä missään.
Itselläni on saakelin ruma luomikasa selässä. Onneksi ei näy omaan silmään, kuin vain peilin kautta. Eiköhän jokaisesta löydy jotakin niin rumaa, että toinen voi sitä sääliä. Älkäämme silti menkö komeroihin piiloon vaan ihan kunnialla kannetaan itsemme. Paitsi jos luonne on ruma, sitä pyrkikäämme muokkaamaan.
Ei hyvää päivää.. etkö tiennyt että pinnallisuus on mennyt pois muodista?? Nykyään ihmiset saa näyttää just siltä miltä näyttää ilman että sun tarvii pinnallisena ihmisenä ketään sääliä...
T. Naururyppyjä, selluliittia ja raskausarpia omaava 28v äiti ja käyn uimahalleissa ja kylpylöissä onnellisena ja itsevarmana omaan ulkonäkööni.
Mä en meikkaa ihovirheitäni piiloon, eikä silti ole yhtään kamalaa liikkua ihmisten ilmoilla.
Mua ei säälitä, mutta pierettää kovasti. Liikaa nautittuja provokakkoja.
Mulla (26v. nainen) on kirjava, finniarpinen ja välillä finninenkin naama. Minulla on sitkeä akne, johon ei ole auttanut kuin e-pillerit (olen syönyt antibiootti mm. vuosia.) nykyään en käytä ehkäisyä, joten akne on palannut elämääni jälleen. Nuorena en voinut viedä edes roskia ilman meikkiä, mutta sitten kun kasvoin henkisesti ( sinulla AP se taitaa olla vielä vähän kesken ) totesin, että kelpaan itselleni juuri näin ja kelpaan myös muillekin. Meikkaan harvoin, käyn uimassa, kaupassa ja lenkillä ihan normaalisti ilman meikkiä. Minulla on hyvä itsetunto ja ollut myös miesvientiä " rumuudestani" huolimatta. Ylä-asteella minua kiusattiin aknestani ja kiusaajinani oli luultavasti AP sinun kaltaisia huonoitsetuntoisia pissapääihmisiä. Sinua AP varmaan harmittaa kun minulla on niin hyvä itsetunto? Itselläsi taitaa olla huono. Olet varmaan ihminen joka kyttää joka suupalaansa ettei vaan tule finni tai liho 100g, olet varmaan myös itse sellainen ettet voi olla ihmisten ilmoilla kuin vain meikit naamassa, ja veikkaan että uimahallissa ja seksiä harrastaessa häpeilet omaa alastonta vartaloasi, toisin kuin minä. Minun käy sääliksi AP sinua.
Mitenkäs siellä Porvoossa on ilmoja pidellyt?
Minulla on aina käynyt tosi paljon sääliksi ihmisiä, jotka tekevät julkisille keskustelopalstoille aloituksia, joissa todistavat omaa tyhmyyttään ja itsekeskeisyyttään.