Aiotko äänestää huomenna seurakuntavaaleissa?
Sataako äänestämättä jättäminen kokoomuksen vai persujen laariin?
Kommentit (13)
Äänestin jo, tuttua uskottua henkilöä johon luotan.
En, koska en ole koskaan kuulunut kirkkoon.
Ei kiinnosta vaikka kuulunkin kirkkoon
Äänestin jo ennakkoon. Äänestämättä jättäminen sataa vanhoillisten laariin eli niiden, jotka mm. vastustavat samaa sukupuolta olevien parien vihkimistä kirkossa. Heistä selvästi suurempi osa äänestää kuin liberaalimmista kirkon jäsenistä.
Äänestin jo. Konservatiivistä miesehdokasta.
Eka kertaa koskaan äänestin, vaikka olen työskennellytkin nuorena seurakunnassa ja äänioikeutta olen kantanut 25 vuotta
tuttua äänestin minäkin.
Voi ei, unohdin ihan kokonaan.
Tällä kertaa ihan aidosti suunnittelin äänestäväni ja ehdokas oli jo katsottuna.
Nyt olen ihan toisella paikkakunnalla joten se siitä taas tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo. Konservatiivistä miesehdokasta.
Mä taas biseksuaalia :)
jos voisin äänestää tyhjää niin että tosiaan valittaisiin tyhjä, niin sitte saattaisin äänestää. Muuten uskonnottomalle ja kirkosta eronneelle yks hihhuli ei ole kummempi kuin toinenkaan.
En äänestä. Olen koko ikäni kuulunut kirkkoon, mutta en ole koskaan seurakuntavaaleissa äänestänyt. En edes tiedä, millaisista asioista nämä valitut saavat seurakunnassa päättää, ja mihin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä. Olen koko ikäni kuulunut kirkkoon, mutta en ole koskaan seurakuntavaaleissa äänestänyt. En edes tiedä, millaisista asioista nämä valitut saavat seurakunnassa päättää, ja mihin vaikuttaa.
En minäkään. Aika jännä juttu, koska olen kuitenkin rippikoulun käynyt ja sen jälkeen monta vuotta ollut seurakunnan toiminnassa mukana. Mutta näistä vaaleilla valittavista päättäjistä ja heidän toiminnasta ei ollut kyllä puhetta.
En, koska en ole koskaan kuulunut kirkkoon, tai uskonut sen harhaoppeihin.