Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden nainen, voisitko seurustella Perussuomalaisten miehen kanssa?

Vierailija
10.03.2016 |

Kysymys niille naisille jotka joko kuuluvat Vihreiden puolueeseen tai ainakin kannattavat sitä:
Voisitko nähdä itsesi seurustelevan miehen kanssa joka kuuluu tai kannattaa Perussuomalaisia? Jos mies olisi siis ulkonäön puolesta erittäin puoleensavetävä, ja muutenkin hänellä olisi paljon hyviä puolia.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vois seurustella jonkun persu-naisen kanssa, kauniita, tervehenkisiä blondeja on paljon;)

Veikkaan että naispuoliset ps-äänestäjät ovat:

- vanhoja naisia, joiden mielestä ennen oli paremmin

- tatuoituja pubiruusuja, joilla on violetit hiukset ja jokunen lapsi eri miehille ja jotka vihaavat tasaisesti vähän kaikkea

- Huhtasaaren Laura

Huhtasaari ei mielestäni vastaa persunaisen streoreotypiaa, vaikka se kökkö mitä hänen suustaan valuu, täysin streoretypian mukaista onkin.

Nämä haahkat ja pubiruusut allekirjoitan, mutta kyllä se on niin että tyypillisesti persunainen kauneimmillaan on kuin ilmetty Terhi Kiumunki

Vierailija
62/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vois seurustella jonkun persu-naisen kanssa, kauniita, tervehenkisiä blondeja on paljon;)

Veikkaan että naispuoliset ps-äänestäjät ovat:

- vanhoja naisia, joiden mielestä ennen oli paremmin

- tatuoituja pubiruusuja, joilla on violetit hiukset ja jokunen lapsi eri miehille ja jotka vihaavat tasaisesti vähän kaikkea

- Huhtasaaren Laura

Huhtasaari ei mielestäni vastaa persunaisen streoreotypiaa, vaikka se kökkö mitä hänen suustaan valuu, täysin streoretypian mukaista onkin.

Nämä haahkat ja pubiruusut allekirjoitan, mutta kyllä se on niin että tyypillisesti persunainen kauneimmillaan on kuin ilmetty Terhi Kiumunki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ei ole edes inhimillinen mielipiteineen ja arvoineen. Säälin hänen kahta vaimoaan ja lapsiaan.

Vierailija
64/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, jos olisi komea ja varakas ja rakastaisi minua!

Vierailija
65/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isoja aatteellisia eroja:

Seksuaallivähemmistöt pitää hyväksyä ja avioliitto sallia  --- Homot pitäisi karkottaa Siperiaaan

Kehitysapua pitää kehittää ja auttaa kehitysmaiden ihmisiä --- Eikä pidä, Suomi ensin.

Kasvisruoka on hyvää --- Hyi, yök, haluan syödä makkaraa. Kasvisruokapäivä on fasismia.

Ilmastonmuutos on ratkaistava nopeasti ja tehokkaasti --- Ilmastonmuutosta ei ole olemassa. Pelkkää propagandaa.

Vierailija
66/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle arvomaailma on se elämän perusta, jolta tehdään myös kaikki käytännön päätökset, joten en ikinä seurustelisi persun kanssa. Arvostan liikaa tietopohjaista argumentointa, sivistystä ja avarakatseisuutta.

Itse olen huomannut, että vihreiden ja muiden ääriliberaalien argumentointi on nimenomaan tunnepohjaista, ei faktapohjaista. Heti triggeröidytään ja nostetaan n*tsi-tai f*sistikorttia ilmaan jos uskaltautuu kertomaan tilastoja m.ahanmuuton lieveilmiöistä. 

Vierailija
67/69 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä, mutta persuja kiinnostaa vain mustat miehet.

Vierailija
68/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen arvot ja kannat ovat kaikki melko samoja.  Vain kansalle esitetään jotain muuta!

Marin nappasi monta vihreiden teemaa aikoinaan ja Li Andersson puolestaan SDP:n teemat.

Politiikka on peliä ja KAIKKI miettivät vain omaa etua.

Vierailija
69/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä punavihervassarinaisen pitäisi olla todella hyvä sängyssä ja muutenkin erittäin miellyttävä että semmoisen kanssa voisi seukata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi