Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden nainen, voisitko seurustella Perussuomalaisten miehen kanssa?

Vierailija
10.03.2016 |

Kysymys niille naisille jotka joko kuuluvat Vihreiden puolueeseen tai ainakin kannattavat sitä:
Voisitko nähdä itsesi seurustelevan miehen kanssa joka kuuluu tai kannattaa Perussuomalaisia? Jos mies olisi siis ulkonäön puolesta erittäin puoleensavetävä, ja muutenkin hänellä olisi paljon hyviä puolia.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja Leena Sharma meni persuJussi Niinistön kanssa naimisiin. En tiedä oliko vihreä, mutta tuskinpa ainakaan persu oli.

Ei, en voisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyt pohjimmiltaan, että voisiko komea ulkonäkö mennä ohi arvojen ja asenteiden? No ei voisi.

Jos meillä olisi kuitenkin riittävän samanlaiset mielipiteet isoissa asioissa, ja meitä erottaisi vain jotkut pienet kysymykset, niin ei se mahdotonta olisi. Erittäin epätodennäköistä kuitenkin, koska ihmettelisin suuresti miksi mies olisi perussuomalainen, jos hän ei olisi esimerkiksi "maahanmuuttokriittinen".

Vierailija
4/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut sellaista persumiestä jonka jutut ei alkaisi ärsyttää vähintään päivän jälkeen. Eli en.

Kavereita löytyy kaikista puoluetaustoista, myös persumiehiä.

Vierailija
5/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys niille naisille jotka joko kuuluvat Vihreiden puolueeseen tai ainakin kannattavat sitä:

Voisitko nähdä itsesi seurustelevan miehen kanssa joka kuuluu tai kannattaa Perussuomalaisia? Jos mies olisi siis ulkonäön puolesta erittäin puoleensavetävä, ja muutenkin hänellä olisi paljon hyviä puolia.

Mikään puluekanta, uskonto tai muu ei haittaa kunhan se ei ole fanaatikko. Loppujen lopuks,i koskaan ei löydy ihmistä joka olisi kaikessa samaa mieltä kuin itse. Eikä tarvitsekkaan. Kunhan se ei ole fanaattista ajattelua. Perussuomalaisissa niin kuin muissakin on laidasta laitaan ihmisiä. Jotkut on fanaatikkoja jotkut jopa yrittäjiä, korkeille koulutettuja ihan tavallisia ihmisiä.  

Vierailija
6/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on nyt niin pihalla arkielämästä kuin ihminen vaan voi olla, kuka tervejärkinen mies vihreiden ajatusmaailman omaan naisen riesakseen ottaisi?

Vierailija
7/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kysyt pohjimmiltaan, että voisiko komea ulkonäkö mennä ohi arvojen ja asenteiden? No ei voisi.

Jos meillä olisi kuitenkin riittävän samanlaiset mielipiteet isoissa asioissa, ja meitä erottaisi vain jotkut pienet kysymykset, niin ei se mahdotonta olisi. Erittäin epätodennäköistä kuitenkin, koska ihmettelisin suuresti miksi mies olisi perussuomalainen, jos hän ei olisi esimerkiksi "maahanmuuttokriittinen".

Näin. Mulle arvomaailma, ja mm. tieteelliseen ajatteluun perustuva maailmankuva ovat niin tärkeitä, että taatusti tulevat ennen ulkonäköä kriteerilistalla. 

Vierailija
8/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sitä parempi mitä fanaattisempi. Ei lopu ainakaan keskustelun aiheet. Kun toinen on fiksuja hermot kestää minua, minulle riittää rakkaus.

Vierailija
9/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tälläisen erittäin onnellisen pariskunnan. :)

Vierailija
10/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana persumies (on puolueen jäsen yms) oli kotihoidontuella hoitamassa lastamme kolmeen vuoteen asti. Siivoaa ja hoitaa kotia ja lapsia omatoimisesti ja hyvin. Osaa korjata myös auton ja tekee lumityöt. Rakastaa ja pussaa. Aivan ihana mies.

Mä teen reissutyötä, mutten ole vihreän puolueen jäsen.

Vierailija
11/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihreitä äänestävä heteromies, mutta vastaan silti. Minulle jaetut elämänarvot ovat paljon tärkeämpi asia kuin esimerkiksi ulkonäkö. En usko, että persuista löytyy naista, jonka kanssa minulla olisi riittävästi yhteistä. Kyse pitäisi olla jostakin aivan poikkeuksellisesta tilanteesta. Ehkä, jos performanssitaiteilija olisi liittynyt perussuomalaisia jotakin projektia varten? :)

Vierailija
12/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu mitä ne hyvät puolet ovat? En usko, että suhde voisi toimia, jos mielipide-ja näkemyserot ovat suuret. En ihmistä "lyttää" sen vuoksi, että on persu. Riippuu kokonaisuudesta. Ei tähän oo yhtä vastausta, kun ihmiset on erilaisia.

Vierailija
13/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän suhteeseen tarvitaan myös järjenääni.

Vierailija
14/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasemmiston kannattaja, vihreät on oikeistopuolue. Mutta voisin seurustella persun kanssa jos arvomaailmamme ei pahasti poikkeaisi, ja jos hän ei olisi sellainen "tunteileva persu" vaan ihan järkevä tyyppi. Tunteilevalla tarkoitan sellaista joka vihaa kaikkia maahanmuuttajia ja "suvakkeja" sen sijasta että näkisi ihmiset yksilöinä.

Vierailija
15/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihreitä äänestävä heteromies, mutta vastaan silti. Minulle jaetut elämänarvot ovat paljon tärkeämpi asia kuin esimerkiksi ulkonäkö. En usko, että persuista löytyy naista, jonka kanssa minulla olisi riittävästi yhteistä.

Eli antaisit pakit missiltä näyttävälle isorintaiselle mallille jolla vaikka samat kiinnostuksen kohteetkin ja hyvä sängyssä, jos hän vaan sattuisi vastustamaan maahanmuuttajamiesten tuloa Suomeen?

En usko.

Terveisin enemmän persujen kuin vihreiden kannalla oleva mies.

Vierailija
16/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasemmiston kannattaja, vihreät on oikeistopuolue. Mutta voisin seurustella persun kanssa jos arvomaailmamme ei pahasti poikkeaisi, ja jos hän ei olisi sellainen "tunteileva persu" vaan ihan järkevä tyyppi. Tunteilevalla tarkoitan sellaista joka vihaa kaikkia maahanmuuttajia ja "suvakkeja" sen sijasta että näkisi ihmiset yksilöinä.

Jos vihreät on sinuun nähden oikeistopuolue, silloin olet aika ääri vasemmalla... Vihreät asettuu kentällä vasemmistolais-ultraliberaaliin.

Vierailija
17/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihreitä äänestävä heteromies, mutta vastaan silti. Minulle jaetut elämänarvot ovat paljon tärkeämpi asia kuin esimerkiksi ulkonäkö. En usko, että persuista löytyy naista, jonka kanssa minulla olisi riittävästi yhteistä.

Eli antaisit pakit missiltä näyttävälle isorintaiselle mallille jolla vaikka samat kiinnostuksen kohteetkin ja hyvä sängyssä, jos hän vaan sattuisi vastustamaan maahanmuuttajamiesten tuloa Suomeen?

En usko.

Kyllä antaisin t. eri. En usko että kukaan jaksaisi katsoa loppuelämäänsä sellaista tyyppiä jolla on kovin erilainen arvomaailma. Tietenkin kaikki hakevat suhteeltaan eri asioita, jotkut elämänkumppania ja toiset panopuuta.

Vierailija
18/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

1. Pidän enemmän pienistä kuin isoista rinnoista.

2. En sanonut, ettenkö itsekin vastustaisi "maahanmuuttajamiesten tuloa Suomeen". Itse asiassa en sanonut tästä asiasta mitään. 

3. Puhuin elämänarvoista. Kanta maahanmuuttoon on mielipide yhdestä poliittisesta kysymyksestä, ei elämänarvo.

Tiedän, että siellä persukuplassa asiat ovat mustavalkoisia, mutta yritä nyt edes.

Vierailija
19/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tuntee persumiehiä? Vai luuletteko tuntemanne ne median juttujen perusteella?

Vierailija
20/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä oli eräässä kantonissa skandaali, jossa kantoninvaltuuston vihreä naisedustaja päätyi nussimaan erään ravintolan yläkerrassa paikallisen persupuolueen edustajaa erään kostean valtuustoristeilyn jälkeen. Väitti tulleensa raiskatuksi ja syytti tyrmäystippoja. Molemmat tietenkin tahoillaan naimisissa. No, asiaa selviteltiin useamman kuukauden ajan ja eihän siinä sitten mitään raiskausta ollut ja lopulta nainen jätti tehtävänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi