Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden nainen, voisitko seurustella Perussuomalaisten miehen kanssa?

Vierailija
10.03.2016 |

Kysymys niille naisille jotka joko kuuluvat Vihreiden puolueeseen tai ainakin kannattavat sitä:
Voisitko nähdä itsesi seurustelevan miehen kanssa joka kuuluu tai kannattaa Perussuomalaisia? Jos mies olisi siis ulkonäön puolesta erittäin puoleensavetävä, ja muutenkin hänellä olisi paljon hyviä puolia.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan voisi. Pelkkä ajatuskin puistattaa.

Haastattelin muuten muutamia persuja vaalin alla ja ne jutut olivat todella kajahtaneita. Tuli vaan paha olo.

Kokeile laittaa tuohon mikä vaan viiteryhmä, niin toimii, jos et kohdista juuri siihen ryhmään. Jos joku toteaisi sinun viiteryhmästä tuon, mitä kysyisit ensimmäisenä?

"Haastattelin muuten muutamia ***** vaalin alla ja ne jutut olivat todella kajahtaneita. Tuli vaan paha olo."

Enemmän tuo minusta kuitenkin kuulostaa ay-liikkeen tyyliseltä vyön alle menevältä väitteeltä.

T. Ei persu.

Vierailija
42/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle arvomaailma on se elämän perusta, jolta tehdään myös kaikki käytännön päätökset, joten en ikinä seurustelisi persun kanssa. Arvostan liikaa tietopohjaista argumentointa, sivistystä ja avarakatseisuutta.

Juuri näin. En voisi seurustella ihmisen kanssa, jonka elämänarvot ja arvostukset ovat kovin erilaiset kuin omani.

Eli et kutsuisi itseäsi varmaan suvaitsevaiseksi? Vai kutsuisitko vain, jos et rajaa kumppania eri värin vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis riitä, että antaa ihmisten elää omaa elämäänsä muita vahingoittamatta vaan ollakseen suvaitsevainen pitää olla valmis parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa on aivan eri arvomaailma?

Vierailija
44/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis riitä, että antaa ihmisten elää omaa elämäänsä muita vahingoittamatta vaan ollakseen suvaitsevainen pitää olla valmis parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa on aivan eri arvomaailma?

Jos ennakkoon rajaa tietyn ihmistyypin pois mistä tahansa seikasta johtuen, silloin on ennakkoluuloinen, ei suvaitsevainen. Minä en suvaitse raiskaajia tai pedofiileja, enkä häpeä ollenkaan ennakkoluuloisuuttani. Alkuperän, aatteiden tai uskonnonkaan pohjalta en rajaa ketään. Sukupuolen suhteen olen kyllä aika varma taipumuksistani.

Vierailija
45/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle arvomaailma on se elämän perusta, jolta tehdään myös kaikki käytännön päätökset, joten en ikinä seurustelisi persun kanssa. Arvostan liikaa tietopohjaista argumentointa, sivistystä ja avarakatseisuutta.

Juuri näin. En voisi seurustella ihmisen kanssa, jonka elämänarvot ja arvostukset ovat kovin erilaiset kuin omani.

Eli et kutsuisi itseäsi varmaan suvaitsevaiseksi? Vai kutsuisitko vain, jos et rajaa kumppania eri värin vuoksi?

Suvaitsevaisuudesta on liikkeellä niin paljon erilaisia tulkintoja, että katson tarpeelliseksi ensin kertoa, mitä ymmärrään suvaitsevaisuudella. Minulle suvaitsevaisuuden ydin on se, että tunnustaa ja tunnistaa erilaisten uskomusten, arvojen, mielipiteiden ja tapojen olemassa olon. Perussuomalaisia on olemassa ja miksi minulla olisi jotain sitä vastaan? En pidä suvaitsevaisuudesta terminä muun muassa siksi, että siinä on kaikuja hierarkiasta ja arvoasteikosta: tuota käsitettä käyttäessä toimijuus ja valta on suvaitsijalla ja suvaitsevaisuuden kohde jää passiiviseksi.

Tässä on hyvä kirjoitus suvaitsevaisuuden käsitteen ongelmallisuudesta: http://nyt.fi/a1305903382131

Toistan vielä kerran: en arvota ihmisiä heidän puoluekantansa perusteella, mutta jos ja kun puoluekanta yhtään indikoi henkilön arvoja ja aatteita, en voisi olla parisuhteessa perussuomalaisten kannattajan kanssa.

t. 38 ja 40

Vierailija
46/69 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos mies on tarpeeksi kiinnostava, niin nainen lopulta omaksuu miehen arvot. Koskaan ei tapahdu toisinpäin tai ainakin se on yhtä harvinaista kuin se että mies ottaa naisen sukunimen.

Näinkö sun äidille kävi? Näinkö sinä toivot sen sun teini-ihastuksen tekevän?

Vierailija
47/69 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtainen aihe itselläni ja löytyipä ketju aiheesta. Aion nyt avoimin mielin kuitenkin tutustua tähän mieheen ilman ennakkoasenteita. Jos tulee edes kuuma kesäromanssi, niin hyvä sekin.

Vierailija
48/69 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka en ole vihreä sillä perusteella, että voisin kuvitella suhteen tietynlaisen saman arvopohjan omaavan vihreän kanssa.

En ole koskaan nähnyt hyvännäköistä persumiestä. Ulkonäkö ei kuitenkaan olisi se este.

Yleisesti ajattelen niin, että voin ihastua yli puoluerajojen (toisten puolueiden kannattajien kanssa toki vaikeammin) , mikäli vain tärkeimmät asiat kohtaavat yleisellä tasolla ja politiikan voi näin ollen pitää erillään suhteesta.

Mutta persujen äänestämiseen liittyy paljon sellaisia asioita itsessään, jotka hyvin todennäköisesti tulisivat suhteen tielle jo ennen kuin puolue ehtisi selviämään.

Vierailija
49/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Junes Lokka on hyvännäköinen persumies, mutta arvojen eroavaisuuden vuoksi en haluaisi olla missään tekemisissä.

Vierailija
50/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihreitä äänestävä heteromies, mutta vastaan silti. Minulle jaetut elämänarvot ovat paljon tärkeämpi asia kuin esimerkiksi ulkonäkö. En usko, että persuista löytyy naista, jonka kanssa minulla olisi riittävästi yhteistä.

Eli antaisit pakit missiltä näyttävälle isorintaiselle mallille jolla vaikka samat kiinnostuksen kohteetkin ja hyvä sängyssä, jos hän vaan sattuisi vastustamaan maahanmuuttajamiesten tuloa Suomeen?

En usko.

Terveisin enemmän persujen kuin vihreiden kannalla oleva mies.

Jos on saanut pakkeja riittävän monelta hyvän näköiseltä, alkaa ne henkisten arvojen merkitykset kasvaa. Juuri sen takia ylipäätään jotkut miehet kannattavat vihreitä, koska siellä on naisia joille "henkiset arvot on tärkeitä".

Ja vihreisiin arvoihin kuuluu, että ei ole terhakat isot luomurinnat, vaan vapaan kanan vapaasti roikkuvat luomuriipparit.

Niin rinnathan alkavat jossain vaiheessa riippua, olivat isot tai pienet. Sitä tapahtuu kyllä myös ihan kokoomuksesa ja persuilla, koska kyseessä ei ole poliittinen suuntaus vaan ihmisen biologia.

Onhan se etenkin joillekin miehille käsittämätöntä, että nainen ei ole kiinnostunut ulkonäöstä, koska mies on itse riippuvainen ulkonäköön sidotuista asioista. Todella moni nainen hylkää komean, mutta luonnevikaisen miehen. Tosin komeille ja kauniille löytyy aina ottajansa, koska aina on joku ulkonäkökeskeinen, joka sietää vmäistä luonnetta kauneuden tähden.

Vierailija
51/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos mies on tarpeeksi kiinnostava, niin nainen lopulta omaksuu miehen arvot. Koskaan ei tapahdu toisinpäin tai ainakin se on yhtä harvinaista kuin se että mies ottaa naisen sukunimen.

En ole kuullut tällaisesta. Ennemminkin suuret avioerotilastot näyttävät, että tällaista ei tapahdu.

Vierailija
52/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy edes ystäväksi Persua. En onneksi tunne yhtään persujen äänestäjää, tai sitten eivät uskalla tunnustaa.

Vierailija
53/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea aihe taas kommentoida kun ei tiedä mitkä sanat on kielletty.

Olen liikkuva äänestäjä, en kannata mitään puoluetta mutta vastustan ps. En usko että voisin seurustella. Ymmärrän sen että halutaan suitsia turhaa tukien perässä maahan-muuttoa, mutta en ymmärrä noita keinoja. Että otetaan edustajaksi jotain Hakkaraisia ja selkeitä ra-sisteja. Tuollaisen puolueen kannattaminen on merkki sivistyksen puutteesta, enkä voisi seurustella juntin kanssa.

Vierailija
54/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmakuni on korkeakoulutettu ja sivistynyt mies. Persuus on tälle vastakohtaista, joten vastaan, että en. Isäni, joka ei ole koulutettu eikä ole ollut työelämässä enään muutamaan kymmeneen vuoteen kannattaa persuja. On muutenkin pihalla nykymaailmasta kuin lumiukko. 

Vierailija
55/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä ennakkoluulo että kaikki persut olisivat juntteja äärikristillisiä rasisteja? Itse äänestin persua, se ei tarkoita että olisin kaikissa asioissa samaa mieltä kuin yleinen puoluekanta, enemmänkin äänesti henkilöä kuin puoluetta. Mutta kai tämä kaikkien persujen niputtaminen yhteen lokeroon on jotenkin yleisesti hyväksyttyä ja kannustettua toimintaa

Ps voi olla muitakin ja kannattajissa voi olla muitakin, mutta puoluetta vetää juntit, äärikristityt ja rasistit. Jotainhan se kertoo ihmisestä että on valmis antamaan äänensä porukalle jolla on tuollaiset johtajat.

Vierailija
56/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äänesti persuja ensimmäistä kertaa, minä myös.

Vihreitä on tullut äänestettyä myös.

Vierailija
57/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vois seurustella jonkun persu-naisen kanssa, kauniita, tervehenkisiä blondeja on paljon;)

Vierailija
58/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vois seurustella jonkun persu-naisen kanssa, kauniita, tervehenkisiä blondeja on paljon;)

Veikkaan että naispuoliset ps-äänestäjät ovat:

- vanhoja naisia, joiden mielestä ennen oli paremmin

- tatuoituja pubiruusuja, joilla on violetit hiukset ja jokunen lapsi eri miehille ja jotka vihaavat tasaisesti vähän kaikkea

- Huhtasaaren Laura

Vierailija
59/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihreät enää seurustele. He ovat muodikkaasti seksipositiivisia polytrans-koptereita.

Vierailija
60/69 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tärkeintä syytä miksi en voisi seurustella: Halla-aho, Huhtasaari, ja Hakkarainen .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi