Vihreiden nainen, voisitko seurustella Perussuomalaisten miehen kanssa?
Kysymys niille naisille jotka joko kuuluvat Vihreiden puolueeseen tai ainakin kannattavat sitä:
Voisitko nähdä itsesi seurustelevan miehen kanssa joka kuuluu tai kannattaa Perussuomalaisia? Jos mies olisi siis ulkonäön puolesta erittäin puoleensavetävä, ja muutenkin hänellä olisi paljon hyviä puolia.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole Vihreiden puolueen ykkösasia, että kaikki mamumiehet jotka Suomeen haluavat pitää Suomeen myös päästää.
No ei? Mistä olet tuollaista keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole Vihreiden puolueen ykkösasia, että kaikki mamumiehet jotka Suomeen haluavat pitää Suomeen myös päästää.
Olisikohan puolueen puheenjohtaja yhdessä jos toisessakin yhteydessä puhunut sellaista? Lisäksi muut sellaisia kantoja ilmaisseet ovat saaneet hyvinkin vankkaa tukea erityisesti vihreiden riveistä.
Miksi muuten Jani Toivola kieltäytyi edes keskustelemasta maahanmuuton rajoittamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka täältä:
https://www.vihreat.fi/vihrea-politiikka/ohjelmat/vihrea-maahanmuuttopo…
Siinä ei mitenkään rajata sitä, että esimerkiksi rikoksiin syyllistyneillä ei olisi oikeutta hakeutua Suomeen.
Mikä on tämä ennakkoluulo että kaikki persut olisivat juntteja äärikristillisiä rasisteja? Itse äänestin persua, se ei tarkoita että olisin kaikissa asioissa samaa mieltä kuin yleinen puoluekanta, enemmänkin äänesti henkilöä kuin puoluetta. Mutta kai tämä kaikkien persujen niputtaminen yhteen lokeroon on jotenkin yleisesti hyväksyttyä ja kannustettua toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vihreitä äänestävä heteromies, mutta vastaan silti. Minulle jaetut elämänarvot ovat paljon tärkeämpi asia kuin esimerkiksi ulkonäkö. En usko, että persuista löytyy naista, jonka kanssa minulla olisi riittävästi yhteistä.
Eli antaisit pakit missiltä näyttävälle isorintaiselle mallille jolla vaikka samat kiinnostuksen kohteetkin ja hyvä sängyssä, jos hän vaan sattuisi vastustamaan maahanmuuttajamiesten tuloa Suomeen?
En usko.
Terveisin enemmän persujen kuin vihreiden kannalla oleva mies.
Jos on saanut pakkeja riittävän monelta hyvän näköiseltä, alkaa ne henkisten arvojen merkitykset kasvaa. Juuri sen takia ylipäätään jotkut miehet kannattavat vihreitä, koska siellä on naisia joille "henkiset arvot on tärkeitä".
Ja vihreisiin arvoihin kuuluu, että ei ole terhakat isot luomurinnat, vaan vapaan kanan vapaasti roikkuvat luomuriipparit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyt pohjimmiltaan, että voisiko komea ulkonäkö mennä ohi arvojen ja asenteiden? No ei voisi.
Jos meillä olisi kuitenkin riittävän samanlaiset mielipiteet isoissa asioissa, ja meitä erottaisi vain jotkut pienet kysymykset, niin ei se mahdotonta olisi. Erittäin epätodennäköistä kuitenkin, koska ihmettelisin suuresti miksi mies olisi perussuomalainen, jos hän ei olisi esimerkiksi "maahanmuuttokriittinen".
Näin. Mulle arvomaailma, ja mm. tieteelliseen ajatteluun perustuva maailmankuva ovat niin tärkeitä, että taatusti tulevat ennen ulkonäköä kriteerilistalla.
Tämä on aika hauska kommentti ottaen huomioon, että Vihreät Naiset vastustivat Naisten aggressio -hanketta, jonka tarkoituksena oli kartoittaa naisten fyysistä, henkistä ja seksuaalista väkivaltaa. Minulle tieteelliseen ajatteluun perustuva maailmankuva tarkoittaa sitä, että mielipiteet asioista perustuvat nimenomaan tutkittuun tietoon.
No eihän tossa missään sanottu, että kaikki tervetuloa rajojen yli tänne, kyllä me otetaan. Vaan että laillisia maahantuloreittejä tarvitaan ja kaikilla on "oikeus etsiä parempaa toimeentuloa ja turvaa oman maansa rajojen ulkopuolelta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyt pohjimmiltaan, että voisiko komea ulkonäkö mennä ohi arvojen ja asenteiden? No ei voisi.
Jos meillä olisi kuitenkin riittävän samanlaiset mielipiteet isoissa asioissa, ja meitä erottaisi vain jotkut pienet kysymykset, niin ei se mahdotonta olisi. Erittäin epätodennäköistä kuitenkin, koska ihmettelisin suuresti miksi mies olisi perussuomalainen, jos hän ei olisi esimerkiksi "maahanmuuttokriittinen".
Näin. Mulle arvomaailma, ja mm. tieteelliseen ajatteluun perustuva maailmankuva ovat niin tärkeitä, että taatusti tulevat ennen ulkonäköä kriteerilistalla.
Vihreät ja tieteellinen ajattelu ei oikeen sovi samaan asiayhteyteen
Voisin. Vihreys on minulle ympäristökysymys. En tosin enää äänestä vihreitä koska pro maahanmuutto heillä kuten vasemmistoliitollakin tuntuu jostain syystä olevan agendan kärjessä.
Ja olisipa keskusteltavaa, kun toinen ei olisi kaikesta samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tossa missään sanottu, että kaikki tervetuloa rajojen yli tänne, kyllä me otetaan. Vaan että laillisia maahantuloreittejä tarvitaan ja kaikilla on "oikeus etsiä parempaa toimeentuloa ja turvaa oman maansa rajojen ulkopuolelta".
Eli vihreiden mielestä reippaasti yli puolet maailman ihmisistä ovat oikeutettuja turvapaikkaan Suomesta?
Nuo vihreäthän tässä nimenomaan niitä luonnevikaisia on. Huomaa kyllä ketjun vastauksistakin ; D
En todellakaan voisi. Pelkkä ajatuskin puistattaa.
Haastattelin muuten muutamia persuja vaalin alla ja ne jutut olivat todella kajahtaneita. Tuli vaan paha olo.
Tottakai poliittisesti aktiiviset ihmiset tuntee poliittisesti aktiivisia kaikista puolueista, monissa tapahtumissa heihin tutustuu, olen tavannut mm. hyvin mukavia perussuomalaisia naisia ja ymmärrän kyllä mitä he toiminnallaan tavoittelevat. Siitä on kuitenkin vielä pitkä matka elämän jakamiseen. Sanotaanko että jos olisin sinkku ja tapaisin todella kuuman perussuomalaismiehen, hallitustunnustelut olisivat varmasti tuliset ja kiintoisat mutta tuskin yhteistyö koko kautta kestäisi.
Jos mies on tarpeeksi kiinnostava, niin nainen lopulta omaksuu miehen arvot. Koskaan ei tapahdu toisinpäin tai ainakin se on yhtä harvinaista kuin se että mies ottaa naisen sukunimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vihreiden mielestä reippaasti yli puolet maailman ihmisistä ovat oikeutettuja turvapaikkaan Suomesta?
Ei vaan että kaikilla on oikeus etsiä sitä. En nyt jaksa jankata tästä, luepa sieltä sivulta ilman sinivalkoisia laseja.
Minulle arvomaailma on se elämän perusta, jolta tehdään myös kaikki käytännön päätökset, joten en ikinä seurustelisi persun kanssa. Arvostan liikaa tietopohjaista argumentointa, sivistystä ja avarakatseisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle arvomaailma on se elämän perusta, jolta tehdään myös kaikki käytännön päätökset, joten en ikinä seurustelisi persun kanssa. Arvostan liikaa tietopohjaista argumentointa, sivistystä ja avarakatseisuutta.
Juuri näin. En voisi seurustella ihmisen kanssa, jonka elämänarvot ja arvostukset ovat kovin erilaiset kuin omani.
Vierailija kirjoitti:
Avarakatseisten ihmisten pitäisi hävetä
Ihmisiä saa olla erilaisia ja heillä saa olla erilaisia mielipiteitä ja arvoja. Parhaani mukaan koetan ymmärtää erilaisia näkemyksiä ja niiden taustoja. Se ei silti tarkoita, että minun pitäisi jakaa elämäni ihmisen kanssa, joka ajattelee minun mielestäni tärkeistä, perustavanlaatuisista asioista aivan eri tavalla kuin minä. Se ei olisi mukavaa kummallekaan.
t. 38