Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei pidä lapsestani

Vierailija
10.03.2016 |

Alusta saakka ollut hankaluuksia. Mies tsemppaa ja muutettiin yhteen. Huomaan miten mies joutuu hillitsemään itseään jatkuvasti. Voiko tilanne parantua?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutitte yhteen? Olisi kannattanut pitää omat asunnot. Olisi lapsellekin helpompaa. Onneksi äitini ei muuttanut yhteen uuden miehensä kanssa.

Vierailija
22/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua että lapsella on alkaa ongelmat teini iässä suosittelen jättämään miehen. Koulunumerot laskee, alkoholia, huumeita, ahdistusta ja masennusta. kaikki nää astuu kuvioihin jos kotona ei ole hyvä olla. Mun oma isä hakkas mua välillä, mutta rakasti silti minua ja olen antanut tämän anteeksi. Isäpuoli ei hakannut, mutta syrji ja sulki oman perheeni ulkopuolelle ja voin sanoa, että henkinen väkivalta on paljon pahempi kuin fyysinen, nyrkin iskun unohtaa parissa päivässä, loukattu sydän ei parane koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua että lapsella on alkaa ongelmat teini iässä suosittelen jättämään miehen. Koulunumerot laskee, alkoholia, huumeita, ahdistusta ja masennusta. kaikki nää astuu kuvioihin jos kotona ei ole hyvä olla. Mun oma isä hakkas mua välillä, mutta rakasti silti minua ja olen antanut tämän anteeksi. Isäpuoli ei hakannut, mutta syrji ja sulki oman perheeni ulkopuolelle ja voin sanoa, että henkinen väkivalta on paljon pahempi kuin fyysinen, nyrkin iskun unohtaa parissa päivässä, loukattu sydän ei parane koskaan.

Jatkan vielä tähän, että poika lapselle on todella tärkeätä, että perheessä on isä hahmo, koska nuori poika etsii miehen mallia ja isää.

Vierailija
24/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää, että täällä joku tosissaan väittää ettei lapsella ja isäpuolella tarvitse olla hyvät välit!!! Ja että ei haittaa, jos isäpuoli ei ede tykkää lapsesta?

Totta helvetissä se vaikuttaa lapseen. Kuinka tyhminä te lapsianne pidätte?

Vierailija
25/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika on ja ala-asteella. Mistä arvasit että on poika? Onko ongelmia enemmän kuin tyttöjen kanssa?

Poika on herkempi, poika tarvitsee isän, miehen mallin. Jos tätä mallia ei ole huumeet ja rötöstely astuu mukaan. Samanmielisten poikien kanssa joilta isät puuttuu muodestetaan pikku klikkejä joissa huumeet palaa ja nenään imuroidaan tavaraa ja tapellaan ns katuelämää.

Vierailija
26/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin yhteen kun niin on halvempi asua. Uskon vielä että tilanne paranee kun lapsikin kasvaa. Mies on vaan niin äkkipikainen ettei jaksa kiukkua kuunnella.

Vierailija
27/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutettiin yhteen kun niin on halvempi asua. Uskon vielä että tilanne paranee kun lapsikin kasvaa. Mies on vaan niin äkkipikainen ettei jaksa kiukkua kuunnella.

Trololoo.

Vierailija
28/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

t. Isäpuolen vuosia halveksima lapsi

Vierailija
29/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivätköhän nämä itsekkäät äidit, joiden tarpeet menevät jatkuvasti ohi lasten tarpeiden, miltä tuntuu, kun kotiin muuttaa ventovieras, joka käskyttää ja sanelee omia sääntöjä ja muutenkin käyttäytyy kuin hänet pitäisi tuosta vaan hyväksyä osaksi perhettä. Miltä lapsesta tuntuu, kun tämä aikuinen lisäksi on vihamielinen ja arvaamaton? Miltä tuntuu, kun äiti lähtee kauppaan ja jää yksin tuon ventovieraan kanssa? Miltä tuntuu pelätä  koko ajan omassa kodissaan?

Yllättävän moni uusperheessä asuva pelkää vanhempansa uutta kumppania.

Vierailija
30/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi vaihtoon.

Vierailija
31/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idioottija itsekeskeinen jää tuollaiseen suhteeseen. Mitä ajattelit tehdä ap?

Mä en edes tajua mitä ihmettä ihmiset näkee sellaisessa kumppanissa joka ei lasta siedä.

Rakastettavan ihmisen?

Vierailija
32/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että älä vaan sido itseäsi enempää ja esim. päädy tekemään yhteistä lasta sen miehen kanssa. Asiat ja tilanteet kärjistyy entisestään pikkulapsivaiheessa ja esikoisesi joutuu kärsimään entistä enemmän. Älä hyvä ihminen pelkän halvan asumisen takia jää huonoon suhteeseen!

Vierailija
33/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis huolehdit nyt kahdesta lapsesta. Omasta ja uudesta, aikuisen miehen ruumissa asustelevasta? Nämä kaksi lasta tulevat tappelemaan keskenään aina. 

Oikeesti nyt.

Vierailija
34/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä olen ollut liian lepsu ja häneltä menee hermot kun lapsi ei osaa käyttäytyä. Ajattelen että ehkä tämä on hyväksi myös lapselle kun nyt on kovempi kuri.

Vierailija
35/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä ei puhu lapselle sanaakaan ja lähtee ovet paukkuen menemään kun lapsi osoittaa mieltää . Ajattelin että alkuun saattaa olla vaikeaa kun miehellä ei ole lapsia. Ja lapsella on ok suhde oman isänsä kanssa. Ja kaikki on ihan hyvin, kun olemme kaksin, mutta kun lapsi tulee kotiin niin alkaa hankaluudet.

Ajattele lapsesi parasta äläkä jää tuollaiseen suhteeseen!

Vierailija
36/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Kovempi kuri?? Äkkipikainen mies? Kukahan saa ekana turpaan vai joko on lätissyt?

Vierailija
37/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat mustasukkaisia äidistään mikä on ihan luonnollista uuden suhteen alussa mutta se on ohi menevää.

Olin joskus itsekin, kokenut kaikki tietää ja vaivainen kaiken kokee :)

Vierailija
38/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielestä olen ollut liian lepsu ja häneltä menee hermot kun lapsi ei osaa käyttäytyä. Ajattelen että ehkä tämä on hyväksi myös lapselle kun nyt on kovempi kuri.

Ovet paukkuen mieltä osoittava mies on lapsellinen ja  täysin kyvytön huolehtimaan lapsesta. Kai sinä tajuat että jos teidän suhde syvenee ja menette vaikka naimisiin, hän on lain silmissä myös lapsen huoltaja? 

Minä voin kertoa että olen kokenut henkilökohtaisesti tällaisen isäpuolen. Hän myrkytti minun suhteeni äitiini. Pidän edelleen äitiäni hyvin typeränä sen suhteen että alkoi yhtäkkiä myötäilemään miestä joka oli selvästi vain mustasukkainen siitä että saanut omittua äitiäni kokonaan itselleen. Kyseessä oli vielä tuurijuoppo joka junaili toisen veljeni lastenkotiin. Alkoholisti on pahin käärme. 

Vierailija
39/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehesi asia määritellä miten kasvatat lapsesi, se on sinun vastuullasi. Sinun vastuullasi on myös lapsesi hyvinvointi.

Jos miehesi ei pidä lapsestasi sinun vastuullasi on viedä lapsesi pois sellaisen ihmisen vaikutuspiiristä.

Vaikutat jotenkin epäitsenäiseltä ja miehestä riippuvaiselta. Halpa asuminen ei ole peruste sille että lapsesi joutuu kärsimään. Oletko töissä? Tuletko omillasi toimeen? Kuten joku sanoi - älä vaan tee lasta tuohon suhteeseen tai esikoisesi saa kärsiä entistä enemmän!

Vierailija
40/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Eikä mies ole väkivaltainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme