Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei pidä lapsestani

Vierailija
10.03.2016 |

Alusta saakka ollut hankaluuksia. Mies tsemppaa ja muutettiin yhteen. Huomaan miten mies joutuu hillitsemään itseään jatkuvasti. Voiko tilanne parantua?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jatkoit juttua tuollaisen miehen kanssa? Erotkaa, lapsi aistii tuon vaikka mies kuinka tsemppaisi.

Vierailija
2/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnan paikka sulla edessä: mies vai lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti ollut hankaluuksia... Joops. Mies ei tule pitämään lapsesta ja lapsi vaistoaa sen vaikka mies yrittäisi muuta esittää. Lapset on usein tosi hyviä lukemaan tunteita.

On sitten sun valinta kummalle tuotat pahan mielen...

Vierailija
4/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit yhteen miehen kanssa? Laitat itsesi lapsesi hyvinvoinnin edelle. Itsekästä! Ei se siitä miksikään muutu!

Vierailija
5/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idioottija itsekeskeinen jää tuollaiseen suhteeseen. Mitä ajattelit tehdä ap?

Mä en edes tajua mitä ihmettä ihmiset näkee sellaisessa kumppanissa joka ei lasta siedä.

Vierailija
6/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kaikki tuota äitiä tuomitko. Alkuhuuman vaaleanpunaiset lasit saattaa aiheuttaa fiksussakin ihmisessä ylimääräistä uskoa asioiden paranemiseen...

T: 3

Vierailija
7/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin lukkoonlyötyä ole. 

Aluksi en ollenkaan pitänyt mieheni lapsista, mutta kun opin tuntemaan paremmin ja lapsetkin tykästyivät minuun, tilanne on oikein hyvä nyt. 

Jälkikäteen tajuan, että minua ärsytti enemmän miehen suhtautuminen lapsiinsa kuin lapset itse. Oli niin hullun ylisuojeleva ja palveleva. Kymmenvuotiaallekin aina voiteli leivät, kuskasi autolla puolen kilsan matkat ym. Olivat jotenkin ikäisekseen kädettömiä, kaikki piti olla valmiina. Oma-aloitteisuus puuttui asiassa kuin asiassa. 

Mutta fiksuja, empaattisia lapsia ovat ja nykyään teemme paljon kivoja juttuja ilman isääkin. Olimme esim. viikonloppuna luistelemassa. 

Vierailija
8/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen isä elämässä mukana aktiivisesti? Jos mies ei kuitenkaan kohdista lapseen suoraan mitään negatiivista, niin minusta on ihan mahdollista elää neutraalisti, siten, ettei miehen tarvitse leikkiä mitään isäpuolta. Tämä siis jos lapsella on bilogisen isän kanssa joku suhde. Minulla on kaksi lasta, joista vanhemman isä ei ole nykyinen puolisoni. He kaksi eivät koskaan ole olleen mitenkään läheisiä, mutta on meillä silti tässä toimiva uusioperhe. Lapsella on läheinen suhde biologiseen isäänsä, joten kumppanini ei ole koskaan yrittänykään olla mikään isäpuoli. Ei tyttäreni sellaista edes kaipaa, koska hänellä on jo isä. Ja mainitsit, että on hankaluuksia, millaisia? Minun lapseni on kohtuullisen hankala tapaus, ja mieheni ei ole ainoa, jolla hermot välillä hänen kanssaan kiristyvät. Niin myös minulla, joten kyse ei ole pelkästään siitä, etteikö mieheni pitäisi lapsestani. Riippuu tosiaan aika paljon siitä, miten miehesi tuo esille sen, ettei pidä lapsestasi. Ei sinun automaationa tarvitse valita, että lapsi tai mies. Keskustelkaa, mikä lapsen ja miehen suhteessa mättää, ja mitä sille voisi tehdä. Jos asiat ovat tarpeeksi persiillään, niin sitten onkin valinnan paikka. Ehkä jotain on kuitenkin tehtävissä! Tsemppiä!

Vierailija
9/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi*** teitä akkoja, niin munankipeitä, että joku hikinen äijä menee lapsen edelle. Pala h**n liekeissä, toivottavasti menetät lapsesi ikuisesti vaikka systeemille!!

Vierailija
10/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ei puhu lapselle sanaakaan ja lähtee ovet paukkuen menemään kun lapsi osoittaa mieltää . Ajattelin että alkuun saattaa olla vaikeaa kun miehellä ei ole lapsia. Ja lapsella on ok suhde oman isänsä kanssa. Ja kaikki on ihan hyvin, kun olemme kaksin, mutta kun lapsi tulee kotiin niin alkaa hankaluudet.

Vierailija
11/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä ei puhu lapselle sanaakaan ja lähtee ovet paukkuen menemään kun lapsi osoittaa mieltää . Ajattelin että alkuun saattaa olla vaikeaa kun miehellä ei ole lapsia. Ja lapsella on ok suhde oman isänsä kanssa. Ja kaikki on ihan hyvin, kun olemme kaksin, mutta kun lapsi tulee kotiin niin alkaa hankaluudet.

Taitaa olla valinnan paikka sulla...

T: 3

Vierailija
12/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ikä? Itse en altistaisi omaa lastani tuollaiselle. 

Vierailija
13/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapsi muuttamaan isälleen.

Vierailija
14/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet väsynyt provo! Ei kai kukaan aikuinen äiti-ihminen ole oikeasti noin tyhmä ja itsekäs...eihän???

Vierailija
15/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yh-äitinä ollessa tapailin muutamaa miestä jotka selvästi eivät täysin hyväksyneet lastani, lopetin nuo jutut heti alkuunsa. Nykyinen mies tulee toimeen lapsen kanssa loistavasti ja viettää lapsen kanssa paljon aikaa, pelaavat jalkapalloa yms. On ottanut lapsen "omakseen". Ajattele miltä lapsestasi tuntuu ap.

Vierailija
16/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa luvassa viimeistään kun lapsi on teini. Poika varmaan?

Vierailija
17/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on ja ala-asteella. Mistä arvasit että on poika? Onko ongelmia enemmän kuin tyttöjen kanssa?

Vierailija
18/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsen isä elämässä mukana aktiivisesti? Jos mies ei kuitenkaan kohdista lapseen suoraan mitään negatiivista, niin minusta on ihan mahdollista elää neutraalisti, siten, ettei miehen tarvitse leikkiä mitään isäpuolta. Tämä siis jos lapsella on bilogisen isän kanssa joku suhde. Minulla on kaksi lasta, joista vanhemman isä ei ole nykyinen puolisoni. He kaksi eivät koskaan ole olleen mitenkään läheisiä, mutta on meillä silti tässä toimiva uusioperhe. Lapsella on läheinen suhde biologiseen isäänsä, joten kumppanini ei ole koskaan yrittänykään olla mikään isäpuoli. Ei tyttäreni sellaista edes kaipaa, koska hänellä on jo isä. Ja mainitsit, että on hankaluuksia, millaisia? Minun lapseni on kohtuullisen hankala tapaus, ja mieheni ei ole ainoa, jolla hermot välillä hänen kanssaan kiristyvät. Niin myös minulla, joten kyse ei ole pelkästään siitä, etteikö mieheni pitäisi lapsestani. Riippuu tosiaan aika paljon siitä, miten miehesi tuo esille sen, ettei pidä lapsestasi. Ei sinun automaationa tarvitse valita, että lapsi tai mies. Keskustelkaa, mikä lapsen ja miehen suhteessa mättää, ja mitä sille voisi tehdä. Jos asiat ovat tarpeeksi persiillään, niin sitten onkin valinnan paikka. Ehkä jotain on kuitenkin tehtävissä! Tsemppiä!

Tämäkään ei nyt ihan hirveän hyvältä minun korvaani kuulosta. Miksikähän tyttö on "hankala"? Ihmettelisin jos sillä ei olisi edes osittain tekemistä tuon itsekkään uusperhekuvionne kanssa.

T. Uusioperheessä kasvanut ja nykyäänkin sellaisessa elävä.

Vierailija
19/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini antoi asioiden mennä niin pitkälle että lopulta valitsi miehen ja antoi minut huostaan. Samankaton alle kun emme mahtuneet kun tulin teini ikään. Heijastuu vielä aikuisenkin äitini ja minun suhteeseeni. Salaa halveksun häntä vaikka väleissä olemmekin. Enkä luota häneen tai muihinkaan ihmisiin enää 100 prosenttisesti.

Vierailija
20/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä itsellään lapsia? Kauanko olette olleet yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi