Hirviniemen vaimo alasti televisiossa
Oliko ihan pakko
Kommentit (17)
Jessus miten typerää. Miksi ketään kiinnostaa, miksi pitää kaikille näyttää?
Seuraavaksi rennot ja vapautuneet naiset ripulipaskovat läpinäkyvään pönttöön ja näytetään lähikuvineen katsojalle? Koska onhan paskominen isompi tabu kun alastomuus telkkarissa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jessus miten typerää. Miksi ketään kiinnostaa, miksi pitää kaikille näyttää?
Seuraavaksi rennot ja vapautuneet naiset ripulipaskovat läpinäkyvään pönttöön ja näytetään lähikuvineen katsojalle? Koska onhan paskominen isompi tabu kun alastomuus telkkarissa!!!!
johan ne paskoo busseissa ja kirjoittelee siitä artikkeleja.
Veera Korhonen ja Ulla Virtanen ei olleet edes mainitsemisen arvoisia?
Veera on aivan turha. Muka hauska tyyppi ja Ullakaan anna muille puheenvuoroa. Tän talk shown kemiat ei vaan toimi.
Oon kanssa ihmetellyt, että onko toi "ohjelma" jonkun mielestä hyvä? Olen yrittänyt muutaman kerran katsoa mutta jo parin kommentin jälkeen todennut että ei. Tekohauskaa eikä mitään muuta. Tykkääkö joku?
Varmaan ajattelivat olla räväköitä kun "Hinttikakkakin" on niin cool seksijuttuinensa, joo ei.
Olen aina fanittanut rva Hirviniemeä. Kiitos tästä ainutlaatuisesta visuaalisesta ilosta, josta nautin riemuiten! Kiitos sinullekin Aku suvaitsevasta avarakatseisuudesta. Olet reilu mies, talousasioidenkin päälle ymmärrätte.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vois joku mielellään kertoa, mistä ohjelmasta tässä on puhe.
Varmaan liikaa pyydetty tältä sakilta.
Vierailija kirjoitti:
Oon kanssa ihmetellyt, että onko toi "ohjelma" jonkun mielestä hyvä? Olen yrittänyt muutaman kerran katsoa mutta jo parin kommentin jälkeen todennut että ei. Tekohauskaa eikä mitään muuta. Tykkääkö joku?
Jaa jaa, siellä on Kyrvätperän Marjukka jonkin "ohjelman" katsonut eikä oikein tykännyt. Ok! Älä toki kerro, minkä "ohjelman".
Me Naiset -lehden sivuilla oleva lyhyt keskusteluohjelma tms.
t. Marjukka :)
Kerran katsoin jakson ja olin pihalla kuin lumiukko. Täysin typerä ohjelma. Ei ihme että piti vetää alastonkortti esiin jotta saisi lisää katsojia ohjelmalleen.
Hirviniemi ja Lahtinen ovat niin nähty ohjelmassa kuin ohjelmassa. Vastaedes boikotoin jokaista ohjelmaa jossa jompi kumpi on mukana.
Ko. keskusteluohjelma on ehdottomasti yksi maailmankaikkeuden surkeimmista virityksistä. Kolme mukahauskaa naista "keskustelee" ja nauraa omille sukkeluuksille. Mutta: katsojalukuja on nostettava keinolla millä hyvänsä. Onkohan Me Naiset uhannut lopettaa koko typeryyden?