Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kasaatte itsenne tapailun jälkeen takaisin arkeen?

Vierailija
10.03.2016 |

Kun ei enää tule tekstareita piristämään päivää, ei ole odotettavaa viikonlopulta tapailun merkeissä. Ihan vaan tyhjä olo. Eikä tapailua edes kestänyt kauaa, mutta ehdin innostua ja nyt on todella paha mieli.
Olen lasten kanssa pyörittänyt arkea jo vuosia ja kaikki ollut mielestäni ihan hyvin, kun en paremmasta tiennyt. En ole antanut numeroa pyytäjille, mutta tällä kertaa mies oli kysellyt kautta rantain työkavereiden kautta ja vaikutti todella kiinnostuneelta, joten lähdin mukaan touhuun.
Nyt mikään ei maistu miltään, vatsassa lentelee perhosten sijaan liikaa kahvia, jolla yritän pysyä hereillä, kun öisin pyöriskelen enkä saa unta. Tai saan unta, kun menen nukkumaan, mutta sitten herään parin kolmen tunnin kuluttua pyöriskelemään, mitä jatkuu aamuun asti.

Yritän hokea, että mulla on ihanat lapset, kiva työpaikka, mukavat harrastuskaverit, vain se parisuhde puuttuu ja pärjäsin aiemminkin hyvin ilman sitä, kunnes toi perkeleen tyyppi meni sekoittamaan pakan. Olisi antanut olla, kun alunperin ilmoitin, että en lähde treffeille. :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Tiedän niin tunteen! Parhaat vinkin on huolehdi itsestäs ja juuri nuo mitä olet saanutkin! Ihan mahtavaa että olet varannut matkan ja suunnittelet juttuja. :) Pitää itsensä kiireisenä, se auttaa ja sit huomaakin jossain vaiheessa että asiat paljon paremmin.

Kiität itseäsi myöhemmin kun et jää mieheen 'kiinni' liikaa. Itse opin tämän kantapään kautta. Pari hyvää ajatusta:

"If someone doesn't appreciate your presence, make them appreciate your absence."

"Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know."

Nämä kun muistaa vaikeina hetkinä, tai ne auttavat ainakin minua.

Vierailija
22/27 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama ap,hyvä jos sulla on vaan uponnut kahvi..mä sit taas mässynmässyn:/

Miksköhän miehille on helppoa vaan katsastaaa vähän naista ja jättää..jatkaa matkaa sen kummempia ajattelematta.

Miehillä ei varmaan oo tunteita.

Lässyn lässyn. Helvetin moni mies on kokenut ihan saman, että tapailee jotain naista vähän aikaa ja sitten nainen ilmoittaakin, ettei kiinnosta. Tästä voidaan tehdä sellainen johtopäätös, että naisilla ei varmaan ole tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama ap,hyvä jos sulla on vaan uponnut kahvi..mä sit taas mässynmässyn:/

Miksköhän miehille on helppoa vaan katsastaaa vähän naista ja jättää..jatkaa matkaa sen kummempia ajattelematta.

Mies on tunteva ihminen siinä missä nainenkin ja kokee nämä asiat ihan yhtä syvästi. Mikään ei anna sinulle naisena oikeutta miesten tunteita vähätellä. Ap, ei puhu miehen tavasta suhtautua asiaan yhtään mitään ja sinä jo tuomitset hänet täysin kelvottomaksi. Hän voi käydä läpi ihan samoja asiota.

Kyllä  niitä on paatuneitakin ihmisiä..mutta nyt en kyllä tuominnut ap;n miestä. Puhuin vaan omasta pettymyksestäni. Olitpas kärkäs analysoimaan ja niin väärin,tuttua.

Vierailija
24/27 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn. Helvetin moni mies on kokenut ihan saman, että tapailee jotain naista vähän aikaa ja sitten nainen ilmoittaakin, ettei kiinnosta. Tästä voidaan tehdä sellainen johtopäätös, että naisilla ei varmaan ole tunteita.

Se jo, että ilmoittaa ettei kiinnosta, respect.Moni jättää ns. tapaamiset auki" ja odottelu on kurjaa. Parempi aina laittaa jokin päätös asialle ja en todellakaan ole "paraskin puhuja. 

Vierailija
25/27 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tunteva ihminen siinä missä nainenkin ja kokee nämä asiat ihan yhtä syvästi. Mikään ei anna sinulle naisena oikeutta miesten tunteita vähätellä. Ap, ei puhu miehen tavasta suhtautua asiaan yhtään mitään ja sinä jo tuomitset hänet täysin kelvottomaksi. Hän voi käydä läpi ihan samoja asiota.

Kyllä  niitä on paatuneitakin ihmisiä..mutta nyt en kyllä tuominnut ap;n miestä. Puhuin vaan omasta pettymyksestäni. Olitpas kärkäs analysoimaan ja niin väärin,tuttua.

Ja kumpihan tässä analysoi? Puhuit omasta pettymyksestäsi ja yleistit kaikki miehet. Nyt sitten heittäydyt marttyyriksi ja itket kun ymmärrettiin väärin. Sinulla ei varmaan ole tunteita.

Vierailija
26/27 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kröhöm..Kukakohan tässä nyt teki analyysin omien kokemusten pohjalta kaikista miehistä...Tuttu piirre, että omat kokemukset on se pyhä totuus, jota pitää julistaa kuten evankeliumia, jonka kyseenalaistaminen on lähes henilökohtainen loukkaus.

Vierailija
27/27 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on pakko tapailla, jotta tietää, onko kiinnostusta enempään. Mies oli aluksi kiinnostunut ap:stä, mutta tajusi sitten, että hänen puoleltaan ei kiinnostus riitä enempään. Näinhän se menee, turha rutista tai syyllistää.

Olen itse tullut jätetyksi ja välillä katkaissut itse välit. Joskus on kipinä iskenyt vahvemmin ja on syntynyt pitkä parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän