Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Headhunterit! Voiko teille tehdä toimeksianto?

Vierailija
10.03.2016 |

Haluaisin löytää työpaikan ja olisin valmis maksamaan siitä. Onnistuuko sekin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt ihan samaa. Mun oman työnhaut eivät näytä tuottavan tulosta, ei ole tarvittavia verkostoja ja kilpailen avoimista paikoista satojen muiden kanssa. Mä oon valmis maksamaan yhden kuun palkan, jos joku hommaa mulle edes vuoden määräaikaisen työn, joka edes jotenkin liippaa läheltä mun osaamista ja kokemusta. Tai olen ihan avoin uusillekin aloille, poislukien siivous, puhelinmyynti jne. 

Suomessa olisi oikeasti tässä markkinarako jollekin rekryfirmalle, jolla on hyvät verkostot ja tietää ja tuntee työnantajia. Otettaisiin vain eri näkökulma eli ei palvellakaan työnantajaa vaan työntekijää. Oikeasti tämähän olisi työkkärin homma, mutta se puulaaki on epäonnistunut täysin siinä. Jos mulla olisi verkostoja ja yrittäjähenkisyyttä niin pistäisi moisen firman pystyyn. Reilua kun säännöt olisivat selvät kummallekin. 

Vierailija
2/4 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt ihan samaa. Mun oman työnhaut eivät näytä tuottavan tulosta, ei ole tarvittavia verkostoja ja kilpailen avoimista paikoista satojen muiden kanssa. Mä oon valmis maksamaan yhden kuun palkan, jos joku hommaa mulle edes vuoden määräaikaisen työn, joka edes jotenkin liippaa läheltä mun osaamista ja kokemusta. Tai olen ihan avoin uusillekin aloille, poislukien siivous, puhelinmyynti jne. 

Suomessa olisi oikeasti tässä markkinarako jollekin rekryfirmalle, jolla on hyvät verkostot ja tietää ja tuntee työnantajia. Otettaisiin vain eri näkökulma eli ei palvellakaan työnantajaa vaan työntekijää. Oikeasti tämähän olisi työkkärin homma, mutta se puulaaki on epäonnistunut täysin siinä. Jos mulla olisi verkostoja ja yrittäjähenkisyyttä niin pistäisi moisen firman pystyyn. Reilua kun säännöt olisivat selvät kummallekin. 

Mistä ihmeestä olet keksinyt, että työpaikan etsiminen työttömälle on te-toimiston tehtävä? Olet 70v ikäinen ja muistelet tilannetta 1960-luvulla? Nykylain mukaan työtön etsii itse työnsä, koska kaikki tietää, että työnantajat etsii omatoimista väkeä.

4/4 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko suytä soittaa jollekin headhunterille ja kysyä mitä konsultointi maksaa? Kyllä sieltä saa apua hakemusten tekoon ja muuhunkin jolla pääsee hakijoiden kärkeen. Työpaikkoja ne ei tosin välitä.

Suosittelen käyntiä vuokratyön välittäjillä, Manpower, EilaKaisla etc. Hakevat usein tilapäistä josta yritys on aikeissa tehdä valituisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi