Axel Smith on videoinut seksijuttunsa ja kertoo syyn
No huh huh. Axel on kuvannut kaikki typyt joiden kanssa se on harrastanut seksiä, ettei kukaan voisi syyttää häntä raiskauksesta kuten edesmennyttä kollegaansa Peteriä. Nyt hän on ihmeissään kun niin ei saanutkaan tehdä ja joku nainen on kertonut kuvauksista poliisille. Ketä uskot?
Kommentit (909)
Yllättävää. Olin aina pitänyt häntä homoseksuaalina.
Kymmeniä naisia? Ja jokainen kuvitteli olevansa se Aksun The Ainoa ja Oikea?
Onks tää tunneälyajattelua?
Vierailija kirjoitti:
Kymmeniä naisia? Ja jokainen kuvitteli olevansa se Aksun The Ainoa ja Oikea?
Onks tää tunneälyajattelua?
Miksi ihmeessä he olisivat niin ajatelleet? Ehkä he halusivat vain seksiä.
Tuohan voisi olla myös kunnianloukkaus, mitä Axl videolla selittää, jos tämä Peterin puhuttu uhri haluaisi sellaisen nostaa. Siis valheellisen ja haitallisen tiedon puhumisesta toisesta ihmisestä. Olettaen siis, että tämä Peter on olemassa ihan omalla Peter nimellään, ja on selvästi liitettävissä että Axl puhuu juuri jostain tietystä naisesta. Valheellisen ja loukkaavan tiedonhan levittämistä tuo nimittäin on, jos tuomio on jo annettu.
Enbuskelta yllättävän fiksu hengentuote, propsit!
Lehdessä oli haastattelu jostain naisesta, josta oli hänen mukaansa ollut matskua useilta vuosilta. Miksi? Oliko tosiaan pelkona, että nainen yhtäkkiä vuosien päästä alkaisi syytellä, että hänet raiskattiin silloin kaksi vuotta sitten, vaikka olivat tapailleet senkin jälkeen tms.? Miksi tuoreimmat nauhat tästä naisesta eivät riittäisi todisteeksi, ettei ollut raiskattu, koska kukapa raiskauksen jälkeen olisi vielä jatkanut tapailuaan saman tyypin kanssa? Ja en todellakaan puolusta mitään oletettua todistusaineiston kuvaamista, kunhan yritän ymmärtää sen oletettua logiikkaa selityksenä.
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä oli haastattelu jostain naisesta, josta oli hänen mukaansa ollut matskua useilta vuosilta. Miksi? Oliko tosiaan pelkona, että nainen yhtäkkiä vuosien päästä alkaisi syytellä, että hänet raiskattiin silloin kaksi vuotta sitten, vaikka olivat tapailleet senkin jälkeen tms.? Miksi tuoreimmat nauhat tästä naisesta eivät riittäisi todisteeksi, ettei ollut raiskattu, koska kukapa raiskauksen jälkeen olisi vielä jatkanut tapailuaan saman tyypin kanssa? Ja en todellakaan puolusta mitään oletettua todistusaineiston kuvaamista, kunhan yritän ymmärtää sen oletettua logiikkaa selityksenä.
Ettei jäänyt kenellekään epäselväksi, että en siis itse puolustele tai hyväksy mitään kuvaamisia ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen noita kahta IS:n haastattelee naista, jotka väittävät etteivät ole rahan tai julkisuuden perässä, mutta silti ilomielin tuovat tätä juttua esille iltapäivälehden ja Cityn sivuilla. Ja sit tuo: "Asiasta tekee törkeän se, että kyseessä on julkisuuden henkilö, joka on käyttäytynyt törkeällä tavalla ja valloittanut itselleen naisia julkisuuttaan hyväksi käyttäen, hän painottaa." - Siis onko tuo nainen mennyt Axlin kanssa sänkyyn, koska se on julkkis? Tuota en kyllä ymmärrä, kuitenkin aikuinen ihminen. Ensin ei olla julkisuuden perässä, mutta mennään kuitenkin antamaan julkkikselle, koska se on julkkis, hä!? JA itketään lehtien sivuilla, vaikka ei haluta julkisuutta tapahtuneelle?
...Musta tää asia ei kuulu kenellekään muulle kuin asianomaisille. Toki Axln ansaitsee tuosta jonkun tuomion, sakkoja ja vahingonkorvauksia, mutta tää julkisuudessa repostelu ja äijän uran tuhoaminen menee jo vähän överiksi. Seksipuuhien videointi omaksi huvitukseksi ei kuitenkaan ole mun mielestä mitenkään supertörkeää. Sit oltais menty törkeäksi, jos videoita oltais levitelty nettiin tms. mutta sellaisesta ei kuitenkaan nyt ole kysymys.
Tuntuu, että jengi sekoaa aina tällaisista uutisista, muttei näe metsää puilta. Ihan kuin joku zombilauma repimässä ihmisiä palasiksi somessa. Keskittykää omaan elämäänne.
Tottakai tulee halu korjata monia toisen osapuolen esittämiä väitteitä, se on täysin luonnollista. Mitä enemmän asiaa pengotaan, sitä vähemmän Axl:n oma versio ja selitykset näyttävät epäuskottavilta. Esim. Tuo seikka, että hän oli nimenomaan VALEHDELLUT että kyseessä on aktiivisuusranneke eikä kamera ymsyms... Kyllä on sikamainen jätkä! Miksi kukaan julkkis muuten ei ole noussut tuomitsemaan? Ei edes ne, jotka nykyään ovat niin kärkkäästi olleet naisten seksuaalisuuteen ja itsemääräämisoikeuteen kohdistuneita loukkauksia vastaan... Missä nyt on tuomitsevat tahot? Ei missään. Jännä ilmiö.
"Sitä vähemmän näyttävät epäuskottavilta"? Öööh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TBC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä videoita on pakosti vuotanut ulkopuolisille. Miksi muuten Axl olisi poliisille tunnustanut mitään? Kamera ja tietokone on helppo hävittää niin että poliisi ei niitä löydä, jos on varma että missään muualla ei ole todisteita. Näin pienen jutun takia ei tehdä mitään kotietsintöjä putkayön aikana.
Ootko varma? Sain sellaisen käsityksen, että kone olisi haettu juuri putkayön aikana. ja jotain muuta "tietoteknistä" matskua. En muista mistä luin.
Voin vahvistaa tämän tiedon, eli Axl haettiin toimistolta yöksi putkaan, jona aikana hänen asuntoonsa suoritettiin kotietsintä, jonka seurauksena tietokone ja jotain muuta teknistä kalustoa vietiin. Ei pidä vähätellä tätä juttua, mahdollisuus kuitenkin on vankeusrangaistus.
Kotietsinnässä on suositus, että epäillyllä on oikeus olla paikalla ja sitä ei tehdä klo 22 – 7 välisenä aikana.
Ja mistä me tiedetään milloin se kotietsintä tehtiin ja ettei Axl ollut paikalla? Tiedetään vaan että hänet haettiin päivällä toimistoltaan poliisin huostaan ja että vietti seuraavan yön sellissä. Jos on haettu vaikka puoliltapäivin niin onhan siinä runsaasti aikaa tehdä kotietsinät ennen klo 22:ta. Ja aika helposti sen Axlin ottaa mukaan. Jos tuo nyt edes halus tulla mukaan, pakkohan ei ole.
Niin siis tuo kellonaika oli vain faktaa siihen, miksi kotietsintää ei ole todennäköisesti tehty putkaYÖN aikana. Muuten se varmaan on mennytkin noin, ettei Axlilla ole ollut tilaisuutta hävittää läppäriä ennen kotietsintää, koska häntä ei päästetty vapaalle ennen kuin läppis oli kyttien hallussa. Se että pidettiin putkassa koko yö, viittaa myös siihen että hän on ensin yrittänyt kiistää, ja poliisit on joutuneet tutkimaan tiedostoja ennen kuin päästivät putkasta. Tai sitten konetta tutkittiin muun mahdollisesti vakavamman materiaalin varalta, mutta sellaista ei löytynyt. Joka tapauksessa ulkoinen kovalevy + piilotus vaatekomeron takimmaisen villasukkahyllyn salalokeroon olisi pelastanut Axlin tällä kertaa, koska ei poliisit tämmöisen sakkojutun takia koko kämppää myllää. Ne ottaa koneen + siihen kiinnitetyt muistit, tsekkaa ehkä työpöydän ja kirjahyllyn, ja sit takas asemalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi naisista kertoi huomanneensa kameran kuvaavan pelkästään sänkyä. Harrastiko hän siitä huolimatta tuonakin iltans seksiä, vaikka oli nähnyt kameran kuvaavan juuri seksinharrastuspaikkaa? Miksi? Luulisi, että epäilykset olisi herännyt.
Jos se huomas sen kameran vasta seksin jälkeen? Ja epäilykset tosiaan heräs, kävi sitten polisiin juttusilla kun ei uskonut selityksiä. Siitähän tää koko kerä alkoi purkautumaan.
Kamera oli ilmeisesti piilotettu kirjan sisään. Voin kuvitella kuinka seksin jälkeen nainen on noussut ylös ja katsonut, että jaa, mikäs kirja ja ottanut sen käteensä selailtavaksi. Johon Axl paniikissa "se on ton mun kuntoilurannekkeen lisälaite vaan".
Aika tyhmää laittaa kamera kirjan sisälle. Kirjan selailu on nimittäin aika yleistä , samoin kirjahyllyn tarjoaman katselu. Toisaalta se kertoo myös siitä, että kamera todellakin haluttiin piilottaa ja kuvata seksiä salaa.
Ja koska nauhoilla on vain seksiä, ne on myös editoitu jälkikäteen ja taltioitu.
Ei Axun piireissä mitään kirjoja ole tapana selailla.
Siinä vaiheessa kun tyttis huomasi kameran, olisi Axlilla viimeistään pitänyt soida hälytyskellot ja äkkiä kaikki tiedostot huitsiin tai vähintään kesämökin vintille mummovainaan perintölipaston taakse. Mut ei tosiaan taida olla mikään kovin fiksu keksimään suojautumiskeinoja ja peitetarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Enbuskelta yllättävän fiksu hengentuote, propsit!
Tiedoksi Enbuskelle ja muille, että salakatselu ei ole seksuaalirikos (naisia ei pakotettu seksiin) vaan yksityisyyttä ja kunniaa loukkaava rikos. Se on rikoslaissa ihan eri luvussa kuin seksuaalirikokset.
Mä en voi tälle mun näköjään yliempaattiselle luonteelle mitään, mutta mun kyllä käy Axl Smith jotenkin sääliksi. :( Joojoo, teki väärin ja hyi mikä pervo, ällöä, mutta saanut jo nyt ihan kohtuuttoman paljon paskaa niskaansa kaikilla keskustelupalstoilla ja FB-seinällään, täytyy olla kyllä kova psyyke jos tästä kaikesta ryöpytyksestä selviää.
Koko hieno ura pilalla ja jatkossa tyyppi tullaan muistamaan vain tästä. Surullista.
ei löydy peteriä, kukaan ei muista esim.ruotsissa vaikka piti olla isojuttua siel, ei entiset työkaverit, ei netissä jne
Ylipäänsä tämä on ihmisarvokysymys. Mitä on joutua salakuvatuksi? Miten se vaikuttaa naisen itseluottamukseen ja myöhempiin miessuhteisiin? Entä jos saat tietää sinua stalkatuksi keskustelupalstalla? Miten se vaikuttaa siihen mihin voit luottaa? Enää koskaan. Ja siis olen näiden naisten puolella ja kaikkien niiden puolella joiden yksityisyyttä loukataan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi tälle mun näköjään yliempaattiselle luonteelle mitään, mutta mun kyllä käy Axl Smith jotenkin sääliksi. :( Joojoo, teki väärin ja hyi mikä pervo, ällöä, mutta saanut jo nyt ihan kohtuuttoman paljon paskaa niskaansa kaikilla keskustelupalstoilla ja FB-seinällään, täytyy olla kyllä kova psyyke jos tästä kaikesta ryöpytyksestä selviää.
Koko hieno ura pilalla ja jatkossa tyyppi tullaan muistamaan vain tästä. Surullista.
Kohtuuttoman paljon? Miksi säälisi ei kohdistu hänen uhreihinsa? Heidän salaa kuvattuja intiimihetkiään ollaan saatettu katsoa esim yhdessä kavereiden kanssa. Säälit aksua koska symppis julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne naiset sua ei säälitä? Just.
Mä säälin enemmän niitä naisia, jotka joutuu asemalle katsomaan panovideoita poliisien kanssa ja miettimään että kuinka moni muu on videoita katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä jätkä munasi loppuelämänsä pilalle. Tai ainakin ammatinvaihto edessä.
Ainaki pi*un saanti taisi tyrehtyä kyllä nyt tähän. Kuka uskaltaa nostaa tolle enää hametta?
Ja poliisit mokomat vei kaikki kivat nauhoituksetkin, voi raukkaa.
Eikö olisi voinut vain kysyä naisilta tehdäänkö leffa?