Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Axel Smith on videoinut seksijuttunsa ja kertoo syyn

Vierailija
09.03.2016 |

No huh huh. Axel on kuvannut kaikki typyt joiden kanssa se on harrastanut seksiä, ettei kukaan voisi syyttää häntä raiskauksesta kuten edesmennyttä kollegaansa Peteriä. Nyt hän on ihmeissään kun niin ei saanutkaan tehdä ja joku nainen on kertonut kuvauksista poliisille. Ketä uskot?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030921243695_vi.shtml

Kommentit (909)

Vierailija
1/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Axel on kuvannut kaikki typyt joiden kanssa se on harrastanut seksiä, ettei kukaan voisi syyttää häntä raiskauksesta kuten edesmennyttä kollegaansa Peteriä. Nyt hän on ihmeissään kun niin ei saanutkaan tehdä ja joku nainen on kertonut kuvauksista poliisille. Ketä uskot?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030921243695_vi.shtml

Alkoiko ap:tä kuumottaa jo?

Vierailija
2/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva varmaan jälkikäteen kuulla tulleensa kuvatuksi erilaisissa hommissa. Toisaalta, eipä kukaan astuisi makuuhuoneeseen jos tietäisi asiasta etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ketä uskot? Axl on itse myöntänyt kuvanneensa naisia eikä ole kertonut, että heitä kuvataan. Tällöin kyse on salakuvaamisesta, mikä on rikos.

Vierailija
4/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein et joutuu tuohon prosessiin! Sika mikä sika. Ihan sama mikä motiivi. Ei toisesta saa ottaa intiimejä tallenteita ilman lupaa ja säilytellä niitä, sen pitäis olla päivänselvä asia. Turha sen on yrittää kerjätä sympatiaa ja syyttää uhria. Kuka haluais itsestään tuollaista materiaalia olevan toisen ihmisen hallussa, joka on vielä luottamusta rikkoen salaa kaiken kuvannut?

Vierailija
5/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi tarina kaverista on oikeasti totta niin jossain määrin ymmärrettävää. En kuitenkaan haluaisi olla tuolla lailla kuvattu nainen.

Vierailija
6/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Suomi kyllä jännä paikka kun ei saa omassa kodissaan kuvata mitä haluaa...

Vierailija
7/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskon Axln olleen vilpitön ja kuvanneen vain turvallisuuden vuoksi. Mutta tota Peterin tarinaa en oikein usko. Että nainen muka olisi halunnut niin kovakouraista seksiä että kaula on ihan ruhjeilla. Ehkä on ollut puhetta kovakouraisesta seksistä, mutta se meni sitten yli ja nainen teki ilmoituksen.

Vierailija
8/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:C  enpä enää arvosta tota sontakasaa

Vierailija
9/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvata saa, kunhan vain kertoo siitä muillekin.

Vierailija
10/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä kyseisen henkilön motiivit, mutta olen itsekin harrastanut seksiä melko ventovieraiden kanssa heidän kodissaan enkä haluaisi tulla kuvatuksi siten että jossain on materiaalia joka saattaa vaikkapa vuotaa nettiin.

Vierailija
11/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä senin tietää kelle kaikille on jaksanut runkkumateriaalia

Vierailija
12/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu kuitenkin, että kyseessä naiset. Axelin kohdalla on aina homotutka vähän piipannut. 

Vierailija
13/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kukaanhan ei kiellä kuvaamasta kotona. Siis lainkaan. Sinun täytyy kuitenkin ilmoittaa muille ihmisille, että kotonasi kuvataan, jotta he voivat itse valita haluavatko tulla kuvatuksi vai eivät. Reilu peli kaikin puolin.

Vierailija
14/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kukaanhan ei kiellä kuvaamasta kotona. Siis lainkaan. Sinun täytyy kuitenkin ilmoittaa muille ihmisille, että kotonasi kuvataan, jotta he voivat itse valita haluavatko tulla kuvatuksi vai eivät. Reilu peli kaikin puolin.

Oma tupa, oma lupa. Jos pelkäät tulevasi kuvatuksi, älä mene sisälle. Yksilönvapaus omassa kodissaan menee yksityisyydensuojan edelle.

Vierailija
15/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksikö Axl vaihtoi nimensä aikoinaan Aleksi Virtasesta tuohon yleiseen anglikaaniväännökseen, että saisi paremmin juontajauraansa nostetta?

Sen oikea nimi on Karo Axl Smith. Vaihtoi karon pois koska on pienestä asti kuullut ihmisiltä, että karo on koiran nimi.

Vierailija
16/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tupa, oma lupa. Jos pelkäät tulevasi kuvatuksi, älä mene sisälle. Yksilönvapaus omassa kodissaan menee yksityisyydensuojan edelle.

Höpöhöpö. Ei Suomen lain mukaan :)

Vierailija
17/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannattas harrastaa seksiä jos pelottaa noin paljon, että joku syyttää raiskauksesta. Mä en usko, tota hyypiöö. Kerää vaan omaa runkku materiaalia. 

Kyllä xxl löytyy paljon puolustelijoita ja varmaan duunitkin säilyy. 

Vierailija
18/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Oon aina pitänyt Axlista. Nyt loppu kyllä fanitus.

Suurin syy miksi olen niin järkyttynyt on se, että Roosh V aka. raiskauksen laillistamisesta puhunut, redpill-ideologian äänekäs puolestapuhuja, jonka meetingin Helsingissä poliisi esti, on kehottanut miehiä kuvaamaan seksijuttunsa.

Toi kielii paljon syvemmästä naisvihasta. Axl on satavarmuudella lukenut redpill-juttuja, myöskin sen olettaminen, että naiset tehtailisivat rikosilmoituksia ilman syytä on hyvin syvää naisvihaa. Jos ei raiskaa, ei ole mitään pelättävää.

Järkyttävää, kuvottavaa, säälittävää. Vankilaan kuuluisi.

Vierailija
19/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kolkata ja tappaa sut jos erehdyt mun kotiin sisään? Oma tupa, oma lupa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
20/909 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'( tästä tuli tosi paha mieli...:(

Ketju on lukittu.