Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi lähetti kaveripyynnön

Vierailija
09.03.2016 |

Oli tehnyt neljännen profiilin, en aio hyväksyä, kaikkeen senkin pitää sekaantua. Olis nyt jo vanhoilla päivillä vaikka kutonu sukkaa s*tana

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä rajoittunut. Miksi et voi tukea anoppiasi somen käyttöön. Olet ikävä ihminen :(

Vierailija
2/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyväksy, jos et halua. Jätä nyt kuitenkin anoppi haukkumatta täällä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Näitä länsimaisia ongelmia taas...Toki anoppi haluu olla sun frendi Facebookissa ja tottakai hyväksyt hänen pyyntönsä.Antaa anopin stalkata ja tykätä.Älä oo niin vaikee.

Vierailija
4/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on miniä FB-kaverina. Eihän hänen tarvitse kaikkea minulle laittaa, mitä laittaa kavereilleen. Eikä ne mua kauheesti kiinnosta, kun en niitä kavereita tunne kuin pintapuolisesti. 

Perhekuvia ja lastenjuttuja tulee, mikä on kivaa.

Oletan AP:n olevan hyvin nuoren, kun tuntuis olevan tuota putkiajattelua vielä paljon.

Vierailija
5/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni lähetti kaveripyynnön FB:ssa, en hyväksynyt. En ota ystäväksi ketään, kenen päivityksiä en oikeasti halua nähdä ja päin vastoin, haluan että minun päivitykseni näkevät vain ihan oikeat kaverini. On niistä kaveripyynnöstä oikeus myös kieltäytyä.

Vierailija
6/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukkoni lähetti kaveripyynnön FB:ssa, en hyväksynyt. En ota ystäväksi ketään, kenen päivityksiä en oikeasti halua nähdä ja päin vastoin, haluan että minun päivitykseni näkevät vain ihan oikeat kaverini. On niistä kaveripyynnöstä oikeus myös kieltäytyä.

Tässä on periaatteen ihminen. Onks sulla oikeita kavereita? Ja ennenkaikkea, osaako ne oikeasti arvostaa sun päivityksiä, jotka saa nähdä vain tarkasti valikoidut ihmiset?

Eihän sun tarvitse miettiä sitä, että loukkaat miehesi isää, joka ei ehkä ymmärrä sun tinkimättömyyttä. 

Vierailija
7/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on periaatteen ihminen. Onks sulla oikeita kavereita? Ja ennenkaikkea, osaako ne oikeasti arvostaa sun päivityksiä, jotka saa nähdä vain tarkasti valikoidut ihmiset?

Eihän sun tarvitse miettiä sitä, että loukkaat miehesi isää, joka ei ehkä ymmärrä sun tinkimättömyyttä. 

Täällä liikkuu kyllä kaikenlaista tättähäärää, ihan naurattaa.

Vierailija
8/8 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en ole facebookissa. Ei ole ollut yhtään ongelmaakaan.