Työkaverit ei osaa yhtään nauraa itselleen!
Ottavat itsensä haudanvakavasti, eivätkä kärsi mitään läpänheittoa.
Tällaisia tyyppejä on noin 2/3 koko porukasta. Raivostuttavia itsetärkeilijöitä!
Yök. Miten vaikeaa voi olla suhtautua itseensä rennosti??! Heti on herne perseessä jos joku löytää tilannekomiikkaa jostain sanomisestaan tai tekemisestään.
Aikuiset ihmiset, come on!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Heti on herne perseessä jos joku löytää tilannekomiikkaa jostain sanomisestaan tai tekemisestään.
Sinä siis naurat itsellesi ja he närkästyvät siitä? No se on kyllä vähän kummallista.
Tämä on totta tuntuu, että ihmiset on tosikoita nykyään. Luullaan , että on älykästä olla aina hapan . Ei tarvitse volttia heittää , mutta pikkuisen pipoa löysemmmälle.
Anna kun arvaan, naisvaltainen ala??
Itse olet itsetärkeilijä joka luulee olevansa muita parempi.
Et ole sen aikuisempi kuin muutkaan.
Todennäköisesti ne halveksimasi työkaverit omaavat vain terveen itsekunnioituksen eivätkä alistu sinun harjoittamaasi työpaikkakiusaamiseen, jonka verhoat muka viattomaksi läpänheitoksi.
Olet vain sokea omalle inhottavuudellesi.
Koetapa ottaa tämäkin viesti nyt huumorilla kun olet kerran niin rento ja mahtava.
Jos tarkoitat tilannekomiikalla ja läpänheitolla sitä, että sinä löydät huumoria muiden virheistä, niin enpä ihmettele kollegoidesi reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti on herne perseessä jos joku löytää tilannekomiikkaa jostain sanomisestaan tai tekemisestään.
Sinä siis naurat itsellesi ja he närkästyvät siitä? No se on kyllä vähän kummallista.
Hiekkap*llu!
Heti vinkaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiekkap*llu!
Heti vinkaisi!
Tässä vissiin esimerkki ap:n huumorista?
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä!
Heitän läppää lähinnä itsestäni ja omista mokistani. En nolaa ketään, mutta olen pannut merkille kuinka toiset ovat niin paskantärkeitä, etteivät osaa nauraa itselleen. Mokatessa alkaa vain nuppi tutista ja läikät levitä naamalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiekkap*llu!
Heti vinkaisi!Tässä vissiin esimerkki ap:n huumorista?
Ei
Ap
Ihmiset ovat erilaisia. Ei siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä. Mielestäni aloittajan kirjoitus oli koominen. Entä teistä muista? Tirsk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiekkap*llu!
Heti vinkaisi!Tässä vissiin esimerkki ap:n huumorista?
Ei
Ap
Eli se oli joku muu sitten, kun alkoi soittaa mulle suutaan? Minä kumminkin ihan ystävällisesti kysyin, mitä sinä ap tarkoitit ja myöhemmin vastasitkin, että sinulla on tapana nauraa omille virheillesi, mutta työkavereillasi ei ole samaa tapaa, vaan närkästyvät. Joillekin voi olla kova paikka se, että tekee työssä virheen, joissakin töissä se voi olla jopa fataalia, muttei varmaan just teillä sitten, tai ainakaan ne virheet, joita sinä teet. Eihän se ole kivaa, että jotkut on tosikkoja, mutta kyllähän niilläkin on kuitenkin oikeus olla sellaisia kuin ne on, eikö vaan? Ihan siinä missä sinullakin on oikeus olla sellainen kuin olet.
Ap nauratko työkavereillesi vai itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä!
Heitän läppää lähinnä itsestäni ja omista mokistani. En nolaa ketään, mutta olen pannut merkille kuinka toiset ovat niin paskantärkeitä, etteivät osaa nauraa itselleen. Mokatessa alkaa vain nuppi tutista ja läikät levitä naamalle.
Ap
Sehän on juuri hauskinta. Itse nauran sisäänpäin kaikille paskantärkeille wanna-be-vip-työntekijöille, jotka näkee hirveästi vaivaa peitelläkseen virheensä ja selitellessään mokiaan ja inhimillisyyttään parhain päin. :-)
Minä revin huumoria useasti itsestäni, tilanteista, sattumuksista, väärinkäsityksistä jne. En naura kenenkään virheille. Toisinaan työkaverini ovat kuitenkin niin herkkähipiöitä, että eivät kestä jos nauran vaikka tilanteelle, jossa he ovat osallisina, vaikka EN nauraisikaan heille.
Huumori on vaikea laji.
Ap
Minusta se ei ole paskantärkeyttä jos haluaa tehdä työnsä kunnolla ja mokatessaan pettyy itseensä.
Enemmän arvostan sellaista työntekijää kuin tuollaisia kenen mielestä omat virheet ovat vain hauskoja ja vitsikkäitä.
Ei tajuta ettei se työpaikka ole mikään leikkikenttä jossa milllän ei ole mitään väliä ja mikään ei ole niin nökönuukaa jos itse mokaa.
Itse ainakin mokatessani tunnen häpeää enkä kehtaisi heittää vitsiä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä revin huumoria useasti itsestäni, tilanteista, sattumuksista, väärinkäsityksistä jne. En naura kenenkään virheille. Toisinaan työkaverini ovat kuitenkin niin herkkähipiöitä, että eivät kestä jos nauran vaikka tilanteelle, jossa he ovat osallisina, vaikka EN nauraisikaan heille.
Huumori on vaikea laji.
Ap
Niinhän se on, mutta sitä on myös muunlaatuisia kuin sinun huumorisi. Mutta luulen kyllä ymmärtäväni mitä tarkoitat. :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta se ei ole paskantärkeyttä jos haluaa tehdä työnsä kunnolla ja mokatessaan pettyy itseensä.
Enemmän arvostan sellaista työntekijää kuin tuollaisia kenen mielestä omat virheet ovat vain hauskoja ja vitsikkäitä.
Ei tajuta ettei se työpaikka ole mikään leikkikenttä jossa milllän ei ole mitään väliä ja mikään ei ole niin nökönuukaa jos itse mokaa.
Itse ainakin mokatessani tunnen häpeää enkä kehtaisi heittää vitsiä asiasta.
Korostan, EN NAURA KENENKÄÄN MOKILLE, varsinkaan työtehtäviin liittyville. Jollekkin freudilaiselle" lipsahdukselle" saatan kyllä nauraakkin
ap
Meillä onneksi on aivan jäätävä huumori työpaikalla. Kaikki nauravat kaikille heti kun on aihetta, ja vaikkei olisikaan! Sen voimalla jaksan töissä. Työporukka on hyvä. Ala miesvaltainen.
I feel your pain!