Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottaa ja jännittää mennä terapiaan nyt koska tein niin että

Vierailija
09.03.2016 |

Kerroin lopettavani terapiassa käymisen jos tyytymättömyyteni terapiaan jatkuu.
Sitten näkee kykeneekö hän toimimaan kuten sivuillaan lupaa.
Mutta jännittää muuttuuko mikään vai ei.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten? Etkö voi vain lopettaa?

Vierailija
2/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten? Etkö voi vain lopettaa?

Meinasin jo ilmoittaa lopettavani mutta annan vielä tilaisuuden hälle ja katson sitten.

Varmasti löytyy sellaisia jotka oikeasti auttavat eivätkä vain rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan aina kemiat tai terapiamuodot eivät kohtaa. Silloin on ihan fiksua suosiolla vaihtaa terapeuttia. 

Vierailija
4/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva terapia pitäisi olla itsestäänselvyys. Jos sitä pitää erikseen pyytää tai vaatia niin kannattaa vaihtaa terapeuttia. Minun mielestäni ainakin.

Vierailija
5/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiva terapia pitäisi olla itsestäänselvyys. Jos sitä pitää erikseen pyytää tai vaatia niin kannattaa vaihtaa terapeuttia. Minun mielestäni ainakin.

Nimenomaan. On outoa että joudun sitä vaatimaan. Muutoin kemiat toimii ja se on mukava ihminen, mutta se ei riitä.

Vierailija
6/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niellyt kiukkua ja turhautumista liian pitkään. Tämä terapeutti on tehnyt virheen luullessaan että minä kuitenkin aina tulen ja rahaa tulee minun kauttani kivasti, erityisesti kun taksaa on nostettu.

Vierailija
7/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olet urpå, etkä ansaitse terapiaa. Rajalliset resurssit käyyettäköön niiden hyväksi, jotka ottavat hoidon tosissaan.

Mätäne helvetissä, AP.

Vierailija
8/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sitä mistään muusta syystä tee kuin rahasta. Muuta on turha toivoakaan. 

Vierailija
9/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olet urpå, etkä ansaitse terapiaa. Rajalliset resurssit käyyettäköön niiden hyväksi, jotka ottavat hoidon tosissaan.

Mätäne helvetissä, AP.

Helpottiko omaa pahaa oloa?

Vierailija
10/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätäne helvetissä, AP.

No niinhän mä otankin tosissaan!

Mutta terapeutti ei ota vaan juttelee mukavia ja koko ajan tuhlaantuu yhteiskunnan rahaa!

Vierailija
11/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttsi varmaan yrittää työstää sitä, mitä suodatat hänen kauttaan. Heillä ei ole koskaan valmiita vastauksia mihinkään, tai ei ainakaan pitäisi olla. Sinä ap teet työn itse ja mietit miksi jokin asia tuntuu siltä kuin se tuntuu. Jos hyvän terapeutin löytäminen on sinusta helppoa, niin vaihda ihmeessä. 

Vierailija
12/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttsi varmaan yrittää työstää sitä, mitä suodatat hänen kauttaan. Heillä ei ole koskaan valmiita vastauksia mihinkään, tai ei ainakaan pitäisi olla. Sinä ap teet työn itse ja mietit miksi jokin asia tuntuu siltä kuin se tuntuu. Jos hyvän terapeutin löytäminen on sinusta helppoa, niin vaihda ihmeessä. 

Teen oman osuuteni mutta kun se ei tee omaa osuuttaan vaan kuten kerroin, juttelee "mukavia".

Vierailija
13/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuitenkin, että sait sanotuksi asian. Onko teillä joku soppari käynneistänne? Minusta sellaisia vaativat terapeutit ovat jotenkin sanoisinko.... Mun nykyisen kanssa sovitaan aina käynnin lopussa seuraava aika. Saan niitä viikon tai kahden päähän, kuinka haluan. Maksan itse, niin ei ole varaa käydä sen useammin.

Kun aloitin hän sanoi: minä en sitten ole terapeutti, jonka luona sinun täytyy käydä minun, terapeutin takia. Vaan vain, jos minä koen saavani siitä hyötyä ja apua. Näin sen pitäisi ollakin.

Vierailija
14/14 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopimus mutta seuraava käynti sovitaan joka kerta tunnin lopussa.

Tässäkin asiassa on tapahtunut sooloilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme