Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietitkö koskaan itseksesi: Miten minusta tuli näin hirvee ihminen?

Vierailija
09.03.2016 |

Mä mietin enkä tiedä. Tuedätkö sinä miksi sinusta tuli tuollainen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron. Toisella on ollut huono äiti toisella isä, yhtä on mies pahoinpidellyt, muutama koulukiusattu.. Ainoa joka antoi asiastaan tähän ketjuun mitään ei oikeastaan antanut yhtään mitään.

Näkijä

Vierailija
22/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu miettimään. Mulla on ylikehittynyt omatunto,  joka estää mua tekemästä hirveyksiä, onneksi ja valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron. Toisella on ollut huono äiti toisella isä, yhtä on mies pahoinpidellyt, muutama koulukiusattu.. Ainoa joka antoi asiastaan tähän ketjuun mitään ei oikeastaan antanut yhtään mitään.

Näkijä

Miksi kukaan, jolla olisi yllämainittuja pitäisi itseään hirveänä? Noita tekijöitähän se kuuluu pitää, jos ketään.

Vierailija
24/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkijä

Miksi kukaan, jolla olisi yllämainittuja pitäisi itseään hirveänä? Noita tekijöitähän se kuuluu pitää, jos ketään.

Eli meinaan, haluaisin esimerkkejä heidän omasta hirveydestään.

Vierailija
25/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatteko, että on soimaava omatunto, vaikka pitäisi armahtaa itsensä tai väärä syyllisyys, vai mitä ihmettä?

Vierailija
26/26 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo hirveä, eli en sellaista mieti. Mutta omaa saamattomuuttani voivottelen kyllä, ei siihen oo mitään syytäkään. Oon vaan sellainen välillä ja se ahdistaa.