Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee pahaa katsoa täydellisiä blogeja...miksi kidutan itseäni.

Vierailija
09.03.2016 |

Siis välillähän ne on mukavaa viihdettä mutta sitten välillä tulee ahdistus kun ei olla yhtä aikaansaavia tai lähinnä rikkaita että voisi erilaisia palveluja ostaa. Maailma tuntuu epäreilulta. Mietin mitä pahaa olen tehnyt etten ole saanut elää haluamaani elämää. Sairastuin masennukseen joitakin vuosia sitten ja siinä rämmin edelleen ja olen yrittänyt parantua useasti.Se ei vaan ole niin helppoa. Lasten lapsuus mennyt ohi etten ole paljoa ollut sellainen äiti kuin olisin halunnut. Nyt teini ikäisinä välit on viilentyneet lapsiin. Eivät halua mitään tehdä kanssani. Minulla ei ollut oikein esimerkkiä hyvästä äidistä itsellä. Oma äitini oli uraäiti ja itse sain lapset nuorena. En tehnyt uraa. Koko elämä vain mennyt selviten päivä kerrallaan. Ei ole ollut oikein jaksamista suunnitella mitään tai rahaakaan kun se mennyt perustarpeisiin. Täydellisissä blogeissa (elämissä) askarrellaan, puetaan lapset kauniisti, tehdään joka päivä ravitsevaa ruokaa eikä nakkeja ja ranskalaisia. Ollaan tyylikkäitä itsekin eikä seinästä repäistyn näköisiä jne... matkustellaan koko perheenä. Huoh...sellaista elämä ihanimmillaan olisi ollut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaahan ne blogit on.  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan