Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laitat päälle lähtiessäsi bailaamaan? Ikäsi?

Vierailija
18.02.2006 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mielestä minun vaateyhdistelmäni on mauton sen hameen takia. 6&7 oli muuten samantyyliset asut, mutta heillä " tiukat farkut" . Ja etenkin jos on sellaiset, mistä stringit vilkkuu, ne on varmaan tyylikkäämmät!

Juu, mielipiteitä saa olla, joskin tuo on ihan älytön mutta voithan sitä leikkiä tyylin asiantuntijaa xD

Vierailija
2/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin jotain näistä

- mustan vartalonmyötäisen jakun ja mustat housut, mustat saappaat

- latinalaistyylisen olkapäät paljaaksi -puseron ja mustat housut, mustat saappaat

- roikkuvat cargohousut ja tiukan topin, maiharit

Ikää 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeeksi kun oli katsomassa HIMä mulla oli pitkävartiset ruskeat teräväkärkiset ja korkeilla koroilla kengät, tiukat sexysti pesyt farkut, ruskea leveä vyö ja musta vartalonmyötäinen toppi ja muistaakseni vielä joku lämpimämpi neuletakki lisänä. Hiukset olin laittanu rullalle ja vapaana. Eräs mies taisi tulla sanomaan kohteliaasti että näytimme kauniilta ystävättäreni kanssa.

Vierailija
4/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen lisäks toppi ja näyttävämpi vyö.jalassa usein saappaat missä korkoa.....27 täytän piakkoin..

Vierailija
5/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähetään rakentamaan asukokonaisuutta. Viimeksi oli nahkaliivi (rintsikat vaan alla) ja farkut. Joskus valkoinen paitapusero, solmittu vyötäröltä. Joskus myös stetson.

Vierailija
6/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat suorat housut, ihonmyötäinen koristeltu trikoopaita ja mustat korkeakorkoiset teräväkärkiset avokkaat. Ihan mummo :-)

Vierailija
7/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut, t-paita ja koruja paljon, jalassa korkkarit.

Viimeksi oli Versacen farkut, t-paita, jossa lukee " I love falafel" ja hopeiset korkkarit. Koruja niin, että varmaan 2 kiloa tuli painoa lisää. Ikää on kohta 30-vuotta.

Vierailija
8/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskalenkki-toppi, hame ja korkkarit on todella mauton yhdistelmä...

Vierailija
9/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorat kuluneet farkut,musta sametti!?pusero, jossa semmoinen leveä ja matala v-aukko, niittivyö ja mustat saappaat. Sama hippatyyli ollu jo vuosia mutta nämä päällä on aina hauskaa. Ja ikää kohta 30v.

Vierailija
10/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi mustat suorat housut ja ihan simppeli t-paita. Jalassa korolliset kengat. Vahan tatimaista ja tylsaa, mutta kun ylipainoa on sen verran, etta farkut tai hame on ihan kauhut mun paalla, pitaa pistaa sellaista, mika on kropalle edullista...

Vierailija
11/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näitä farkkuihmisiä. Mieluiten farkut ja joku kiva paita, korkokengät ja laukun pitää olla sopiva asuun (oon laukkuhullu).

Ikää 33-vuotta.

Vierailija
12/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen muotoonommeltu kauluspaita, mustat tavalliset housut, joku kiva vyö ja paksupohjaiset kengät

ikää 21

Vierailija
13/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt, miksi juuri yhdistelmässä ollessa HAME tekee asusta mauttoman? Onko teillä joku vääristynyt mielikuva siellä jostain minarista ja 15cm korkkareista, silloin kun puhutaan hameesta ja korkokengistä?

Vierailija
14/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt palasin koneelle ja ilokseni huomasin aiheen herättäneen keskustelua... hih. itse pukeudun baariin samoin kuin nro 4. olen 26 vuotias.

Vierailija
15/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipainoiselle sopii hamekin todella hyvin, kun ostat vaan oikeanlaisen mallin :)

Vierailija:

viimeksi mustat suorat housut ja ihan simppeli t-paita. Jalassa korolliset kengat. Vahan tatimaista ja tylsaa, mutta kun ylipainoa on sen verran, etta farkut tai hame on ihan kauhut mun paalla, pitaa pistaa sellaista, mika on kropalle edullista...

Vierailija
16/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tosin olla jo vähän kärsineen näkönen, mut hämärä valaistus armahtaa!

Elikkäs, toppi (valkonen, jossa sellasilla kimatavilla jutskilla teksti " Honey" ) ja mustat housut, jotka levenee alaspäin. Paksupohjaset korkokengät ja ruskea mokkanahkalaukku, jossa siistit hapsut.

Vierailija
17/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korsetti-mallisen topin tai sitte jonkun olkapäät paljastavan paidan. Väreinä musta, punainen, tumma liila. Jalassa korolliset saappaat :)

Ja paljon kajalia ja ripsiväriä ;)

Vierailija
18/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu toki että millainen hame ja toppi j asaappaat,mutta minun kuvittelemani olisisvayt ainakin kivat:) oon 22 ja voisin nuo vatteet laittaa,jos olisin hiukan hoikempi:) nyt laitan farkut/mustat housut ja jonkun topin/paidan,yleensä kuitenkin jonkun vähän " erilaisen" ,esim. sellasen jossa hihat alkaa vasta olkapäiden " puolivälistä" ja siinä niskalenkki:) kuulostaapa muuten aika karulta näin kirjotettuna:D

Vierailija
19/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan päälleni, sexyt tiukat latex-housut glitteri-paidan, joka on vaaleanpunainen ja kirkkaan punaiset latexsaappaat 15 sentin koroilla.

Olen 160 senttiä pitkä ja painan 96 kiloa, mutta saan miehiltä koko illan huomiota. Yleensä vien kotiinkin asti jonkun namupalan ja harrastamme koko yön erittäin kiihkeää seksiä.

Joskus puen latex-housujen sijaan tiukan valkoisen minihameen. trikoosta tehdyn.

Vierailija
20/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siis minun hame ei tosiaan edes ole mikään minari saappaitten kanssa, kesällä voi pitää minaria kun jalassa on sandaalit mutta henkkoht koen minarin ja saappaat turhan.. paljastavana. Eli hame on joko pitkä (halkiot, jos yökerhoon) tai puolipitkä. Pidän hiuksia usein kiinni, ja hartiat on leveähköt (ei mitkään sirot) joten niskalenkkitoppi sopii parhaiten kroppaan. En varmaan ikinä osaisi lähteä baariin farkuissa, joita en ole ikinä oppinut edes käyttämään :D Tosin nyt olen vähän alkanut innostua siitäkin asusteesta, täytyy synnytyksen jälkeen käydä shoppailemassa ;) Sitten pitäisi vielä opetella tanssimaan housut jalassa :D

Vierailija:

riippuu toki että millainen hame ja toppi j asaappaat,mutta minun kuvittelemani olisisvayt ainakin kivat:) oon 22 ja voisin nuo vatteet laittaa,jos olisin hiukan hoikempi:) nyt laitan farkut/mustat housut ja jonkun topin/paidan,yleensä kuitenkin jonkun vähän " erilaisen" ,esim. sellasen jossa hihat alkaa vasta olkapäiden " puolivälistä" ja siinä niskalenkki:) kuulostaapa muuten aika karulta näin kirjotettuna:D