Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laitat päälle lähtiessäsi bailaamaan? Ikäsi?

Vierailija
18.02.2006 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut ja toppi, joskus hame (puolipitkä, mun reidet ei oo minareita varten :P), joskus pidempihihainen paita, kauluksilla tai ilman... riippuu tilanteesta, fiiliksestä, paikasta, jonne mennään etc etc. Jalassa joskus korkoa, joskus ei.

Vierailija
22/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että ne kaikki kulkee jossain latex/korkkari yhdistelmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olet kauniille ja muodokkaalle naiselle. Käyx sun kateex mua eix sulla itselläs oo vientii. ja saan kait mä bailaa aina sillo ku mun muksut on isillänsä hoidos. Mun lapsilla on hyvät isät, jotka antaa mulle paljo vapaa aikaa. Terve vaa sullekki!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää pahotit mun mielen. Ei se oo kivaa ku huorax haukutaan!!!!! Ethän sää ees mua tunne. Mäpä lähen tästä baariin pilettää. Kärsi sää vaan kotonas, moi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
25/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa saan tänääki jonku namupalan mukaani. Solong.

t.55

Vierailija
26/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrot, polvenylisukat ja maiharit. Ja tiukka napapoolopaita.

Mitenköhän monta vuotta siitä on ?

Vierailija
27/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut, kiva vyö, siisti trikoo paita, joitakin koruja. En käy koskaan ns. bailu paikoissa, vaan kahvilamaisissa paikoissa ja tunnelmallisissa pubeissa...

Vierailija
28/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tummanruskean hameen jossa taskut edessä ja takana (esprit) mustat paksut sukkahousut, ruskeat nahkasaappat. Hameen tyyiä oleva ruskea käsilaukku sekä musta tiukka teepaita.

Vierailija
29/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset auki föönaten, tötterölle edestä tai kiharat

näyttävä/huoliteltu meikki

tiukat farkut (erilaisilla pesuilla joko tummat/ vaaleat)

joku sexy toppi tai paita

korvikset asun mukaan timantit, isot renkaat tai roikkuvat

asusteena yleensä kenkien värinen nahkavyö ja piikkarisaappaat näin talvella

vaikka muotin on pillifarkut ja pyöreäkärkiset kengät, ne on musta rumia ja olen löytänyt oman tyylini..hihii:)

mitä sä ap laitat?

Vierailija
30/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä jotku tiukat farkut, saappaat, joku toppi(ei mikään t-paita), vyö, siisti pikkulaukku, ja erilaisia asuun sopivia koruja.

Olen mielestäni todella siisti kun lähden bailaan.. Nautin laittaa kyseiset ja tiukat vaatteet päälle.

Vierailija
31/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus farkut.

Vierailija
32/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan baariin päälle; topin/lyhythihaisen paidan, farkut ja skeittikengät.

Vierailija
33/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta poolo ja siinä mustan poolon päällä ylisuuri musta lyhythihainen bändi t-paita, jalassa oli mustat saappaat, päässä bandanna.

Vierailija
34/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on täynnä tällasia huria, aika karseeta, olis kivempaa tanssia villapaita päällä.

Vierailija
35/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa millähän tavalla mauton? Mitä pitäs olla, farkut ja t-paita???

Ai niin ja pidänhän mä noita vaatteita toki kesälläkin, paitsi että kesällä on sandaalit jalassa. Että toppi ja hame on mauttomia, haha xD

Vierailija
36/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäs varmaan paremmalta, kun hameen kanssa jalassa olis nilkkurit?

Vierailija
37/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää hame & skeittikenkä/lenkkariyhdistelmät on alkaneet ilmaantua katukuvaan! Ja nehän ne vasta tyylikkäitä ovatkin xD

Vierailija
38/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummansiniset farkut, valkoisen paitapuseron jossa on liituraitoja, sekä mustan liituraitajakun. Tukan koitan laittaa kuohkeesti kähärälle ja nauttia meikkaamisen iloista pitkän kaavan mukaan. Jalkaan mun iänikuisenvanhat mutta aina muodikkaat Palmrothin mustat saappaat. Ikä 31.

Mä olen niin tipahtanut muodin kärryiltä että pakko luottaa tämmöisiin klassisiin yhdistelmiin ettei vahingossa näytä olevan aivan passé =)

Joskus saatan myös ennen jalkautumista käydä seppälästä ostamassa jonkun pintamuotiretaleen päälleni, mutta vältän sitä koska ne on sitten semmoisia yhden illan tuttavuuksia ne vaatteet melkeinpä.

Vierailija
39/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn:

Jaa millähän tavalla mauton? Mitä pitäs olla, farkut ja t-paita???

Ai niin ja pidänhän mä noita vaatteita toki kesälläkin, paitsi että kesällä on sandaalit jalassa. Että toppi ja hame on mauttomia, haha xD

Vierailija
40/42 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hame, musta toppi ja musta neuletakki ja saappaat. Olen 25.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi