Mitä laitat päälle lähtiessäsi bailaamaan? Ikäsi?
Kommentit (42)
Luuletko että ne kaikki kulkee jossain latex/korkkari yhdistelmissä.
Kateellinen olet kauniille ja muodokkaalle naiselle. Käyx sun kateex mua eix sulla itselläs oo vientii. ja saan kait mä bailaa aina sillo ku mun muksut on isillänsä hoidos. Mun lapsilla on hyvät isät, jotka antaa mulle paljo vapaa aikaa. Terve vaa sullekki!!!!!!!!!!!!!!!
Sää pahotit mun mielen. Ei se oo kivaa ku huorax haukutaan!!!!! Ethän sää ees mua tunne. Mäpä lähen tästä baariin pilettää. Kärsi sää vaan kotonas, moi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varmaa saan tänääki jonku namupalan mukaani. Solong.
t.55
Mikrot, polvenylisukat ja maiharit. Ja tiukka napapoolopaita.
Mitenköhän monta vuotta siitä on ?
farkut, kiva vyö, siisti trikoo paita, joitakin koruja. En käy koskaan ns. bailu paikoissa, vaan kahvilamaisissa paikoissa ja tunnelmallisissa pubeissa...
Laitan tummanruskean hameen jossa taskut edessä ja takana (esprit) mustat paksut sukkahousut, ruskeat nahkasaappat. Hameen tyyiä oleva ruskea käsilaukku sekä musta tiukka teepaita.
Hiukset auki föönaten, tötterölle edestä tai kiharat
näyttävä/huoliteltu meikki
tiukat farkut (erilaisilla pesuilla joko tummat/ vaaleat)
joku sexy toppi tai paita
korvikset asun mukaan timantit, isot renkaat tai roikkuvat
asusteena yleensä kenkien värinen nahkavyö ja piikkarisaappaat näin talvella
vaikka muotin on pillifarkut ja pyöreäkärkiset kengät, ne on musta rumia ja olen löytänyt oman tyylini..hihii:)
mitä sä ap laitat?
Mulla on yleensä jotku tiukat farkut, saappaat, joku toppi(ei mikään t-paita), vyö, siisti pikkulaukku, ja erilaisia asuun sopivia koruja.
Olen mielestäni todella siisti kun lähden bailaan.. Nautin laittaa kyseiset ja tiukat vaatteet päälle.
laitan baariin päälle; topin/lyhythihaisen paidan, farkut ja skeittikengät.
musta poolo ja siinä mustan poolon päällä ylisuuri musta lyhythihainen bändi t-paita, jalassa oli mustat saappaat, päässä bandanna.
Baarit on täynnä tällasia huria, aika karseeta, olis kivempaa tanssia villapaita päällä.
Jaa millähän tavalla mauton? Mitä pitäs olla, farkut ja t-paita???
Ai niin ja pidänhän mä noita vaatteita toki kesälläkin, paitsi että kesällä on sandaalit jalassa. Että toppi ja hame on mauttomia, haha xD
Näyttäs varmaan paremmalta, kun hameen kanssa jalassa olis nilkkurit?
Kyllä nää hame & skeittikenkä/lenkkariyhdistelmät on alkaneet ilmaantua katukuvaan! Ja nehän ne vasta tyylikkäitä ovatkin xD
tummansiniset farkut, valkoisen paitapuseron jossa on liituraitoja, sekä mustan liituraitajakun. Tukan koitan laittaa kuohkeesti kähärälle ja nauttia meikkaamisen iloista pitkän kaavan mukaan. Jalkaan mun iänikuisenvanhat mutta aina muodikkaat Palmrothin mustat saappaat. Ikä 31.
Mä olen niin tipahtanut muodin kärryiltä että pakko luottaa tämmöisiin klassisiin yhdistelmiin ettei vahingossa näytä olevan aivan passé =)
Joskus saatan myös ennen jalkautumista käydä seppälästä ostamassa jonkun pintamuotiretaleen päälleni, mutta vältän sitä koska ne on sitten semmoisia yhden illan tuttavuuksia ne vaatteet melkeinpä.
Emilyn:
Jaa millähän tavalla mauton? Mitä pitäs olla, farkut ja t-paita???Ai niin ja pidänhän mä noita vaatteita toki kesälläkin, paitsi että kesällä on sandaalit jalassa. Että toppi ja hame on mauttomia, haha xD
hame, musta toppi ja musta neuletakki ja saappaat. Olen 25.
farkut ja toppi, joskus hame (puolipitkä, mun reidet ei oo minareita varten :P), joskus pidempihihainen paita, kauluksilla tai ilman... riippuu tilanteesta, fiiliksestä, paikasta, jonne mennään etc etc. Jalassa joskus korkoa, joskus ei.