Pääsisiköhän sitä sijaisperheeksi?t.ammattivalittaja
Äkkiä sitä kyllä remontin tekisi ja lapsille lisää huoneita. Tiedän yhden sukulaisen jolla useampi sijaislapsi. Jos hän olisi suosittelija.
Kommentit (28)
Toivon, että et pääsisi sijaisvanhemmaksi. Ihmettelisin, jos teitä suositeltaisiin pride -kurssin jälkeen.
Sijaislapsia täytyy kohdella kuin omia lapsia. Sinä et kohtele edes synnyttämiäsi lapsia samalla tavalla, kuinka voisit antaa sijoitetulle oireilevalle lapselle rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Sijaisperheen vanhemmaksi ei ihan kouluttamaton , pitkäaikaissairas ihminen sovi . Niitä lapsia pitää tukea, ennemmin suosittelisin että hankkisitte tukiperheen pojallenne, vaikka viikonlopuiksi edes.
Kyllä tuossa sijaisperheessä jonka tunnen toinen on kouluttamaton, lisäksi ulkomaalainen yms eli ei mikään nappivalinta sijaisperheen vanhemmaksi. Mihin me muka tukiperhe tarvittaisiin?ap
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että et pääsisi sijaisvanhemmaksi. Ihmettelisin, jos teitä suositeltaisiin pride -kurssin jälkeen.
Sijaislapsia täytyy kohdella kuin omia lapsia. Sinä et kohtele edes synnyttämiäsi lapsia samalla tavalla, kuinka voisit antaa sijoitetulle oireilevalle lapselle rakkautta?
Hyvin olen hoitanut lapseni, kukaan ei ole siitä mitään valittanut. Kehuja olen saanut terveydenhoitajilta ja lääkäreiltä Ja kun lapsen antaa adoptioon, hän on adoptiovanhempiensa lapsi ei siihen voi biovanhempi itseään tunkea.ap
Ei onnistu. Sä et kykene edes itsellesi käsittelemään menneisyyttä. Tuossa hommassahan sun menneisyys kaiveltas viimestä kiveä myöten ja kaikki revittäs esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu. Sä et kykene edes itsellesi käsittelemään menneisyyttä. Tuossa hommassahan sun menneisyys kaiveltas viimestä kiveä myöten ja kaikki revittäs esiin.
Kyllä mä pystyn menneisyyteni käsittelemään. Ei haittaa vaikka se käsiteltäisiin.ap
Miksi alkaisit sijaisvanhemmaksi?
Sijaisperheen vanhemmaksi ei ihan kouluttamaton , pitkäaikaissairas ihminen sovi . Niitä lapsia pitää tukea, ennemmin suosittelisin että hankkisitte tukiperheen pojallenne, vaikka viikonlopuiksi edes.