Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellien taso. Mielipiteitä

Vierailija
09.03.2016 |

Kertokaa kokemuksianne hotelleista!

Minulla oli hiljattain aika ällö kokemus. Kylpypyyhe oli tahrainen, menin sen kanssa henkilökunnan luokse. Sain puhtaan pyyhkeen siivoojalta, menin takaisin huoneeseen ja kun siellä levitin pyyhkeen auki, niin siinä olikin läikkä mustaa ripsiväriä. Kun hankasin läiskää niin se levisi, elikä tahra ei ollut pesun jäljiltä. Hyi h*tto! Henkilökunta ei ollut moksiskaan kun taas menin takaisin.
Tuosta vedin johtopäätöksen että asia taitaa olla niin ällöllä kantilla että ainakaan tuo hotelli ei pese kaikkia pyyhkeitä vieraiden jäljiltä, vaan käyttää uudestaan puhtaan näköiset sellaiset. Yäk.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellien taso?

Hotelleja on korkeampitasoisia ja matalampitasoisia...

Vierailija
2/4 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla ei hyvää saa.

Välillä Suomalaisissa ketjuhotelleissakin on siivouksessa puutteita. Eroja jopa ketjun sisällä.

Parasta on heti ilmoittaa hlökunnalle ja tarvittaessa jälkikäteen tehdä reklamaatio, jos asiaan ei kunnolla puututa.

Itse äänestän ns jaloilla riippuen reagoinnista ja palautteeseen vastaamisesta.

Noin 100 hotelliyötä vuodessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleja on tosiaan kaikenlaisia, jopa Suomessa, jossa itse joskus luulin olevan pelkästään vähintään asiallisia hotelleja. Mutta on niitä tullut nähtyä kaikenlaisia tosi nuhraisia ja epäsiistejäkin. Ja näkemys vahvistui kun katsoin sitä Jyrki Sukulan Hotellit Kuntoon -ohjelmasarjaa joskus - kaikenlaista epäsiisteyttä ja hygieniapuutteita ruoan valmistuksestakin niistä löytyi.

Vierailija
4/4 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit mistä hotellista oli kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän