Tänään baariin, jeah =)
Ostin just ihanat vaatteetkin, mustat suorat housut, saapikkaat ja pitkän ruskean iiiihanan topin ;) Miehen kanssa ollaan lähdössä kahestaan...
Kommentit (17)
Kaveripariskuntakin saattaa tulla meitä illalla moikkaamaan. Viime käynnistä on vasta kaksi viikkoa, mutta silti odotan iltaa innolla... Siskoni on meillä lapsen kanssa yötä, joten ei ole niin väliä vaikka menisi vähän myöhemmäksikin ;)
ap
mistä ostit suorat housut,itse olen etinyt sellasia jotka ei olei niin kauheen matalavyötäroiset vaan naiselliset.
Oikeesti tosi siistit ja nuorekkaat, ei mummo-housut ;)
Paita on tosi kiva, se menee polvien yläpuolelle ja on aikas vartalonmyötäinen... Se on Vero Modasta.
ap
ja oon saanut jo KAKSI MUKAVAA vastausta ;)))
ap
Miehen kanssa ei olla käyty kaksistaan viihteellä vuoteen, erikseen käydään molemmat pari kertaa kuussa. Viikko sitten olin ja nyt jo haluttaisi uudelleen.. mut ei auta kun mies on yön töissä. Pidä hauskaa!!
kun totuushan on että täälläkin varmasti suurin osa joskus käy tuulettumassa ja ottaa parit neuvoa antavat,mikäs siinä kun lapset hyvässä hoidossa ja tekee parisuhteelle hyvää.
Tuo lapsi/lapset tänne mun siskon kanssa ;D
ap
Tosta otsikosta saa kuvan,et jee me päästään baariin piiiittkääästä aikaa..mut sit alempana lukee et edellisestä kerrasta kulunut 2 VIIKKOA..no siihempäs se lässähtikin se juttu,eli tervemenoa TAAS baariin.(Olikohan tää sit se ilkee vastaus...;(
kiitos, tuli jo melkein hyvä mieli kun sain kivoja vastauksia, palautit maan pinnalle...
ap
ei toi nyt kauheeta ole joa parinviikon välein käy joskus,voihan olla ettei ap ole käynyt ennen sitä pitkään aikaan.
Bailatkaa kunnolla,lapsilla rentoutuneet vanhemmat ylihuomenna;)
tosin ehkä hankalaa kun ei tunne ap:ta,tuo luottamus puoli.
Millon ja miten usein kukakin käy viihteellä,kunhan itse tietää omat menonsa,ja mulle ei tosiaankaan nykyään sovi tuo bailaaminen,kahdesta kaljasta jumalaton krapula,eli juhlikoot ne ketkä voivat ja eikun BAILAAMAAn!! t:11
Kuten jo aikasemmin kirjoitin, niin meilläkin käydään. Meitä on kolme: minä, mies ja vauva. Olemme onnellisia ja meillä on lämminhenkinen ja turvallinen koti jossa kaikki viihdymme. Elämämme on ihanaa! Naurettavaa tuollainen saivartelu toisten baarissakäymisistä, en minäkään täällä teidän harrastuksianne tuomitse. Onhan esim. jumpassakäynitikin pois perheen yhteisestä ajasta, jos asiaa tuolta kantilta(?) ajattelette. Ja jumpassa kai yleensä käydään vähintään kerran viikossa, minä käyn viihteellä vain kerran kahdessa.
t.8
menkööt kuka mitenkin haluaa..hauskaa iltaa kaikille jotka menevät ja hauskaa meille jotka tällä kertaa jättää väliin.
musta jumppa ja juominen on kyllä aika kaukana toisistaan..yhteistä niissä on just ehkä se et ollaan poissa kotoa..pakko oli heittää kommentti.mut turha tästä aiheesta on riidellä,kukin menee kun menee
vaihtoehto on et meet Baariin juhlimaan,etkä juhli kotona lasten nähden,kuten valitettavan moni tekee.
mä otin pari paukkua eilen ja nyt pieni krapula,eikö sitä koskaan opi...ei vissiin;)
Me ei käydä miehen kans kahdestaan ravintolassa kun riidellään siellä,käyn kavereitten kans.