Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyky nelikymppiset luuulevat liikoja

Vierailija
09.03.2016 |

itsestään ja kiinnostavuudestaan 30 plus vuotiaiden silmissä. Enkai minäkään 31-vuotiaana oleta että 21-v olisi kiinnostunut musta edes ystävänä tai seksiseurana. Luuleeko 40-v miehet ettei me tiedetä niiden seisokin olevan surkea? 40-vuotiaat akat taas luulee että nyt kun mullakin on ryppyjä niin haluisin katsella niiden kurttuista naamaa ystävänä. Hyi!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitini täytti 60 vuotta, samanikäinen naapuri piti puheen: "Kun sinäkin Liisa olet nyt NORMAALI-ikäinen"

Taitaa ap:lla olla kuusikymppisen sielunmaisema, koska ilmeisesti näitä Normaali-ikäisiä hänkin.

Vierailija
42/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Nelikymppisiltä miehiltä on luulot otettu pois tällä palstalla,

-mryouth75

Ainahan ne vanhenevat mätisäkit täällä yrittää lytätä +35v miehiä ja yrittää sanoa, että "sinäkö luulet nuoren naisen saavasi". Kuitenkin esim. tämänpäiväisessä lukiotyttö-opettaja -suhdeketjussa vähän jokainen myönsi olleensa suhteessa tai ihastunut noin parikybäsenä reilusti vanhempaan miesopettajaansa ja että se on ihan normaalia. Nuoret naiset siis itse sanoo, että vanhemmat miehet on kuumia, mutta vanhat harput yrittää meitä lytätä.

Tällä vanhalla harpulla (silloin 20-v, nyt 40-v) oli suhde opiskeluaikoina opettajaansa (silloin 40-v, nyt 60-v). Ihan seksisuhteena sen otin, tiesin että mies oli varattu mutta kielletty ja hyvät numerot opiskellessa tietenkin kiinnosti. Ei puhettakaan puolestani että parisuhteen perään olisin haikaillut. Oman ikäiseltäni parhaat kyytini olen saanut ja myös noususuhteisemman uran suhteiden ansiosta, en niiltä eläkeukoilta.

Porvoosta päivää.

Aika jännää että hait kuitenkin seksisuhdetta vanhemmalta jos kuitenkin oman ikäisiltä olisit saanut parhaat kyydit ja kokemukset.

Vähän logiikka tökkii nyt,vai onko tämä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa.

Ei ole porvoosta, usko tai älä. Parhaat numerot sai panemalla keski-ikäiseltä ukolta, muuta en kaivannutkaan. Kun numerot oli plakkarissa, siirryin oman ikäisiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävänä?Siis mitä ihmettä?Musta tässä kolmekymppisenä rupee olemaan jo ihan sama onko se kaveri kaks vai nelikymppinen...ehkä parikymppiset on vähän lapsellisia mun makuun mutta nelikymppiset on ihan samaa kauraa kuin meikkis..

Paskanmarjat. Nelikymppiset puhuu menopaussista ja haisee ruumiille. Parikymppiset näyttää teinille ja puhuu rajoittunutta pissispaskaa haalaribileistä opinnoista, tekoripsistä yms.Ainoastaan me kolmekymppiset ollaan oikeita ihmisiä!

Hih, ihana! 

N 49v.

Vierailija
44/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Ainahan ne vanhenevat mätisäkit täällä yrittää lytätä +35v miehiä ja yrittää sanoa, että "sinäkö luulet nuoren naisen saavasi". Kuitenkin esim. tämänpäiväisessä lukiotyttö-opettaja -suhdeketjussa vähän jokainen myönsi olleensa suhteessa tai ihastunut noin parikybäsenä reilusti vanhempaan miesopettajaansa ja että se on ihan normaalia. Nuoret naiset siis itse sanoo, että vanhemmat miehet on kuumia, mutta vanhat harput yrittää meitä lytätä.

Joo, kyllä näitä nuoria tyttöjä on, jotka ihastuvat esim. vanhempiin opettajiinsa ja he varmaankin juuri ilmoittautuivat mainitussa ketjussa, mutta heitä EI OLE ENEMMISTÖ nuorista naisista.

Vierailija
45/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, kun niin usein +30.v miehet luulevat olevansa kovin seksikkäitä nuorempien silmissä.

Olen 20-vuotias, ja usein tulee ihan omituisia lähentely yrityksiä hieman päälle kolmikymppisiltä. Voivat näyttää ikäiseksiin ihan hyvältä (useimmiten kylläkin ylipainoisia ja pöhöttyneen näköisiä), mutta silti koen 10 vuoden ikäeron liian suureksi omalla kohdallani, kyllä varmaankin jollekin muulle ikäiselleni 30-vuotias kelpaisi....

No miehen kroppa on parhaimmillaan päälle kolmekymppisenä jos mies tietää konstit ja on aloittanut urheilemaan vuosia aiemmin. Mr. Olympia voittajien keski-ikä on 33.

Parikymppiset ja kolmekymppiset ovat molemmat omalla tavallaan nuoria ja heissä korostuu eri asiat; parikymppiset edustavat äärimmäistä nuoruutta ja viattomuutta ja kolmekymppiset karisman, lujuuden ja nuoruuden sekoitusta. Nelikymppiset ovat jo vähän harmaalla alueella että joko ikääntyminen vie voiton iän tuomasta luonne-edusta.

-Mies 29v + 1v-

Sori mut kyllä sen 30+ miehen kroppa on parhaat päivänsä nähnyt. Ihon kimmoisuus on jo hävinnyt. Sillä ei ole väliä, vaikka mies saisi parhaat tuloksensa urheilussa siinä iässä.

Vierailija
46/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, kun niin usein +30.v miehet luulevat olevansa kovin seksikkäitä nuorempien silmissä.

Olen 20-vuotias, ja usein tulee ihan omituisia lähentely yrityksiä hieman päälle kolmikymppisiltä. Voivat näyttää ikäiseksiin ihan hyvältä (useimmiten kylläkin ylipainoisia ja pöhöttyneen näköisiä), mutta silti koen 10 vuoden ikäeron liian suureksi omalla kohdallani, kyllä varmaankin jollekin muulle ikäiselleni 30-vuotias kelpaisi....

No miehen kroppa on parhaimmillaan päälle kolmekymppisenä jos mies tietää konstit ja on aloittanut urheilemaan vuosia aiemmin. Mr. Olympia voittajien keski-ikä on 33.

Parikymppiset ja kolmekymppiset ovat molemmat omalla tavallaan nuoria ja heissä korostuu eri asiat; parikymppiset edustavat äärimmäistä nuoruutta ja viattomuutta ja kolmekymppiset karisman, lujuuden ja nuoruuden sekoitusta. Nelikymppiset ovat jo vähän harmaalla alueella että joko ikääntyminen vie voiton iän tuomasta luonne-edusta.

-Mies 29v + 1v-

Sori mut kyllä sen 30+ miehen kroppa on parhaat päivänsä nähnyt. Ihon kimmoisuus on jo hävinnyt. Sillä ei ole väliä, vaikka mies saisi parhaat tuloksensa urheilussa siinä iässä.

Iho muuttuu jatkuvasti; 30v+ ei ole mikään päätepysäkki. Naisilla iho vanhenee vähän nopeammin.

Jos sinulle se iho on kaikki kaikessa, niin ehkä sitten on parhaat päivänsä nähnyt. Ehkä joku 10-vuotias mies sopisi sinulle parhaiten jos iho on tärkeintä?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
47/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Vai haisen minä ja oon kävelevä ruumis jne. Miksi sitten parikymppiset miehet päästessään lähelleni alkavat kosketella minua?

Vierailija
48/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohta 80 vee mummolla on 28-vuotias miesrakastaja, että revi siitä!

You go, girl

Vierailija
49/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävänä?Siis mitä ihmettä?Musta tässä kolmekymppisenä rupee olemaan jo ihan sama onko se kaveri kaks vai nelikymppinen...ehkä parikymppiset on vähän lapsellisia mun makuun mutta nelikymppiset on ihan samaa kauraa kuin meikkis..

Paskanmarjat. Nelikymppiset puhuu menopaussista ja haisee ruumiille. Parikymppiset näyttää teinille ja puhuu rajoittunutta pissispaskaa haalaribileistä opinnoista, tekoripsistä yms.Ainoastaan me kolmekymppiset ollaan oikeita ihmisiä!

Nih mutta kohta olet 40-vuotias. Mitäs sitten teet kun et enää ole oikea ihminen?! :D

Vierailija
50/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Joo ihastuneita oltiin, vaan juuri kukaan ei olisi oikeasti halunnut mitään sen vanhemman opettajan kanssa.

Yksi kaverini tuli kotiini pakoon kun juuri tuollainen miesopettaja alkoi luulla liikoja ystäväni ihastumisesta. Oli ottanut selvää missä tyttö asui ja tuli autolla talon kohdalle tien varteen ja odotti.

Yritti saada autoon ( ei väkivalloin) mutta tyttö tuli meille pakoon useamman kerran.

Vanhemman miehen, varsinkin opettajan tms täytyisi ymmärtää että nuori tyttö haluaa ihailla vain kaukaa ja ottaa sitten aikanaan oman ikäisen poikaystävän. Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
51/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Tällä vanhalla harpulla (silloin 20-v, nyt 40-v) oli suhde opiskeluaikoina opettajaansa (silloin 40-v, nyt 60-v). Ihan seksisuhteena sen otin, tiesin että mies oli varattu mutta kielletty ja hyvät numerot opiskellessa tietenkin kiinnosti. Ei puhettakaan puolestani että parisuhteen perään olisin haikaillut. Oman ikäiseltäni parhaat kyytini olen saanut ja myös noususuhteisemman uran suhteiden ansiosta, en niiltä eläkeukoilta.

Porvoosta päivää.

Aika jännää että hait kuitenkin seksisuhdetta vanhemmalta jos kuitenkin oman ikäisiltä olisit saanut parhaat kyydit ja kokemukset.

Ei ole porvoosta, usko tai älä. Parhaat numerot sai panemalla keski-ikäiseltä ukolta, muuta en kaivannutkaan. Kun numerot oli plakkarissa, siirryin oman ikäisiini.

Kiinnostais tietää että mikä oppiaine ja mikä opiskelumuoto,lukiossa annetaan numeroita mutta 20 vuotias ei ole enää lukiossa jos ei ole jälkeenjäänyt.

Vierailija
52/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Porvoosta päivää.

Kiinnostais tietää että mikä oppiaine ja mikä opiskelumuoto,lukiossa annetaan numeroita mutta 20 vuotias ei ole enää lukiossa jos ei ole jälkeenjäänyt.

Amk ja oikeusoppi kauan sitten, numerointi 1-5, mulla tietenkin 5.