Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyky nelikymppiset luuulevat liikoja

Vierailija
09.03.2016 |

itsestään ja kiinnostavuudestaan 30 plus vuotiaiden silmissä. Enkai minäkään 31-vuotiaana oleta että 21-v olisi kiinnostunut musta edes ystävänä tai seksiseurana. Luuleeko 40-v miehet ettei me tiedetä niiden seisokin olevan surkea? 40-vuotiaat akat taas luulee että nyt kun mullakin on ryppyjä niin haluisin katsella niiden kurttuista naamaa ystävänä. Hyi!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päkä kirjoitti:

Mitäs luulee olevinaan 20-30 v jäbät ,kun ne baarissa vonkaa yli 40v.naisia ? EEVK seksuaalisesti  ,kun ei ne pojat osaa vielä mitään :)

Otsikko osoitettu todeksi. Yli nelikymppinen väheksyy poikia ja luulee olevan jotakin. Paljonkin kokemuksia 20-30v taidoista, vaikka EEVK(tarkoittaa se sitten mitä tarkoittaa)?!

Vierailija
22/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päkä kirjoitti:

Mitäs luulee olevinaan 20-30 v jäbät ,kun ne baarissa vonkaa yli 40v.naisia ? EEVK seksuaalisesti  ,kun ei ne pojat osaa vielä mitään :)

Mitä sinä sitten luulet olevasi? Parasta mitä pojat voi koskaan saada? Alkuillasta katsot lempeästi hymyilen nenän varttasi pitkin ja loppuillasta testaatkin jo taitoja, kun niistä noin perillä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ap, mutta miten olet oikein elänyt ja mitä naamallesi tehnyt, jos olet jo kolmikymppisenä ihan ryppyinen?

N35

Vierailija
24/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärasismia!

Vierailija
25/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se tässä kuvittelee ja mitä. Ap kuvittelee olevansa muiden yläpuolella. Tuolla ajatusmaailmalla sitten mulle sopivin kumppani olisi vihannes.

Vierailija
26/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan se tässä kuvittelee ja mitä. Ap kuvittelee olevansa muiden yläpuolella. Tuolla ajatusmaailmalla sitten mulle sopivin kumppani olisi vihannes.

Joka olisikin ap parempi vaihtoehto. Siitä saisi varmasti enenmän irti.

Vierailija
27/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävänä?Siis mitä ihmettä?Musta tässä kolmekymppisenä rupee olemaan jo ihan sama onko se kaveri kaks vai nelikymppinen...ehkä parikymppiset on vähän lapsellisia mun makuun mutta nelikymppiset on ihan samaa kauraa kuin meikkis..

Paskanmarjat. Nelikymppiset puhuu menopaussista ja haisee ruumiille. Parikymppiset näyttää teinille ja puhuu rajoittunutta pissispaskaa haalaribileistä opinnoista, tekoripsistä yms.Ainoastaan me kolmekymppiset ollaan oikeita ihmisiä!

Et voi olla kolmekymppinen, kun jaksat tälläistä älytöntä provoamista. Jos olet, niin säälin sinua. Lapsellista ja läpinäkyvää tuollainen provoaminen ja mustavalkoinen ajattelu :D

Ei jatkoon :D

Vierailija
28/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päkä kirjoitti:

Ne luulee vaan että nelikymppinen jos kuka on epätoivoinen munahaukka mikä pitääkin useimmiten paikkansa.

Itse en ok ryppyinen. Parikymppisten miesten mielestä näytän parikymppiseltä. Mitä nyt otsassa on pieniä juonteita. Ja vaikka minulla muutama olisikin ei se Ole verrattavissa nelikymppiseen naaman ryppyaallokkoon joka on kuin myrskyävä meri + ne monet harakanvarpaat. Että huoma kyllä nainen 35-v miten lähellä nelikymppistä haaskaa jo oket kun et edes lukemaasi ymmärrä enää.

Vierailija
29/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole onneksi heti henkkareita kysymässä, jos joku ihminen vaikuttaa mukavalta. Yksi parhaimmista ystävistäni täyttää tänä vuonna 40 vuotta, vaikka itse olenkin vasta 20-vuotias. Kyllä jäisi monen ihanan ihmisen seurasta paitsi, jos ajattelisi niin pinnallisesti.

Vierailija
30/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun parikymppisenä (20-25v) on kyntänyt 17-29 ikäisiä neitoja enemmän kuin lääkäri määrää ja laki sallii, niin näin nelikymppisenä on aivan sama mitä ne nykyiset parikymppiset luulee tarjoavansa jotain parempaa/erilaista. Täysin samaa tavaraa kuin silloin joskus.

Eli EvVvk kun kiintiö tuli ylitettyä huolella - ikään katsomatta.

Vierailija
31/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50 vuotias mies elää elämänsä parasta aikaa joka osa-alueella.

Vierailija
32/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. mitähän tähän nyt sanoisi.

Kun mun 55-vuotias naiskollega on ollut kimpassa  45-vuotiaan miehen kanssa jo useita vuosia ja nyt molemmat myivät talonsa ja rakentavat uuden yhteisen.

Toinen naiskollega täyttää syksyllä 60. Hänellä on 53-vuotias fuckbuddy ja toinen, 38-vuotias fuckbuddy. Sitten on reservissä muutama 50+ ikäinen.

Jotta kasvakaa aikuisiksi näine aloituksinenne. Tosielämä on toista.

Vierailija
33/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bullshit. Kyllä ottaisin mielellään sen 23-25v jepen viriilin kyvyn. Nykyään ei puhettakaan että kuudesta kymmeneen jörnäisyä vuorokaudessa, jos nyt kolmeen jaksaisin/pystyisin niin hyvä olisi.

Vierailija
34/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Nelikymppisiltä miehiltä on luulot otettu pois tällä palstalla,

-mryouth75

Ainahan ne vanhenevat mätisäkit täällä yrittää lytätä +35v miehiä ja yrittää sanoa, että "sinäkö luulet nuoren naisen saavasi". Kuitenkin esim. tämänpäiväisessä lukiotyttö-opettaja -suhdeketjussa vähän jokainen myönsi olleensa suhteessa tai ihastunut noin parikybäsenä reilusti vanhempaan miesopettajaansa ja että se on ihan normaalia. Nuoret naiset siis itse sanoo, että vanhemmat miehet on kuumia, mutta vanhat harput yrittää meitä lytätä.

Vierailija
35/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohta 80 vee mummolla on 28-vuotias miesrakastaja, että revi siitä!

Oksensin hiukan suuhuni.

Vierailija
36/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun pappaa pantiin vielä ruumisarkussa!

Vierailija
37/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshit. Kyllä ottaisin mielellään sen 23-25v jepen viriilin kyvyn. Nykyään ei puhettakaan että kuudesta kymmeneen jörnäisyä vuorokaudessa, jos nyt kolmeen jaksaisin/pystyisin niin hyvä olisi.

Jörnimiset on yhtä tyhjän kanssa jos niihin ei liity sen syvempää tarkoitusta ja jos liittyy niin kertojen määrä ei merkitse mitään vaan kokonaistyytyväisyys.

Vierailija
38/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Ainahan ne vanhenevat mätisäkit täällä yrittää lytätä +35v miehiä ja yrittää sanoa, että "sinäkö luulet nuoren naisen saavasi". Kuitenkin esim. tämänpäiväisessä lukiotyttö-opettaja -suhdeketjussa vähän jokainen myönsi olleensa suhteessa tai ihastunut noin parikybäsenä reilusti vanhempaan miesopettajaansa ja että se on ihan normaalia. Nuoret naiset siis itse sanoo, että vanhemmat miehet on kuumia, mutta vanhat harput yrittää meitä lytätä.

Tällä vanhalla harpulla (silloin 20-v, nyt 40-v) oli suhde opiskeluaikoina opettajaansa (silloin 40-v, nyt 60-v). Ihan seksisuhteena sen otin, tiesin että mies oli varattu mutta kielletty ja hyvät numerot opiskellessa tietenkin kiinnosti. Ei puhettakaan puolestani että parisuhteen perään olisin haikaillut. Oman ikäiseltäni parhaat kyytini olen saanut ja myös noususuhteisemman uran suhteiden ansiosta, en niiltä eläkeukoilta.

Vierailija
39/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, kun niin usein +30.v miehet luulevat olevansa kovin seksikkäitä nuorempien silmissä.

Olen 20-vuotias, ja usein tulee ihan omituisia lähentely yrityksiä hieman päälle kolmikymppisiltä. Voivat näyttää ikäiseksiin ihan hyvältä (useimmiten kylläkin ylipainoisia ja pöhöttyneen näköisiä), mutta silti koen 10 vuoden ikäeron liian suureksi omalla kohdallani, kyllä varmaankin jollekin muulle ikäiselleni 30-vuotias kelpaisi....

No miehen kroppa on parhaimmillaan päälle kolmekymppisenä jos mies tietää konstit ja on aloittanut urheilemaan vuosia aiemmin. Mr. Olympia voittajien keski-ikä on 33.

Parikymppiset ja kolmekymppiset ovat molemmat omalla tavallaan nuoria ja heissä korostuu eri asiat; parikymppiset edustavat äärimmäistä nuoruutta ja viattomuutta ja kolmekymppiset karisman, lujuuden ja nuoruuden sekoitusta. Nelikymppiset ovat jo vähän harmaalla alueella että joko ikääntyminen vie voiton iän tuomasta luonne-edusta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
40/52 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Tällä vanhalla harpulla (silloin 20-v, nyt 40-v) oli suhde opiskeluaikoina opettajaansa (silloin 40-v, nyt 60-v). Ihan seksisuhteena sen otin, tiesin että mies oli varattu mutta kielletty ja hyvät numerot opiskellessa tietenkin kiinnosti. Ei puhettakaan puolestani että parisuhteen perään olisin haikaillut. Oman ikäiseltäni parhaat kyytini olen saanut ja myös noususuhteisemman uran suhteiden ansiosta, en niiltä eläkeukoilta.

Porvoosta päivää.

Aika jännää että hait kuitenkin seksisuhdetta vanhemmalta jos kuitenkin oman ikäisiltä olisit saanut parhaat kyydit ja kokemukset.

Vähän logiikka tökkii nyt,vai onko tämä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa.